Pagina 13 van 38 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 260 van 759

Discussie: amazon.co.uk

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    iemand die al hdd's via amazon heeft besteld?

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Ik koop heel vaak via Amazon.co.uk, overlaatst ben ik wel eens gaan vergelijken met hun franse en duitse collegas waar het soms toch goedkoper bleek. Echter is uw account geldig voor alle amazons en is de afhandeling net zo goed!

Ik koop echt meer en meer online en dan vooral bij Amazon.

Member ChickenTik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik heb ook al enkele dingen bij de Duitse Amazon besteld, en da's altijd prima verlopen. Nu kreeg ik vandaag echter volgende mail aan:
    Code:
    Hello Tim Geudens,

This is an important message from Amazon.co.uk

As a precaution, we've reset your Amazon.co.uk password because you may have been subject to a "phishing" scam.

Here's how phishing works:

A scam artist sends an e-mail, which is designed to look like it came from a reputable company such as a bank, financial institution, or retailer like Amazon.co.uk, but is in fact a forgery. These e-mails direct you to a website that looks remarkably similar to the reputable company's website, where you are asked to provide account information such as your e-mail address and password. Since that website is actually controlled by the phisher, they get the information you entered.

Go to amazon.co.uk/phish to read more about ways to protect yourself from phishing.

To regain access to your Amazon customer account:

1. Go to Amazon.co.uk and click the "Your Account" link at the top of our website.

2. Under Account Settings, click the link that says "Forgotten your password?"

3. Follow the instructions to set a new password for your account.

Please choose a new password and do not use the same password you used with us previously. If you have used the same password for your email account as on your Amazon.co.uk account, you should also change your email account password to prevent phishers from reading and/or stealing your emails.s.

I hope this helps.

We look forward to seeing you again soon at Amazon.co.uk

Sincerely,

Amazon.co.uk

Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail. To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our website.
    Dit leek mij verdacht omdat ik de laatste weken niks meer op Amazon gedaan heb. Ook raar dat dit via de UK website gestuurd werd, aangezien ik daar nog niks besteld heb. Ik weet dat de accounts op elke amazon site kunnen gebruikt worden, misschien dat dit een veiligheidsactie van Amazon zelf was? In de mail stonden ook geen directe links naar een of andere phishing site, en ik ben rechtsreeks naar de Amazon site gegaan om dit te checken. Ik kon idd niet meer inloggen, dus heb ik mijn wachtwoord veranderd.
    Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? Op het internet vind ik er vrij weinig over, dus heb ik ook Amazon gecontacteerd om dit na te gaan.
    New Rig: i5 2500k / Hyper 212 EVO CPU Cooler / Gigabyte HD7970 Windforce OC / Gigabyte z68x-UD3H / 2x4 DDR3 Corsair XMS3 / Samsung 830 Series SSD / Caviar Green 1tb HDD / Fractal Design Define R3 Case / Corsair HX750W PSU

Eindredacteur StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Ik bestel heel regelmatig op amazon.co.uk en heb geen mail gehad en kan nog steeds inloggen.

Member Flitser's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Headphones besteld, geleverd op de eerste dag van de vermoedelijke levertermijn.
    Met maestro betaald, alles vlot verlopen

Approved 9-lifer VagueVic's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Altijd als ik iets koop op amazone.uk met maestro werkt me bankkaart een paar dagen niet, net of dat het geblokkeerd wordt door me bank.

iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VagueVic Bekijk bericht
    Altijd als ik iets koop op amazone.uk met maestro werkt me bankkaart een paar dagen niet, net of dat het geblokkeerd wordt door me bank.
    Eens navragen bij de bank?

iTrader
    59 (100%)
    Heb vandaag een bestelling ontvangen van Amazon, en 2 van de 3 PS3 gamedoosjes zijn kapot. En niet zomaar 1 barstje, zo goed of overal gebroken.
    Zou dit graag terugsturen, hoe gaat dit in zijn werk?

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)

iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sdc Bekijk bericht
    Is ondertussen gelukt.
    Eingelijk wel vree simpel.
    Nu hopen dat mijn items snel opnieuw verzonden worden.

Member Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    119 (100%)
    Weblogs
    3
    @ Chicken: Nooit gehad, en nog al een rare mail eigenlijk. Ofwel was dat de meest geniale phishing mail ooit. Maar gezien je idd niet meer kon inloggen... Raar.

Ondertussen blijft de prijs van de £ echter omhoog gaan. Als het zo doorgaat moeten we nog op termijn in de winkels spellen gaan kopen.

Grappig hoe mensen hier komen vragen dat of het 'goed verloopt' en dat hun pakket 'zonder problemen' is afgeleverd. Amazon is zowat de bekendste online site. Je wordt daar echt niet gescammed hoor mensen. XD

iTrader
    59 (100%)
    Idd, nog nooit problemen gehad.
    Tot nu, maar dat ligt niet aan Amazon. Pakket volledig beschadigd toegekomen.
    Ik stuur alles terug op, met uitgeprinte label van Amazon, krijg ik nu pas een mail dat dit niet hoeft, omdat het te duur is

Approved 9-lifer silent785's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heb onlangs nog ArmA 2: Combined Operations gekocht via de Amerikaanse Amazon en dat gedownload via de Amazon Downloader. Alles werkt perfect.

Enkel jammer dat er geen Europese versie is(met euro als valuta).

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Gewoon voor de zekerheid:

Mijn xbox live gold loopt tot in juli. Zou dus binnenkort (juni) al gold op voorhand willen kopen. Maar dat gaat dus perfect hé, van amazon uk kopen en dan die code gebruiken voor een jaar gold? sorry voor de 'domme' vraag

merci

iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GodLikeBE Bekijk bericht
    Gewoon voor de zekerheid:

Mijn xbox live gold loopt tot in juli. Zou dus binnenkort (juni) al gold op voorhand willen kopen. Maar dat gaat dus perfect hé, van amazon uk kopen en dan die code gebruiken voor een jaar gold? sorry voor de 'domme' vraag

merci
    Vraag eens in het xbox forum.

Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    95 (100%)
    iemand al wayfarer zonnebrillekes daar besteld? zoja zijn die goed qua maat of eerder niet?

Member Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    168 (100%)
    ff vraagje over de amazon.com:

ik wil graag een koptelefoon kopen op amazon.com (80 dollar) aangezien die goedkoper geprijsd staat daar dan op andere, Europese webshops.

Nu, komen daar extra kosten bij? Douane, tax, weetikveel? Leveringstermijn maakt me niet uit, extra kosten wil ik wel vermijden...

Member mdgf's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als je pech hebt wel ja, 21%+ vaste kost voor import.

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    326 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jessed Bekijk bericht
    ff vraagje over de amazon.com:

ik wil graag een koptelefoon kopen op amazon.com (80 dollar) aangezien die goedkoper geprijsd staat daar dan op andere, Europese webshops.

Nu, komen daar extra kosten bij? Douane, tax, weetikveel? Leveringstermijn maakt me niet uit, extra kosten wil ik wel vermijden...
    Uiteraard. Op alles boven de €45 mag je extra kosten verwachten en Amazon gaat al zeker niet de namaak-Chinees uithangen en er "gift" met een waarde van $4 op aanbrengen. Toch logisch ook dat die op .com goedkoper staat dan op andere, Europese webshops.

Member Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    168 (100%)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten