Pagina 3 van 78 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 1559

Discussie: amazon.co.uk

Member Digishine's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    fototoestel kunde wel kopen behalve geen grote producten zoals tv is ook begrijpelijk kost enorm veel dan verzendkosten voor hun + gemoet dan nog eens een stopcontact hebben die een UK aansluiting heeft :')

Approved 9-lifer Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheCeet Bekijk bericht
    ik koop nu geregeld bij shopto.net.
    De games zijn er meestal ook iets goedkoper dan by amazon.co.uk.

De games worden zeer snel geleverd en de games zijn altijd goed verpakt tegen beschadiging.
    Net een paar games vergeleken (PS3), zijn allemaal goedkoper bij amazon

Wat ik mij afvraag is, bij amazon wordt (bij mijn bestellingen so far altijd) geshipped uit Charleroi... betekent dat dat ze hier een depot hebben?

Nu is mijn vraag: wat indien je daar een console zou bestellen, zou dat dan UK stekker zijn (waarvoor je hier adapter nodig hebt), of een model met stekkers van hier (indien het dus shipped uit Charleroi)?
    Nuja, kan altijd dat het dan niet uit België wordt verzonden, misschien best mail sturen ofzo (weet wel niet hoe customer service is)...

Edit: nvm, al beantwoord door Chromium!

amazon.de zou dan wel modellen verkopen met stekkers die hier kunnen gebruikt worden?

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Sorry dat ik even van land ga veranderen maar ik wou graag een boek bestellen van Amazon.de omdat hij daar goedkoper is als van uk.
    Maar nu is het slechts een boek van 10 euro, klopt het volgens mijn schaarse duitse taalkennis dat deze ook gratis verzonden wordt?

Bestellungen liefern wir nach Deutschland, Österreich, Belgien, Liechtenstein, Luxemburg, Niederlande und in die Schweiz ab einem Bestellwert von 20,00 EUR in der Regel versandkostenfrei. Buchbestellungen, auch in Kombination mit Artikeln aus den Kategorien Musik, DVD, VHS, Games und Software, liefern wir in diese Länder auch unter 20 EUR Bestellwert *kostenlos*.
    Innerhalb Deutschlands liefern wir Blu-ray-Bestellungen (ausgenommen Blu-rays ohne Jugendfreigabe gemäß §14 JuSchG, die über Spezialversand verschickt werden), auch in Kombination mit Artikeln aus den Kategorien Musik, DVD, VHS, Games und Software, ebenfalls *kostenlos*.

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Men duits is trekt op niet veel, maar precies wel, sowieso zie je dat ook wel als je hem probeert te bestellen hé . Moet wel van Amazon zelf zijn natuurlijk (of een onderverkoper die hun tarieven hanteert).

Approved 9-lifer Veriac's schermafbeelding
    iTrader
    93 (100%)
    vanaf €20,00 is het pas gratis lees ik daar.

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bestellungen liefern wir nach Deutschland, Österreich, Belgien, Liechtenstein, Luxemburg, Niederlande und in die Schweiz ab einem Bestellwert von 20,00 EUR in der Regel versandkostenfrei. Buchbestellungen, auch in Kombination mit Artikeln aus den Kategorien Musik, DVD, VHS, Games und Software, liefern wir in diese Länder auch unter 20 EUR Bestellwert *kostenlos*.

Member Meneer Vos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapot Bekijk bericht
    Kun je daar geen elektronische zaken kopen misschien?
    Als ik een spel of iets dergelijks probeer te kopen lijkt het mogelijk, maar als ik probeer met een fototoestel,... verschijnt er telkens dat het niet wordt verzonden naar mijn regio of doe ik iets fout?
    Ik heb er nochtans wel mijn nikon D90 gekocht dus ...

Approved 9-lifer ironhorn's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    boeken zijn bij amazon.de blijkbaar altijd zonder verzendkosten als ik het goed begrijp (ook volgens de tabel)

geldt wel niet voor zaken van partners die via amazon verkopen (marketplace dingen)

edit: wel nog niet getest + check ook bookdepository eens, is ook zonder verzendkosten

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ironhorn Bekijk bericht
    boeken zijn bij amazon.de blijkbaar altijd zonder verzendkosten als ik het goed begrijp (ook volgens de tabel)

geldt wel niet voor zaken van partners die via amazon verkopen (marketplace dingen)

edit: wel nog niet getest + check ook bookdepository eens, is ook zonder verzendkosten
    Ja ik bestel altijd boeken van bookdepository, maar het is al een oud boek, en ze hadden het niet meer bij de bookdepository. Daarom was ik ergens anders gaan zoeken. Zal maar eens bestellen bij de .de
    het is toch nog 4 weken wachten dus ik zal wel zien ^^

Member lapot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chromium Bekijk bericht
    Je doet niks fout, maar de meeste UK shops versturen geen elektronica naar het buitenland helaas.
    Je kan altijd amazon.de proberen, daar heb ik al zonder problemen een externe HD en een fototoestel gekocht en laten opsturen.
    Bedankt.

Member
    iTrader
    398 (99%)
    9 juni bestelling geplaatst, pakketje is zonet afgeleverd

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Zondag 12 juni wat NBA jerseys gekocht op amazon (USA), woensdag 15 juni reeds geleverd, das pas service

Approved 9-lifer gethez's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ironhorn Bekijk bericht

die prijzen staan in euro bij bookdepository??kan of moet je in euro betalen?? en paypal ook zie ik staan...
    perfect...net een boek gevonden dat ik zocht.... zijn die te betrouwen in t'algemeen en qua verzending?

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gethez Bekijk bericht
    die prijzen staan in euro bij bookdepository??kan of moet je in euro betalen?? en paypal ook zie ik staan...
    perfect...net een boek gevonden dat ik zocht.... zijn die te betrouwen in t'algemeen en qua verzending?
    Ja bookdepository is zeer betrouwbaar (al veel boeken gekocht, ook cursussen zelfs). Meestal binnen een week geleverd.

Is wel al tijdje geleden dat ik er besteld heb.

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL` Bekijk bericht
    Zondag 12 juni wat NBA jerseys gekocht op amazon (USA), woensdag 15 juni reeds geleverd, das pas service

De Bulls uit je sig gegooid?

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimmyPatterson Bekijk bericht
    De Bulls uit je sig gegooid?
    Neenee, ik zet die nog terug Maar ben wat aan het prutsen om het wat mooier te zetten Gisteren gewoon geen tijd meer gehad.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Ja bookdepository is zeer betrouwbaar (al veel boeken gekocht, ook cursussen zelfs). Meestal binnen een week geleverd.

Binnen een week zou ik niet meer zeggen hou al maar rekening met een 2 à 3 weken. De laatste tijd gaan mijn boeken om de een of andere reden via Nederland, en dan moeten ze nog eens naar hier komen

Member Zonnestraal's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)

Ik heb er een paar maand geleden Clash of heroes gekocht voor DS via bookdepository. Na een maand had ik nog steeds niets ontvangen. Na een mail heb ik mijn geld teruggestort gekregen.

In die periode zijn er nog 2 pakjes verdwenen voor me, dus ik vermoed dat er ergens iemand losse handjes heeft.

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Binnen een week zou ik niet meer zeggen hou al maar rekening met een 2 à 3 weken. De laatste tijd gaan mijn boeken om de een of andere reden via Nederland, en dan moeten ze nog eens naar hier komen
    kan, laatste keer dat ik er iets bestelde was 6 maand gelede en toen was het altijd woensdag geld na paypal ==> vrijdag op paypal (snachts) ==> weekend bestelling, verstuurd binnen 24 uur ==> donderdag/vrijdag (soms woensdag) boek thuis

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonnestraal Bekijk bericht
    Ik heb er een paar maand geleden Clash of heroes gekocht voor DS via bookdepository. Na een maand had ik nog steeds niets ontvangen. Na een mail heb ik mijn geld teruggestort gekregen.

In die periode zijn er nog 2 pakjes verdwenen voor me, dus ik vermoed dat er ergens iemand losse handjes heeft.
    Ze verkopen toch alleen maar boeken bij bookdepo en geen games ?

iTrader
    16 (100%)
    kan, laatste keer dat ik er iets bestelde was 6 maand gelede en toen was het altijd woensdag geld na paypal ==> vrijdag op paypal (snachts) ==> weekend bestelling, verstuurd binnen 24 uur ==> donderdag/vrijdag (soms woensdag) boek thuis
    Bij mij is het ongeveer hetzelfde enkel duurt het echt heel lang ik heb boeken die op 27 mei verzonden zijn (5) waar ik er nu 4 van ontvangen heb waarvan 1 zo kapot dat je hem zelfs niet meer openkrijgt om te lezen (ik denk dat die ergens heeft tussengezeten) en 1 moet ik nog steeds krijgen.

Ze verkopen toch alleen maar boeken bij bookdepo en geen games ?
    Nee, wel guides ofzo

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten