Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Telecomlink.nl

Member DrWho's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)

Telecomlink.nl

Ik zie deze shop regelmatig voorbij komen als er prijzen worden vergeleken, op tweakers scoort deze shop goed tot zeer goed en hij heeft een webshop keurmerk. Alles lijkt zeer bonafide te zijn.

Prijzen zijn bij de scherpste op de BE-NL markt.

Wie heeft er ervaring met deze shop?

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    De zwarte iPhone 4 16gig kost 5 euro meer dan de iPhone 4 32gig...

Ik zou er niet al te veel van geloven

iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    De zwarte iPhone 4 16gig kost 5 euro meer dan de iPhone 4 32gig...

Ik zou er niet al te veel van geloven
    iphones interesseren me niet, dus dat had ik nog niet bekeken. Merkwaardig inderdaad!

Approved 9-lifer Goeanaco's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Al twee keer besteld en twee keer miserie... (zat twee jaar tussen, jammergenoeg pas te laat beseft dat ik de shop reeds kende)

iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goeanaco Bekijk bericht
    Al twee keer besteld en twee keer miserie... (zat twee jaar tussen, jammergenoeg pas te laat beseft dat ik de shop reeds kende)
    Oei, dat is dubbel pech hebben!

Wat was de miserie? Verzending? Levertijd? Garantie?

iTrader
    28 (97%)
    Was een UK toestel, bij aankomst reeds geopend.. kreeg welkomsscherm van Vodafone enzoverder en problemen om updates te installeren + enkele apps.. dan met omwegen toch alles goed gekregen.

Had verkeerde info doorgekregen: oorsprong van het toestel, het wel of niet sealed zijn van de doos, simlock, enzoverder.

Kan me goed voorstellen dat 85% van de mensen een GSM nooit aan de computer koppelt voor updates en agenda. Maar die andere 15% kwamen in dat geval in de problemen.

Tweede keer dan per ongeluk iPhone besteld omdat het 40 euro goedkoper was. Zag plots de naam van de verkoper verschijnen en wist hoe laat het was. Dan na enkele mails (again: veel vage informatie) de koop kunnen opzeggen.

Nu, uiteindelijk kwam die eerste koop wel goed (zelf in orde gezet), maar gewoon verveld dat de doos reeds geopend was + je kent de geschiedenis van het toestel niet.

Dan liever 50-60 euro meer betalen en zéker geen garantieproblemen of simlocks + locked software

Member
    iTrader
    7 (75%)
    die iphone 4 16gb wit kost 540€ tis duidelijk dat de zwarte ook 540€ moet kosten typfout. Je kan betalen met paypal dus als er iets verkeerd zou gaan kan je altijd uw geld terugvragen.

iTrader
    28 (97%)
    Right....

Ze versturen met track & trace en steken er een baksteen in, je krijgt geen geld terug van paypal.

Member
    iTrader
    0
    Telecomlink wilt zich hier bemoeien in deze discussie. We zijn benieuwd naar de gebruiker ''Goeanaco''. Aparte ervaring heeft u met ons. Ik ben benieuwd naar wie u bent.
    Heeft u een bestelnummer voor mij voor een van de 2 bestellingen die u in de afgelopen 2 jaar heeft geplaatst ?

Citaat:
    ''Tweede keer dan per ongeluk iPhone besteld omdat het 40 euro goedkoper was. Zag plots de naam van de verkoper verschijnen en wist hoe laat het was''.

Ik heb inderdaad een buitenlandse naam en sta altijd klaar voor mijn klanten maar vind
    u niet dat u hier racistisch bezig bent door bovenstaande te zeggen? Ik zou u graag willen spreken deze persoon die bij ons 2 keer zou hebben besteld met deze ervaringen ( Goeanaco ) .

iTrader
    28 (97%)
    Youssef, je kan het zo interpreteren, maar racistisch was het niet bedoeld.
    Bij het ontvangen van de eerste mail herkende ik de naam, en herinnerde ik me de 'problemen' bij een vorige bestelling van circa 12-16 maanden voorheen.
    Kon gelijk welke andere naam zijn, ik wissel redelijk vaak van toestel en kon me de shop "telecomlink" niet herinneren.

Voor mijn blackberry kon ik de algemene update niet installeren, en moest er op zoek gegaan worden naar aangepaste firmware. Ook was de doos niet sealed zoals ik het voorheen gewoon was. Stel me dan altijd de vraag waarom de doos in de eerste plaats eens open moest..

Bij het bestellen van de iPhone herinnerde ik me de 'problemen', en na het raadplegen van tweakers vond ik de meningen ook verdeeld. Omwille hiervan besloten om de koop op te zeggen voor er narigheid komt van een 500+ euro bestelling. Ik heb hem toen voor 50 euro extra nieuw gekocht om zeker te zijn van een factory sealed koop.

iTrader
    28 (97%)
    Een oplossing kan zijn:

Vermelden welke firmware er op de toestellen komt
    Of het een EU of UK toestel is (koppelstukjes zijn misschien wel meegeleverd, maar vaak hebben mensen ze voor het prijsverschil liever niet)
    Vermelden of het toestel wel of niet factory-sealed zal aankomen

Prijzen zijn zeker goed, maar iedereen moet voor zichzelf kunnen beslissen of het voor hen dan nog de moeite is

Oij
    Oij is offline
    Member Oij's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb alvast een zeer goede ervaring met deze shop.
    Goede prijs, snel geleverd en op mails wordt snel geantwoord. Niets op aan te merken.

Iemand anders die ik ken heeft hier ook al besteld, ook zonder problemen.
    Je kan met elke webshop wel eens een slechte ervaring hebben denk ik, maar dat maakt die shop daarom nog niet slecht natuurlijk.

Member
    iTrader
    0
    Als u zich niet kunt identificeren met een referentie van onze shop dan kan ik alle lezers met zekerheid zeggen dat deze user ( Goeanaco) allemaal onzin loopt te verkopen.

Member
    iTrader
    30 (100%)
    @Telecomlink: Als Goenaco met meer dan 900 posts op dit forum zegt dat hij in uw shop iets gekocht heeft en nog specifiek zegt wat, dan geloof ik hem en is hij geen onzin aan het verkopen.

Stop met zielig te doen en hier mensen te verwijten van racisme, liegen, .... Als er fouten gemaakt zijn, kom ervoor uit en zorg dat ze niet meer gebeuren.

Member
    iTrader
    0
    Als het onze fout is dan geven we dat toe en dan zoeken we naar een oplossing maar wij zouden graag dit soort verhalen willen verifieren dus dit heeft niets te maken met zielig doen. U vermeldt hier uw hele ervaring met ons en wij geloven u niet. Maakt u zichzelf kenbaar ( maar liefst 2 bestellingen geplaatst afgelopen 2 jaar) en dan weet ik of u de waarheid spreekt. En zolang dit niet gebeurt weten mensen dat ze niet alles moeten geloven wat ze lezen .

Hoop dat hierbij aangezien ( Goeanaco) niet meewerkt deze topic gesloten kan worden.

iTrader
    28 (97%)
    Heb je anders voor het plaatsen van jouw bericht een pm gezonden.

Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Telecomlink Bekijk bericht
    Als het onze fout is dan geven we dat toe en dan zoeken we naar een oplossing maar wij zouden graag dit soort verhalen willen verifieren dus dit heeft niets te maken met zielig doen. U vermeldt hier uw hele ervaring met ons en wij geloven u niet. Maakt u zichzelf kenbaar ( maar liefst 2 bestellingen geplaatst afgelopen 2 jaar) en dan weet ik of u de waarheid spreekt. En zolang dit niet gebeurt weten mensen dat ze niet alles moeten geloven wat ze lezen .

Hoop dat hierbij aangezien ( Goeanaco) niet meewerkt deze topic gesloten kan worden.
    Ik denk dat de topic starter en zeker de moderators beslissen of dit topic gesloten kan/mag worden.
    Heeft u schrik dat uw "goede" naam beschadigd wordt? Iedereen is hier vrij om hier op een deftige manier over te praten en zijn mening te geven

Daarbij moet Goeanaco zeker geen verantwoording, ten opzichte van u, afleggen. Deze persoon heeft hier 1000 posts en een 100% feedback score en is lid sinds 2003.

Deze persoon zal dus wel weten waar hij over praat.
    Ook is het heel netjes van u, hem onmiddellijk te beschuldigen van racisme, ik dacht dat zaakvoerders meer verstand hadden.

Als u ooit nog hem als klant wilt terug zien, had u hem beter een PM gestuurd met uw vragen en eventueel zo een verklaring willen/kunnen geven met eventuele excuses voor het ongemak dat hij heeft gehad.

Ik ben er zeker van, als dit op een deftige manier was gebeurd hij hierna er iets had over verteld.
    En op deze manier andere mensen toch een aankoop zouden doen bij u.

iedereen denkt er anders over zeker.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    enkel en alleen de manier waarop "telecomlink" hier tewoord staat zegt genoeg.
    ik denk nu 2 keer na vooraleer ik daar iets bestel

Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Dat is de boodschap die ik dus wou overbrengen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten