Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 21
    Member cisv's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)

Probleem met verkoper

Op 10 januari kocht ik hier op het forum een zonnebril bij WadeWilson, alles ging goed tot ik na een week de bril nog niet ontvangen. Eerst bleek de verpakking beschadigd te zijn waardoor het pakket terug werd gezonden, 2de excuus was dat het weer te slecht was om naar een postpunt te rijden... Ik wordt ook iedere keer een trackingnummer beloofd maar die is er nog nooit gekomen. Na een PM naar een andere koper bij hem kreeg ik te horen dat ook hij er niks meer van hoort.

Is er hier iemand die WadeWilson kent en er eventueel kan voor zorgen dat ik toch nog mijn pakket krijg?

Ik wil met dit topic niet suggereren dat het een oplichter is, ik ben het wachten alleen beu.

Approved 9-lifer MrZarq's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik ben ondertussen ook al twee weken aan het wachten. Da's nu niet om te zeggen extreem lang, maar het begint toch al verdacht te worden. Ik had vorige week vrijdag (3 februari) een PM gestuurd om te vragen of hij het al verzinden had. Hij zei dat hij nog maar net gezien had dat het geld erop stond en dat hij het de dag erop ging versturen, tenzij het te hard sneeuwde. Ik had het geld de zondag al overgeschreven dus het moet er ten laatste de woensdag opgestaan hebben, maarja, misschien kijkt hij niet iedere dag.
    Donderdag had ik nog steeds niks en toen heb ik hem een PM gestuurd om te vragen of hij het al verzonden had. Geen antwoord, alhoewel hij wel online geweest is. Zaterdag nog 1 gestuurd en nog steeds geen antwoord gekregen.
    ~ Two by two, hands of blue ... ~

iTrader
    14 (94%)
    Via PM vernomen dat er al iemand dergelijke problemen heeft gehad met WadeWilson, hij zal me even naam en adres doorspelen. Als ik deze week mijn pakket niet heb mag hij een speciaal bezoekje verwachten in Zwijndrecht.

iTrader
    14 (94%)

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cisv Bekijk bericht
    Efkes gepost op zijn site
    Hmmm even nuanceren dat Brainfreeze niet Wade's website is. Hij schrijft daarvoor. Brainfreeze is mijn website.

Ik heb Wade hierover een mail gestuurd en gevraagd wat het probleem is. Nu Wade is niet zo bijstergoed te been en de "als er niet te veel sneeuw ligt" excuus is in Wade's geval een heus excuus. Maar ik verwacht dat hij zeer spoedig zal reageren.

Member Wade Wilson's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Hmmm even nuanceren dat Brainfreeze niet Wade's website is. Hij schrijft daarvoor. Brainfreeze is mijn website.

Ik heb Wade hierover een mail gestuurd en gevraagd wat het probleem is. Nu Wade is niet zo bijstergoed te been en de "als er niet te veel sneeuw ligt" excuus is in Wade's geval een heus excuus. Maar ik verwacht dat hij zeer spoedig zal reageren.
    1. Brainfreeze is Malkavian zijn site
    2. ik heb een dubbele scoliose en, zoals Malk zegt, is sneeuw dus heus wel een excuus ... zal het zo zeggen: een val en ik zit voor de rest van m'n leven in een rolstoel
    Die zogenaamde ander persoon had ik herhaaldelijk contact met opgenomen en die liet zich niet meer horen. Nadien dacht die onder andere nickname bij me thuis op voor iets anders te kopen ipv me het rechtuit te zeggen. Ook liet ie een leuk cadeautje achter (mijn verontschuldigingen als hij het niet was): ketchup in de brievenbus ...
    Verder, zie jullie inbox na en Cis mits ik bedreigingen serieus neem heb ik contact met de politie opgenomen.
    Laatst gewijzigd door Wade Wilson; 15 februari 2012 om 04:03
    “Madness is the emergency exit. You can just step outside, and close the door on all those dreadful things that happened. You can lock them away… forever.”

Approved 9-lifer Lorrekvk's schermafbeelding
    iTrader
    80 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wade Wilson Bekijk bericht
    Verder, zie jullie inbox na en Cis mits ik bedreigingen serieus neem heb ik contact met de politie opgenomen.
    Je neemt contact op met de politie in het geval van Cis? Weetje? Vind dit eerder een bedreiging tegenover Cis, want hij doet hier imo niets verkeerd.

iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorrekvk Bekijk bericht
    Je neemt contact op met de politie in het geval van Cis? Weetje? Vind dit eerder een bedreiging tegenover Cis, want hij doet hier imo niets verkeerd.
    "Misschien las je het al in het topic dat ik maakte over je maar als ik de bril tegen vrijdag niet heb zal ik eens langskomen in de (adres weg gelaten)."
    Dat noem ik een bedreiging

Member Hungry®'s schermafbeelding
    iTrader
    202 (100%)
    je hoeft niet mobiel te zijn om te communiceren en op PM s te antwoorden nietwaar. Zeker als je stukken verkoopt die de mensen al betaalden en je niet kon versturen om welke reden dan ook.

Member SpYdR0's schermafbeelding
    iTrader
    210 (100%)
    "Misschien las je het al in het topic dat ik maakte over je maar als ik de bril tegen vrijdag niet heb zal ik eens langskomen in de (adres weg gelaten)."
    Wat is daar nu bedreiging aan? Dat is zijn goed recht om te komen vragen waar zijn product blijft... en dan kan je het hem direct geven.

De politie zal eens lachen en ze zullen wel rap doorhebben wie er in de fout is. Zoals hierboven al geschreven werd: jij hebt geld ontvangen voor een product dat je nog altijd niet hebt opgestuurd. Ga dat eens aan de politie uitleggen, want zoiets heet dan oplichting (tenzij je alsnog opstuurt om het recht te zetten).

Geen dingen beginnen verdraaien hé

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Om een PM te sturen hoef je inderdaad niet mobiel te zijn. Hoe ernstig de beperking ook moge zijn, niemand kan dat zomaar rieken.

iTrader
    14 (94%)
    Allez gow, hopelijk ben je deze keer serieus dat het verzonden is (anders blijft mijn aanbod geldig)

iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cisv Bekijk bericht
    Allez gow, hopelijk ben je deze keer serieus dat het verzonden is (anders blijft mijn aanbod geldig)
    Nogmaals bedreigen?
    En ik was vorige keer ook serieus

iTrader
    14 (94%)
    Shit zeg, bedreigen... Ik wil gewoon mijn bril waar ik al meer dan EEN VOLLE MAAND voor betaald heb, indien niet kon ik hem halen, get it?

Approved 9-lifer Wandering's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Lol, bedreigen.

Wees blij dat cisv het wilt komen halen, spaart jou de blijkbaar moeilijke verplaatsing naar een postpunt.

Approved 9-lifer Yones's schermafbeelding
    iTrader
    129 (98%)
    Wtf ketchup in uw brievenbus?

Member CptCusack's schermafbeelding
    iTrader
    118 (100%)
    Basisregel lijkt me: "het probleem van de verkoper is niet het probleem van de koper".
    Wil niet zeggen dat er geen begrip kan worden opgebracht voor jouw situatie, maar mits goede communicatie kunnen toch heel wat discussies en misverstanden worden vermeden.
    Goede afspraken maken goede vrienden.
    Als cisv correct volgens afspraak zijn koopwaar heeft betaald, vind ik het niet meer dan normaal dat hij deze ook correct wil ontvangen.

Member boy1308's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Wa een soep... Geef die kerel zijne bril gewoon ipv uitvluchtjes te zoeken. Je hebt wel tijd om u belachelijk te maken op forum en bij politie maar naar een postpunt rijden lukt niet?

Approved 9-lifer Che Guevara's schermafbeelding
    iTrader
    290 (96%)
    dus als ik zeg dat ik zal langskomen om iets op te halen dan bedreig ik u

als ik zou zeggen dat ik langs kom op ferm op uw bakkes te slagen , da is een bedreiging ja

maar da heb ik toch nergens gelezen

hoop dat je wel doorhebt dat je u hier ronduit belachelijk aan het maken bent

Crew Member Gamer's schermafbeelding
    iTrader
    302 (100%)
    Indien er binnen de week geen oplossing is, gaat deze thread weer open.

Het is een goed recht om een thread te openen als iemand je betaalde goederen niet opstuurd, nadat je reeds meermaals contact hebt gezocht via PM.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten