|
||||||
| Algemene Info & Discussies - Discussies en algemene info over shoppingcenter Buy&Sell
Voor je post, lees hier de rules!!!! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#221 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#222 (permalink) | ||||
|
Nu k hier lees da het mogelijk is met n belgische maestro te betalen wil ik het ook wel eens proberen, wil eigelijk al zo langs eens bestellen vandaar maar ze nemen geen paypal aan heb geen CC; Nu is mijn vraag, is het mogelijk om producten op prijs te rangschikken, en dit te doen voor NEW producten; nu kijkt het naar de used value maar er zijn 100e shitty games aan 80ct used en die moet ik ni... mak zie nergens een filter staan voor NEW ofzo...
Lijkt me toch n vrij standaard iets? |
||||
|
|||||
|
|
#223 (permalink) | ||||
|
Oke met maestro betaald en aangekomen , is ook van men rekening gegaan! ik blijf het toch louch vinden dat ze gewoon geld van men rekening kunnen nemen zonder dat ik ergens een pin code heb moeten ingeven! toch voorzichtig zijn blijkbaar met mijn kaartnummer , kan zomaar gebruikt worden.
|
||||
|
|||||
|
|
#224 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#226 (permalink) | ||||
|
Ben er dus in geslaagd iets te bestellen van amazon.co.uk;
Ik vind het eigelijk maar dom dat je je nummer en vervaldatum moet ingeven terwijl er manieren bestaan, en dan bedoel ik het bakje thuis, kaart insteken, code ingeven ,pin, code krijgen en ingeven; Neen nu moet ik effectief mijn nummer en datum online zetten.. Moest er ooit iets misgaan of ge hebt n keylogger bijv zijt g gezien.. ksnap ni da ze mensen eigelijk onnodige risicos laten nemen ^ Zal hier posten als ik het heb aangekregen; Twordt normaal de maandag verzonden! |
||||
|
|||||
|
|
#228 (permalink) | ||||
|
Maar zover ik weet kunde ni met visa/mastercard met da bakske online verrichtingen doen; of mss nu alleszins wel ma vroeger ni..
Het blijft gewoon stom; de mogelijk bestaat om te betalen zonder ook maar iets van uw gegevens online te zetten; nee, ge moet uw gegevens online zetten.. zucht |
||||
|
|||||
|
|
#229 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#233 (permalink) | ||||
|
Woensdag 15 februari: koptelefoon bestelt.
Vrijdag 17 februari: Aankondiging van verzending Dinsdag 21 februari was de verwachte leveringsdatum. Nu nog altijd niks ontvangen en op Bpost E-tracker staat dat het zelfs nog verzonden moet worden. Vreemd dat ze tot nu toe het nog altijd niet verzonden hebben. Uit ervaring is de verwachte leveringsdatum meestal juist. Ondertussen een mail naar amazon gestuurd. Laatst gewijzigd door Erojin; 22 februari 2012 om 22:55 |
||||
|
|||||
|
|
#234 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als er fraude wordt gepleegd ben je volledig gedekt door Maestro. Nu, inzake Amazon zou ik me geen zorgen maken, die hebben een heel goede record qua security (ze hebben dan ook veel te verliezen mochten ze ooit gehackt worden). Ge kunt ook gewoon uw kaartgegevens wissen in uw profiel. Op andere sites zou ik idd ook niet te snel m'n Maestro gegevens intikken, tenzij ze via Ogone werken ofzo. Ook hier alleen als de winkelier dat activeert. Amazon heeft Verified by Visa niet geactiveerd dus ook voor Visa moet ge uw bakske niet bovenhalen bij Amazon. En geloof me, da's een zegen als ge veel op de baan zijt. |
|||||
|
||||||
|
|
#235 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cephalus; 23 februari 2012 om 01:55 |
|||||
|
||||||
|
|
#236 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|