|
||||||
| Algemene Info & Discussies - Discussies en algemene info over shoppingcenter Buy&Sell
Voor je post, lees hier de rules!!!! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
amazon.co.uk
hallo
ik zou vanaf nu graag mijn games online kopen op amazon.co.uk maar daar heb je visa voor nodig mijn moeder betrouwd dat allemaal niet dus om haar te overtuigen vraag ik jullie wat jullie ervaringen met die site of andere sites zijn ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
|
Ik koop tegenwoordig bijna al mijn cd's op amazon.co.uk. Nog nooit problemen gehad, en in vergelijking met veel andere websites krijg je een trackingcode waarmee je je pakje kan opvolgen (via bpost).
Bestel wel voor minstens £25 en kies voor free shipping, dan betaal je geen verzendingskosten. |
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Idem. Maar ik vind het toch wel de goedkoopste, 90% van de spullen die ik koop zijn goedkoper op Amazon dan ergens anders. |
|||||
|
||||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
k' Heb bij kbc een pinto visa kaart, deze is altijd gedekt en als ze dan uitzoeken dat het van jouw visa is (dus jouw ip en weet ik veel) zal je bij misbruik ALTIJD uw geld terug krijgen, moest er al iets mis zijn met uw kaart... Veel veiliger kan je geen online deals doen me dunkt...
|
||||
|
|||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Kheb iets gekocht via amazon. Heb mail gekregen dat het de 16ste verzonden zal worden.
Maar er is nog iets van mijn visa kaart verdwenen? mywirecard - MasterCard |
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door rscaboy; 14 mei 2011 om 13:19 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|