Hoi,
Toch even mijn verhaal doen van vorige week.
Vorige week woensdag koop ik online bij coolblue een hartslagmeter dit voor een bedrag van 309€.
Dus normaal volgens hun site komt de dag erna de levering binnen.
Nu moest ik donderdag ochtend zelf weg en kon dus het pakje niet in ontvangst nemen.
Kom thuis rond 13u30 en zag geen papier voor een aangeboden pakje wat raar leek.
Dus kijk via de link die je krijgt van coolblue waar het pakje op dat moment is.
Wat zie ik dat het is afgeleverd om 9u met de handtekening van een persoon die ik totaal niet ken of van gehoord heb.
Dus wat doe ik ik ga de halve straat af en niets of niemand heeft iets gezien.
Bel naar coolblue en vertel hen dat er iets niet klopt en ze starten meteen een onderzoek en verzekerden mij ook alvast dat ik een nieuw pakje zou krijgen als de post geen deftig antwoord krijgt.
Ondertussen maandag bel nog eens naar coolblue en vroeg hun of ze al iets hadden gehoord van de post.
Nee dus ze zouden dinsdag terug op stock zijn zodat het woensdag hier zonder pardon is wat knap is van hun!!!
Woensdag ik neem een dag verlof om de postbode op te wachten , wil op een bepaald moment naar buiten gaan en zie daar het pakje ( en dan nog een knal blauw wat hard opvalt) van 309€ gewoon voor de deur staan...
Nu vandaag was de postbode (die al heel lang in dienst is + 25jaar) aan mijn deur bellen om te vragen of ik mijn handtekening wilde zetten op het pakje van vorige week dat hij blijkbaar ook gewoon voor mijn deur heeft gezet en zelf heeft afgetekend.
Ik geloof de mens wel maar het pakje zal waarschijnlijk wel gestolen zijn na 5u voor de deur te hebben gestaan?
Begon zich op te dringen om toch maar mijn handtekening te krijgen wat ik uiteraard niet heb gedaan.
De man in kwestie zal wel last krijgen met dit voorval maar snap niet en dan zeker zo'n ervaren man dat die zo'n pakjes gewoon voor de deur plant die van coolblue uit boven de 250€ altijd moeten getekend worden door de ontvanger.
Toch merkwaardig dat dit tegenwoordig meer en meer voorkomt.
Willen ze nu echt bij bpost dat je alles aangetekend verzend.
Voor mij nog een geluk dat het via een shop is koop je het gewoon particulier dan kan ik naar mijn pakje fluiten en om dan verhaal te halen bij bpost lijkt al helemaal onmogelijk.
Best kan een mens tegenwoordig nog verlof pakken om zeker te zijn van hun pakje
Ale genoeg van mijn gezaag wilde het toch even laten weten.
Grts

LinkBack URL
About LinkBacks

. Wat zou er dan gebeuren