Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Amazon.com ervaring

Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    142 (100%)

Amazon.com ervaring

ik ben opzoek naar een ipod nano 1g nieuw of refurbished of gebruikt maar wel in goede staat.

het mag wa geld kosten maar ge moet ze ook kunnen vinden uiteraard.

Nu heb ik er een gevonden om amazon.com, het is echt die enigste plek die er nog aanbieden.

62dollar voor het exemplaar dat ik zou willen hebben.
    Maar hoe zit dat met fees en taxes, import etc.. die moeten betaald worden ?
    ze worden allemaal verzonden uit de USA...

ik heb er totaal geen ervaring mee.

als iemand mij kan helpen!

Approved 9-lifer Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Dat heeft niets met Amazon te maken dus doe eens zelf wat opzoekwerk hier op het B&S Algemeen naar douanekosten en ervaringen en dan weet je het direct.

Approved 9-lifer SpYdR0's schermafbeelding
    iTrader
    209 (100%)
    Ervaring met amazon.com : al verschillende malen bestelling gedaan en qua douanekosten nog nooit meer dan 10€ hoeven te betalen. Soms pikken ze uw pakje er uit en moet je ze betalen, soms niet en heb je dus niets extra te betalen.

Ben je trouwens zeker dat je hem kan bestellen, want sommige elektronica kan je niet laten opsturen naar België. (niet alle winkels die je op amazon.com tegen komt willen versturen naar hier, daarom kijk ik ook soms op amazon.co.uk en amazon.de)

Approved 9-lifer birds's schermafbeelding
    iTrader
    142 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpYdR0 Bekijk bericht
    Ervaring met amazon.com : al verschillende malen bestelling gedaan en qua douanekosten nog nooit meer dan 10€ hoeven te betalen. Soms pikken ze uw pakje er uit en moet je ze betalen, soms niet en heb je dus niets extra te betalen.

Ben je trouwens zeker dat je hem kan bestellen, want sommige elektronica kan je niet laten opsturen naar België. (niet alle winkels die je op amazon.com tegen komt willen versturen naar hier, daarom kijk ik ook soms op amazon.co.uk en amazon.de)
    merci voor de info!

idd kwam ik tot de vaststelling dat niet zomaar iedereen verstuurd naar belgie! heb er 1tje gevonden!

zullen zien of ik iets extra moet betalen..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten