Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 24
    Member Cleanex's schermafbeelding
    iTrader
    204 (100%)

prijsverhoging consoleshop

Is dit nu mijn menig, of zijn alle prijzen voor games met 5 euro verhoogd bij consoleshop?

En wat gebeurd er nu? Heb Fifa Street besteld voor 49.95 euro, maar zie nu dat hij aan 54.95 staat... Welke prijs zal nu worden aangerekend?

grtz

Approved 9-lifer NoGo's schermafbeelding
    iTrader
    95 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cleanex Bekijk bericht
    Is dit nu mijn menig, of zijn alle prijzen voor games met 5 euro verhoogd bij consoleshop?

En wat gebeurd er nu? Heb Fifa Street besteld voor 49.95 euro, maar zie nu dat hij aan 54.95 staat... Welke prijs zal nu worden aangerekend?

grtz
    Bij mijn weten die waaraan je besteld hebt hoor

Member Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    altijd aan de prijs waaraan jij hebt gekocht, verhogingen achteraf hebben daar geen invloed op.

Member _RedJohn_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het klopt dat de prijzen daar verhoogd zijn.

Ik wou enkele weken the game Rage kopen en deet wat research en bleek dat het bij consoleshop het duurst was. Heb hem dan natuurlijk van ergens anders binnengehaald. ( bij game mania, het was goedkoper daar echt waar!).

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    consoleshop is al lang veel te duur, zou daar nooit men games kopen. Coolblue staat er ook voor bekend niet de goedkoopste te zijn, maar wel een goede service af te leveren.

Member Apocalypt0's schermafbeelding
    iTrader
    118 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht
    consoleshop is al lang veel te duur, zou daar nooit men games kopen. Coolblue staat er ook voor bekend niet de goedkoopste te zijn, maar wel een goede service af te leveren.
    ssx was toch goedkoop te krijgen bij coolblue

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakblade Bekijk bericht
    ssx was toch goedkoop te krijgen bij coolblue
    Mja dat kan maar heb al een paar keer zitten vergelijken en ik vind bijna nooit de games daar goedkoper.

iTrader
    118 (100%)
    Mja dat kan maar heb al een paar keer zitten vergelijken en ik vind bijna nooit de games daar goedkoper.
    't is ook de eerste keer dat ik daar een spel heb bij gekocht, maar ssx was toch wel erg cheap te krijgen (nu nog steeds) aan €50 met gratis verzending.

iTrader
    13 (100%)
    't is ook de eerste keer dat ik daar een spel heb bij gekocht, maar ssx was toch wel erg cheap te krijgen (nu nog steeds) aan €50 met gratis verzending.
    En tevreden van SSX? ^^

iTrader
    118 (100%)
    En tevreden van SSX? ^^
    zeker en vast
    zit nu wel stuck in de sp -.- maar dan doen we gewoon voort in mp zoveel mogelijk records verbreken

iTrader
    13 (100%)
    zeker en vast
    zit nu wel stuck in de sp -.- maar dan doen we gewoon voort in mp zoveel mogelijk records verbreken
    Hmm, misschien ns importeren, dan kost het maar nog net iets minder, maar 50€ is inderdaad wel nice als ik de prijzen bekijk

iTrader
    118 (100%)
    Hmm, misschien ns importeren, dan kost het maar nog net iets minder, maar 50€ is inderdaad wel nice als ik de prijzen bekijk
    import kan je idd nog goedkoper vinden, maar voor een BE-game valt €50 zeer goed mee .

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Grapjas, consoleshop heeft zijn prijsbeleid de laatste maand serieus gewijzigd. Elk nieuw xbox spel koste (vorige week) slechts 49,99 euro met gratis verzending erbij. ME3 PRE-order en SSX heb ik aan deze prijzen gekocht.
    Er is me dunkt geen enkele belgische webshop die beter doet. Zelfs Saturn en MM vragen 52,99 euro .

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fieziek Bekijk bericht
    Grapjas, consoleshop heeft zijn prijsbeleid de laatste maand serieus gewijzigd. Elk nieuw xbox spel koste (vorige week) slechts 49,99 euro met gratis verzending erbij. ME3 PRE-order en SSX heb ik aan deze prijzen gekocht.
    Er is me dunkt geen enkele belgische webshop die beter doet. Zelfs Saturn en MM vragen 52,99 euro .
    Omg, tis inderdaad serieus veranderd ... dat was nog niet zo lang geleden toch stukken duurder? Damn, schrik hier serieus van. In pre-order zijn ook niet enorm duur, veel cheaper dan de winkels. Bedankt om mij daar op te wijzen

Member Cleanex's schermafbeelding
    iTrader
    204 (100%)
    tjah, ze waren heel goedkoop ja... jammer dat ze nu hun prijzen met vijf euro hebben verhoogd sinds gisteren... SSX staat nu ook terug aan 54.95...

Approved 9-lifer HyPnOTiZeR's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Ik koop al mijn games op Consoleshop, hier in Tongeren is maar één winkel voor games en dat is Free Record Shop, die afzetters vragen voor elk nieuw game 70€.. De nieuwe Silent Hill op Consoleshop besteld voor maar 45€ met gratis verzending!

Member Digishine's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fieziek Bekijk bericht
    Mediamarkt vraagt 49,90 ze

Approved 9-lifer Lorrekvk's schermafbeelding
    iTrader
    80 (99%)
    Algemene mening over Coolblue: ik vond die enkele jaren terug nog vrij goedkoop ten opzichte van de concurrenten in de gewone winkels (MediaMarkt etc, en zeker tov GM, FRS etc). Maar heb het laatste jaar toch wel de indruk dat je niet meer op Coolblue moet zijn om zogenaamde 'batjes' te doen. Hun service is misschien wel goed + zeer gemakkelijk voor mensen die liever thuis blijven ipv naar een fysieke winkel te gaan, maar ik vind dit persoonlijk niet echt een voordeel meer en ga liever een bezoekje brengen aan de Saturn dan dat ik zou bestellen via hen.

Zou dat kloppen, of is het enkel maar mijn gedacht?

Member _RedJohn_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zal het nog een keer zeggen dat cooblue inderdaad een prijs stijging heeft gedaan. Vorig jaar waren ze goedkoper dan nu maarjah ik denk dat ieder winkel hier een lichte prijs stijging uitvoert.
    Als je toch wilt vergelijken kan je dit best doen op Play.com daar zijn ze nog scherp met de prijzen, ook altijd met gratis verzending.

Member Digishine's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Play ? amazon ja bij play moet je nog steeds in euro betalen en komt nog duurder uit

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten