hongkong airmail of die van china is bijna altijd 3 a 4 weken en soms langer en daar is geen trackingnr bij
hongkong airmail of die van china is bijna altijd 3 a 4 weken en soms langer en daar is geen trackingnr bij
14 dagen moeten wachten ongeveer
Is het de moeite om een nieuwe accu voor mijne nokia te kopen op dealextreme?
't Gaat om GOKI BL-4D Replacement 3.7V 1200mAh Battery Pack for Nokia N97 Mini / E5 / E7 / N8 - Free Shipping - DealExtreme
Of koopt ge dat best hier ergens in de winkel?
Als het dringend is beter hier .. kunde nog een maand (zie gemiddelde leveringstermijn in verschillende posts) wachten zouk het daar kopen..
Ik heb 13/04/2012 iets besteld en staat nog altijd niet shipped maar is geen haast achter dus ik laat het maar zijn ding doen.
Idd, heb ik voor gehad.... 't Koste me 28 op Deal eXtreme en ik kreeg van de douane een rekening van 10 erbij opgestuurd, klootzakken gvd!!!
Het is 22 euro heb ik gelezen dat het mag kosten. Of ben ik mis?
Internet Administratie der Douane en Accijnzen
Dan zijn ze weer op geslagen..... Ik moest toen 10 betalen.
als ik een raad mag geven,best nooit x laten overkomen met ems...
die worden altijd meer gecontroleerd dan bv bij dhl of fedex en zelf meer dan bij gwn china of hongkong airmai l
Voila, heb net mijn allereerste bestelling ooit geplaatst voor een nieuwe nokia accu. Heb er zo'n Drop Shipment & Gift Service voor $0,01 bij geplaatst. Als ik die reviews zo lees zorgt dat er voor dat de douane uw pakje ongemoeid laat. Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) - Free Shipping - DealExtreme
Dat maakt vaak niet uit, als ze zien dat het uit China komt durven ze er wel eens naar kijken, is het bedrag onder de 30 euro moet je niet bijbetalen (niet 100% zeker of het 30 euro is) of als er dingen zoals zeer sterke lasers inzitten (verboden items), worden deze gewoon vernietigd en mag jij voor de kosten opdraaien.
MEt Lasers maken ze hier nog totaal geen probleem... I can know
ik heb er een jaar geleden een groene 150mw laser besteld.
een hele zware dus, deze is toch goed aangekomen zonder enige kosten of zever.
maar nu verkopen ze die zware niet meer dacht ik.
14 April besteld (6 euro) en betaald met Paypal
29 April bevestiging van de verzending
15 Mei ontvangen
Om mensen een idee te geven hoe het ongeveer staat met de tijd. (zij moeten ook bestellen bij leveranciers, dus betaald en verstuurd is vrij variabel zo te zien. De producten stonden allemaal op 4-7 dagen leverbaar)
Biedt dealextreme iets van garantie aan die vanuit België deftig regelbaar is?
Ik heb namelijk enkele spotjes gekocht maar die hebben allen redelijk snel de geest gegeven.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)