Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Vragen ivm Kopen

Member
    iTrader
    8 (100%)

Vragen ivm Kopen

Ik ben redelijk onervaren met het online handen en heb daarom een paar vraagjes:
    -Wie betaalt de verzendkosten meestal? En hoeveel bedraagt die ongeveer voor 1 game?
    -Hoe gaat eigenlijk het betalen van een item op 9lives meestal eigenlijk? Via Paypal, bank, in contante...?
    -Ik heb net een post gemaakt om te kopen, maar ik heb geen reputatie, ben ik mijn tijd aan het verdoen of is reputatie geen probleem?

Dank je

Eindredacteur StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Betaling gebeurt meestal via overschrijving, anders contant bij afhaling. PayPal kan ook als de verkoper dit wil.
    Als je iets wilt kopen, dan moet je eerst betalen, dus als je geen reputatie hebt, kan er feitelijk niks misgaan. Moest je nu iets verkopen, dan vragen ze soms wel eens dat jij eerst verzend.
    Een spel versturen kost ongeveer 3 euro, en de koper betaalt dat.

Approved 9-lifer gStar's schermafbeelding
    iTrader
    69 (95%)
    Reputatie moet je opbouwen.
    Als ge nieuw bent moet je soms eens toegeven als er iemand vraagt je eerst te verzenden (als je zelf iets verkoopt) .

Als je een paar goede deals gedaan hebt zal dit geen probleem meer zijn omdat je dan al een paar goede iTraders hebt en ze dan weten dat je wel te vertrouwen bent .

De verzending is meestel voor de koper. Zij bieden ofwel inclusief ofwel exclusief. Prijs daarvan hangt of van het object. Verzenden van een game ligt idd rond de 3 euro voor verstevigde enveloppe en postzegels.

Verkoop/koop je een groter object , gaat de prijs van verzending natuurlijk ook hoger liggen
    ~Desktop~ i5 3470 - ASrock H77 Pro4/MVP - Sapphire HD5850 Xtreme 1GB - Antec Earthwatts Green 500W - 2x 4GB Corsair Vengeance - HDD : 500 GB
    ~Gear~ Razer Kraken 7.1 - Logitech G400 Gaming Mouse - Medion Erazer X81005 Gaming Keyboard
    ~Phone~ Samsung Galaxy S3 - Pebble Blue 16GB

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten