ik koop die van mij altijd in de makro , kweet de exacte prijs nimeer maar in ieder geval veel goedkoper dan de post !
offtopic : hun verzending is btw ook al weer opgeslagen vroeger koste het € 1,77 om een game te verzenden nu al € 2,07![]()
ik koop die van mij altijd in de makro , kweet de exacte prijs nimeer maar in ieder geval veel goedkoper dan de post !
offtopic : hun verzending is btw ook al weer opgeslagen vroeger koste het € 1,77 om een game te verzenden nu al € 2,07![]()
heb mijn hier altijd besteld,
Viking Direct - Uw favoriete kantoorartikelen tegen de beste prijzen.
had er 500 genomen laatste keer, en had dan nog gratis verzending
dag erna waren ze thuis
500 stuks was toen : Totaal: 138,60 € incl verzending
maar de prijs is nu gestegen:
http://www.vikingdirect.be/catalog/c...?id=HFD-ML0231
kost nu voor 500 stuks 142,10€ verzending inbrepen
Laatst gewijzigd door rspower; 4 januari 2010 om 18:15
Ik heb net 3 enveloppen verzonden, het koste me 5.90 door ze zelf te frankeren ipv 6.21, niet veel verschil maar toch goedkoper.![]()
Op de hasseltweg in genk is er ook een winkel (sorry maar weet niet meer juist welke, ze verkopen daarvan alles, eigenlijk een soort drukkerij)
Je kan daar 20 stuks kopen voor iets van 2-5 euro, ik kom er nu al maanden mee toewant de post zijn afzetters
Ik heb bij de action ( genk , waterschei) 3 stuks gekocht aan 99centZe zijn zelfs in A4 formaat
Heb ddl 5 pakjes meegepakt
NS4LIFE_ zei het ook al eerder zie ikWou eerst 10 meepakken maar leek me nutteloos aangezien het maar 100meter van de postpunt ( delhaize ) is en dus kan ik altijd wel kopen ...
@Ralleke idd kost nu opeens 2.07 euro30cent opgeslagen ...
WTF deden ze ook moeilijk bij het verzenden van die bubbelenveloppe ?Omdat die 2cm breder zijn wou hij me 5.70 aanrekenen (tarief pakje) maar heb ik uiteindelijk snel gefixt met wat plakband :d
Kunt ge bubbelenveloppes in een gwne rode brievenbus (lijkt me moeilijk met tarieven/ postzegels, nee?) steken of moet ge naar postpunt?
Ik verzend er zelfs 4 in 1 maal met zo'n bruine envelop. Gewoon schoon afplakken dat het binnen de normen valt
Met keukenpapier rond de games/dvds
ik koop ze in de ava vanaf nu, 5 stuks voor 2.97 euro.
ik heb niet echt plaats voor 100 stuks![]()
ik koop mijn bubbles altijd in de Makro, per verpakking van 10. Komt ongeveer op 0.24€ per enveloppe.
De Post zijn gewoon regelrechte afzetters..
Heb de mijne van ebay gekocht.
21€ voor 100 en met GLS levering volgende dag.
Ik weet waar ik ze nu koop.
Ge kunt er mss een aanvragen? Ge moet al lang geen zelfstandige meer zijn om daar een kaart te krijgen...
Alle inpakmateriaal kan je krijgen bij Vikingdirect.be. Toen ik nog zelfstandige was bestelde ik daar alle karton, bubblewrap enz, tegenwoordig kan je daar als particulier ook terecht. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar je kan meteen alles daar krijgen en vanaf een bepaald bedrag wordt het ook gratis geleverd.
Viking Direct - Uw favoriete kantoorartikelen tegen de beste prijzen.
ik doe het ook met viking
Ik wist dat em mij aan't bedriegen was! Wacht tot ik hem te pakken krijg!!!![]()
in mijne lokale kantoorbenodigdhedenwinkel (of zoiets) kosten ze 18 cent het stuk meen ik me te herinneren, er passen net 2 spellen in, dus nice![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)