Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Approved 9-lifer Veriac's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)

Negatieve iTrader - Onterecht

Hi,

Ik heb in deze thread een PS3 game geruild, we hebben beiden onze game op dezelfde dag verstuurd. Ik had mijn game de volgende werkdag binnen, waarvoor ik hem een verdiende iTrader heb gegeven. Nu is zijn game volgens hem nog steeds niet aangekomen (na 3 weken atm) ik heb ondertussen al bijna iedere dag contact gehad met hem, ben ondertussen ook al naar de post gestapt waarbij de postbediende mij simpel weg vertelde "als je wil dat je pakket aankomt moet je maar aangetekend/verzekerd versturen" tjah, dure grap als je telkens kleinere goederen op die manier moet versturen.

Ik heb in de tussentijd ook al 2 Buy & Sell moderators gecontacteerd om raad te vragen hoe dit op te lossen, aangezien "illyake" er op aan drong om vergoed te worden, maar heb na meer dan een week nog steeds van beiden geen antwoord gekregen. Heb dit aan "illyake" doorgegeven en aan hem gevraagd op dat hij ook een Buy & Sell moderator zou contacteren.

Nu vandaag krijg ik een negatieve iTrader toegekend die ik helemaal en zelfs VERRE van NIET verdien. Ik heb hier, eBay en 2dehands zoveel deals achter de rug met steeds 100% feedback dus dit komt toch wel onverwacht en hard aan.

Ik had op zijn minst graag reactie gehad van de 2 moderators in kwestie die ik toen een PM heb gestuurd, aangezien ik geen idee heb hoe dit op te lossen.

En al de rest mag zijn mening/raad hier ook over geven uiteraard. Graag zelfs.

Approved 9-lifer Yones's schermafbeelding
    iTrader
    130 (98%)
    Tja, kan natuurlijk gebeuren dat er iets verdwijnt via de post. Is dit volgens mij een negatieve i-trader waard? Nee. Maar 1tje is geentje hť

Wat maakt die ene negatieve nu uit? Ik denk dat niemand u gaat wantrouwen vanwege die 2%

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    270 (100%)
    verzending is altijd eigen risico, dus geen neg itrader waardig imo. Als ge zeker wilt zijn idd aangetekend nemen.

Platinum Member Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    782 (100%)
    Ik heb op meer dan 540 deals nog maar 1 keer gehad dat het niet aankwam persoon in kwestie was een zeer betrouwbaar iemand met ook heel veel itraders.

Toen heb ik de helft van de waarde terug gestort wat ik eigenlijk ook niet moet doen.

Zoals Frado zegt verzending is altijd op risico van de koper als hij zeker wil zijn moet hij maar vragen om het aangetekend te verzending.

Nuja dit gaat over een ruil en dan kiezen beide personen uiteraard voor de goedkoopste verzending.

Member Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Zoals bovenstaande personen al vermeldden, treft jou inderdaad geen schuld en is de negatieve itrader dus onterecht. Ik denk echter ook niet dat het eventuele kopers zal afschrikken om deals met jou te doen, jouw percentage blijft nog steeds zeer hoog. Gewoon een ongelukkig voorval waar weinig/niets aan te doen is.

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    353 (100%)
    Hoe belachelijk om daarvoor een negatieve itrader te geven..

Member TheProject's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Let op, hoe zou je zelf reageren als jouw game netjes toekomt, maar het beloofde niet aankomt. Em zal vast een ragequit gehad hebben?

Member Goblin13's schermafbeelding
    iTrader
    512 (100%)
    Van mijn 433 deals is er nooit 1 van mij ni aangekomen,wel al 2x gehad dat ik ni ontvangen had, eentje was onbertrouwbaar met dubbel accounts(tot zijn thuis gereden,tging om principe en in orde gekomen na 3x langs te gaan en neg gegeven)
    en de andere persoon in kwestie heeft mij gewoon een andere recente game gestuurd wat wel ni moest maar wel zeer tof is.

als je zeker wilt zijn van uw pakje moet je mr het verschil opleggen.

Administrator tarske's schermafbeelding
    iTrader
    129 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veriac Bekijk bericht
    Ik heb in de tussentijd ook al 2 Buy & Sell moderators gecontacteerd om raad te vragen hoe dit op te lossen, aangezien "illyake" er op aan drong om vergoed te worden, maar heb na meer dan een week nog steeds van beiden geen antwoord gekregen.
    Effe terloops vragen,welke 2 b&s mods heb jij gecontacteerd ?

iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tarske Bekijk bericht
    Effe terloops vragen,welke 2 b&s mods heb jij gecontacteerd ?
    Zal je dit misschien best in PM meedelen.

Approved 9-lifer Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Dat is ook de oorzaak van mijn enige negatieve iTrader. GoPass opgestuurd en de koper beweerde deze nooit te hebben ontvangen. Is het een belachelijke reden? Misschien wel, maar als we al geen negatieve iTraders meer mogen geven wanneer iets niet toekomt, zie je nooit wanneer het meerdere keren gebeurt bij sommige verkopers.

Administrator tarske's schermafbeelding
    iTrader
    129 (100%)
    Ok ik vraag ze effe waarom er geen antwoord gekomen is maar in de toekomst kan je beter uw vraag reporten vanuit die thread,op die manier krijgt elke mod van het desbetreffende forumonderdeel dat report !
    Door het naar een willekeurige mod te pm'en kan je toevallig gekozen hebben voor een mod die op reis is of ...

Approved 9-lifer Sportinggboy's schermafbeelding
    iTrader
    875 (100%)
    Echt wel een belachelijke trader. Verzending is altijd op risico van de koper. Dan moet de koper maar vragen om het aangetekend te verzenden en ervoor bij betalen. Dan is er geen probleem.

iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tarske Bekijk bericht
    Ok ik vraag ze effe waarom er geen antwoord gekomen is maar in de toekomst kan je beter uw vraag reporten vanuit die thread,op die manier krijgt elke mod van het desbetreffende forumonderdeel dat report !
    Door het naar een willekeurige mod te pm'en kan je toevallig gekozen hebben voor een mod die op reis is of ...
    Had op voorhand eens nagekeken of ze actief zijn a.d.h.v laatste posts en activiteit. Maar reporten is dan zo te zien efficiŽnter, dan weet ik dat nu ook.

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    Inderdaad altijd beter om een report te sturen. Nu ben ik blijkbaar niet gecontacteerd geweest, maar het is zo dat je best klacht kan indienen bij het bedrijf waarmee je verstuurt hebt (wellicht bPost)? Zowel de verzender als de ontvanger doen dit best.

Als je een kasticket of bon hebt, is dit zeer nuttig om dit aan je klacht toe te voegen. Als je dit dus nog hebt, is die negatieve feedback sowieso onterecht.

Persoonlijk zou ik voorstellen om het verlies te delen. Wij zijn helaas geen bevoegde instantie dus wij kunnen niemand iets opleggen.

Member DrWho's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Gelet op de gedane moeite door TS had de benadeelde mss beter voor een neutrale itrade gekozen, rekening houdend met de tot op heden perfecte staat van dienst van TS.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Meestal als ik verzending doe hou ik de bewijzen hiervan bij (ik neem wat foto's of filmpjes en de ticketjes die je krijgt). Zo heb je toch nog altijd een bewijs dat je het verzonden hebt als je geen aangetekende verzending doet.

Nu zou ik toch ook zeggen, dat een neutrale itrader hier toch meer op zijn plaats staat hoor.

En een negatieve itrader is natuurlijk nog wel nuttig, maar dit zou ik eerder doen bij wanbetalers of mensen die herhaaldelijk regels overtreden of die hun biedingen niet nakomen. Het verlies van een pakketje is iets waar verkoper noch koper eigenlijk enige schuld aan kan treffen(buiten dan dat ze aangetekend hadden moeten versturen), dus lijkt me neutrale meer op zijn plaats.

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrWho Bekijk bericht
    Gelet op de gedane moeite door TS had de benadeelde mss beter voor een neutrale itrade gekozen, rekening houdend met de tot op heden perfecte staat van dienst van TS.
    Dat dacht ik ook. Voorlopig neutrale geven om het voordeel van de twijfel te geven. Als je dan ziet dat er vijf keer op een rij een neutrale is voor een verloren zending kan je pas oordelen

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Negatieve iTrader is onterecht. Dit zou een positieve moeten zijn. Jij hebt gedaan wat je moest doen, punt.

Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    ik vind hem ook onterecht als snap de andere persoon zijn reactie wel...

ik zeg altijd bij mijn threads dat verzending op risico van de koper is...
    als er dan iets mis loopt hebben ze niets te zeggen, de mensen die me daarom niet vertrouwen, dat is hun probleem, ik heb een deftige itrader net zoals de TS dus dan moeten eventuele kopers dat mar aanvaarden.

ik zou eerder een neutrale uitradeer toekennen in dit geval..
    positief kan je de deal niet noemen he..
    maar gezien zijn huidige uitradeer zou het voordeel van de twijfel geven.

en dus gaan voor een neutraal..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten