Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member
    iTrader
    0

USPS tracking doet niets?

Ik heb onlangs (25/4/2012) iets op eBay gekocht via een vertrouwd iemand met een waarde van 699$ +38$ verzendkosten via USPS Express mail International Flat Rate enveloppe.

De geschatte levertijd was tussen 3/5 en 7/5.
    Als ik naar mijn tracking gegevens kijk op eBay staat dit er:

Processed Through Sort Facility
    May-04-12, 20:53 PM, ISC CHICAGO IL (USPS)

Arrived at Sort Facility
    May-04-12, 20:51 PM, ISC CHICAGO IL (USPS)

Processed through USPS Sort Facility
    May-03-12, 19:13 PM, BEDFORD PARK, IL 60499

Dispatched to Sort Facility
    May-03-12, 19:11 PM, NAPERVILLE, IL 60540

Acceptance
    May-03-12, 18:03 PM, NAPERVILLE, IL 60540
    Zoals je kan zien is er geen beweging meer sinds 4/5.
    Is het gewoon die tracker die traag update of ligt mijn pakket inderdaad stil?

En was als het op de douane ligt? Ik heb namelijk nu al een hoop horrorverhalen gelezen over ABX en USPS verzendingen. Ik heb namelijk schrik dat ik op het bedrag van 700$ nog eens taksen hier ga mogen betalen..

En voor degene die het zich afvragen het bestelde item is een vrij zeldzame WoW TCG lootcard. Dus geen elektronika of iets dik, er zouden normaal gezien 2 kaarten in het pakje moeten zitten, dus niet echt iets verdacht lijkt me.

Iemand advies?

Member
    iTrader
    14 (100%)
    De meeste postdiensten werken niet in het weekend en nu is het er juist maandagmorgen, dus vrij normaal dat er niets meer gebeurd is sinds vrijdagavond (zaterdagnacht-morgen bij ons).

en ja, sowieso heb je kans dat je gaat moeten btw en invoerrechten betalen, dat wist je al op voorhand.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yank Bekijk bericht
    De meeste postdiensten werken niet in het weekend en nu is het er juist maandagmorgen, dus vrij normaal dat er niets meer gebeurd is sinds vrijdagavond (zaterdagnacht-morgen bij ons).

en ja, sowieso heb je kans dat je gaat moeten btw en invoerrechten betalen, dat wist je al op voorhand.
    Goh dat van btw en invoerrechten denk je toch niet bij na hoor. Ben gewend via webshops in Europa te kopen en dit is mijn eerste item van buiten de EU.
    Er wordt ook nergens vermeld dat je achteraf nog met kosten gaan zitten etc.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten