Bon,
Ik heb via marktplaats een game verkocht.
2 games om precies te zijn.
Koper wenste dat ik het zou opsturen.
Dit heb ik gedaan via TNT via Kiala.
Ik heb het 23 april opgestuurd maar het is nog steeds niet aangekomen.
Ging om 2 toch wel zeldzame games en ging over 90€ inclusief verzendingskosten.
Nu willen ze klacht indienen tegen mij wegens oplichting en eisen 90€ terug.
Ik echter heb daar geen oren naar daar alles bij mij correct verpakt opgestuurd wordt. Ik heb het kastiketje nog met datum en dienst, maar het tracking code nummertje ben ik helaas kwijt
Ik steek die dingetjes altijd in mijn portefeuille maar dit moet er uitgevallen zijn denk ik. Heel vreemd maar ook heel vervelend. Ik heb al geregeld via Kiala naar NL verstuurd en soms duurt dit inderdaad heel lang maar nu is het toch wel wreed lang. Heb ook eens gebeld naar Kiala punt of het misschien is teruggekomen, maar dat is niet het geval.
Onleesbaar kan niet want voor zulke dingen verzorg ik de pakketjes goed en print ik het adres af op papier om erop te tapen.
Ik vind persoonlijk dat ik alles heb gedaan zodat het goed aankomt, het enige verwijt dat men mij kan maken is dat ik het tracking nummertje niet meer heb.
Op het kastiket is duidelijk te zien dat het om het tarief Nederland gaat.
Sommigen vinden dat misschien kort door de bocht van mij dat ik terugbetaling weiger, maar kom. Dit is de allereerste keer in 10 jaar dat ik iets verstuur dat niet aankom, en waarom zou ik het slachtoffer moeten zijn van een verloren pakketje?
Ze wilden hun geld maar voor hun geld willen ze wel opeens naar Belgie rijden om het op te halen, terwijl het spel moest verzonden worden...
Tnt levert wel vaak eens af bij de buren ofzo zonder bericht achter te laten maar gans hun straat is familie zeggen ze dus ze zouden dat wel weten...
Maar ik ben zo goed als zeker dat moest ik het tracking nummer vinden en ik geef het in dat ik iets zal zien staan als afgeleverd op....
Hebben ze een poot om op te staan of hoef ik me geen zorgen te maken?
Want anders ben ik 100€ (90€ + 10€ verzending) + 2 rare games kwijt![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren