|
||||||
| Algemene Info & Discussies - Discussies en algemene info over shoppingcenter Buy&Sell
Voor je post, lees hier de rules!!!! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
|
Problemen met verkoper
Onlangs opende ik een topic in "GEZOCHT"
Ik was nl. opzoek naar het spel Cabelas Dangerous Hunts. Enkele dagen nadat ik het topic opende kreeg ik reaktie van een zekere BjornVW. Hij zei mij het spel te willen verkopen voor 27 euro incl. verzendingskosten. Ik schreef het overeengekomen bedrag onmiddelijk over op zijn rekening. Enkele dagen later contacteerde de verkoper mij met deze mail: Wegens onvoorziene omstandigheden (het feit dat de game blijkbaar stuk is, ik had hem uitgeleend en testte hem zopas) kan ik de game bijgevolg niet verzenden. Ik stort dan ook dadelijk het bedrag terug. Mijn excuses voor het ongemak. Groeten Na een 6 tal dagen had ik nog steeds niks ontvangen wat wel raar is omdat er in de mail duidelijk het woordje dadelijk staat. Ik stuurde hem een nieuwe mail en heb ook een Moderator hierover aangesproken die ook op zijn beurt BjornVW zou aanspreken via mail. Ondertussen zijn we 10 dagen verder na de betaling en nog steeds heb ik niks van hem vernomen dus bij deze wil ik alle mensen die in de toekomst met BjornVW in contact komen waarschuwen. PS: Omdat ik al nattigheid voelde bij zijn mail over het kapotte spel heb ik even de persoon in kwestie zijn psn account nagekeken en wat bleek rarara. CDH 2011 stond niet in zijn trophylijst. |
||||
|
|||||
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
Heeft nochtans een goede iTrader, maar is wel al 4 dagen niet meer online geweest hier.
Misschien toch wat uit het oog verloren, en misschien momenteel op reis? Er zijn wel een aantal studenten die momenteel in het buitenland zitten. Hij heeft het misschien vergeten te vermelden en liep die terugbetaling zowizo al een beetje vertraging op. Ik zou nog wat afwachten, maar volgens mij komt dit wel goed ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
dan moet je mij toch eens volgende thread uitleggen
http://www.9lives.be/forum/gezocht/8...ts-2011-a.html gestart op 28/01 nog steeds op zoek naar het game op 03/02 en hier praat je al over 10 dagen en zo ? en enkele dagen nadat je het topic opende kreeg je een reactie van Bjornvw ? zie geen reactie via PM (lees de regels !!!!!!) even rekensommetje 28/01 plus enkele dagen plus nog eens enkele dagen plus 6 dagen denk dat uw horloge vooruitloopt want hier is het nog maar den 10de even geduld is zeer op prijs gesteld voor je mensen zwartmaakt |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Citaat:
toch straf dat iemand met nul itrader iemand zwartmaakt dat er verdorie 187 heeft en 100% en dan nog een verhaal verteld dat qau tijdslijn ver van klopt |
|||||
|
||||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
|
sorry maat, ff ter info. Geld gestort 30/1- 1-2 reaktie dat spel stuk was en dat hij dadelijk ging terug betalen. Vandaag 10-2 en nog steeds niks terug op rekening. dus dat is 10 dagen nadat de verkoper mij vertelde "DADELIJK" te zullen terustorten. Ook nog enkele keren kontakt opgenomen via Fb en pm maar geen reaktie dus geduld genoeg gehad zeker. PS: daarbij die foefkes van spel uitgeleend aan een vriend en nu stuk daar geloof ik de ballen van.
|
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
heb toch eens wat geduld
er is hier nog geen aanwijzing van oplichting ver van eigenlijk en als je de regels op zijn minst had doorgenomen dan wist je dat deals via pm niet mogen geregeld worden en als je dat dan al doet heb je weinig recht van klagen als je trouwens even onderzoek doet dan weet je dat BjornVW al enkele dagen niet online is geweest en dus daardoor geen nieuws een member als BjornVW is hier niet om u in het zak te zetten |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
|
Waar staat dat ik opgelicht ben? Feit is dat ik 10 en geen 6 dagen niks van hem hoorde en ook niks terug gekregen heb + het feit dat de game blijkbaar stuk is en niet in zijn trophylijst voorkomt is bij mij genoeg reden om te beginnen twijfelen. Daar bij komt nog dat ik de persoon in kwestie niet ken dus enig achterdocht is op zijn plaats. Wat de reden ook mag zijn van zijn afwezigheid hier op 9lives kan me echt geen bal schelen. Bij deze is de zaak hier op 9lives voor mij gesloten.
|
||||
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#13 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|