Heeft er nog iemand problemen met de site?
Ik kan nl niet inloggen, krijg een error te zien. Als ik probeer een nieuw account te maken dan krijg ik een andere error te zien
Heeft er nog iemand problemen met de site?
Ik kan nl niet inloggen, krijg een error te zien. Als ik probeer een nieuw account te maken dan krijg ik een andere error te zien
HTTP 500 error bij het inloggenZal morgen wel gefikst worden denk ik.
Kon dit niet bij de onnozele vraagjes in het algemene forum?
owkeej, ben al sinds deze middag aan het proberen. Zal maar bericht sturen naar ontvanger dat ik een dag later zal versturen. Is ook alles behalve professioneel men dunkt. Dat betekend dus dat niemand morgen een pakketje kan versturen?
ok, dag 2: Kan nog steeds niet inloggen of opnieuw registreren. Mail is al verstuurd naar contact, nog altijd geen antwoord. Aan de foutmelding te zien lijkt het een probleem te zijn met hun database
ik kan nochtans gewoon op de kiala site hoor...
Ik wel op de site, maar inloggen geeft idd een Http500 error...
Kiala Verzendservice werkt perfect hier.
Ineens lukt het inloggen weer bij mij... Over mijn bestelling bij Large.be (verzending via Kiala) krijg ik wel volgende melding:
We hebben geen enkel pakket gevonden dat met dit nummer overeenstemt.
Indien u zeker bent dat het ingevoerde nummer juist is, betekent het dat uw pakket niet gescand is geweest.
Gelieve rechtstreeks contact op te nemen met uw verkoper.
-zucht- het is ook altijd iets...![]()
Het algemene probleem (ivm Kiala zelf) blijkt nu opgelost, dus zal dit topic sluiten.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)