Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 45

Discussie: feedback topic crew

Administrator tarske's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)

feedback topic crew

Beste members,

We hebben besloten om een feedbacktopic te openen om de transparantie van het beleid te verhogen. Wat is nu de bedoeling van deze topic?
    Als iemand problemen heeft met een modactie van een van de crewmembers (van B&S welteverstaan), dan kan hij dat hier posten.
    Wat zet je zeker in de post?

Eerste mogelijkheid
    Een linkje naar de thread waar het probleem zich voordoet.
    Een degelijke argumentatie waarom je denkt dat de crew hier in de fout is gegaan, of waar je wat verheldering wenst.
    Eventueel wat je voorstelt als oplossing.
    De crewmember zelf zal dan door middel van een quote van je post verheldering brengen.

Tweede mogelijkheid

Suggesties zijn ten alle tijde welkom, deze moeten echter ook wel onderbouwd zijn met argumenten.

Hier zijn echter ook regels en richtlijnen aan verbonden;
    Wanneer een member een modactie in twijfel trekt, is het niet de bedoeling dat hier 5 andere members mee opspringen en de zaak gaat escaleren. Wacht eerst de reactie van een crewmember af.
    Elke letter offtopic zal hier verwijderd worden, een gewaarschuwd man/vrouw is er twee waard.
    Besef ook dat we niet 24/7 online zijn, er komt zeker een antwoord op uw vraag, geduld is een mooie deugd.
    What you give is what you get; met een volwassen, vriendelijke en open houding bereik je veel meer.

Hopelijk kunnen we zo op een constructieve manier de werking van het forum optimaliseren, zodat iedereen kan doen waar hij hier voor is: je spullen aanbieden of koopjes doen.

Alle vragen/suggesties/... zullen na behandeling/bespreking verwijderd worden zodat dit hier geen 10 pagina's lange en onoverzichtelijke thread kan worden.

Approved 9-lifer Nightfall's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Wrs niet de juiste plaats, maar toch:

De thread van mijn deal is verwijderd. Hoogst waarschijnlijk heeft de verkoper in kwestie (Bassdude BE) dit gevraagt aan een mod (of is hij zelf mod?). Ik heb hem namelijk volgende PM gezonden nadat ik zijn pakketje ontving:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightfall
    Hallo,

Ik ben dus absoluut niet tevreden, de meest beschadigde N64 die ik ooit heb mogen ontvangen.

Graag zend ik deze terug, en wil ik mijn geld terug.

Ik snap niet dat je zoiets kunt verkopen zonder te vermelden dat er zo'n beschadigingen op zijn.
    Tevens zijn de spellen zelf ook licht beschadigd met vergrijsde labels. De foto's van de N64 spreken voor zich:
    http://img819.imageshack.us/img819/7408/dsc01598pn.jpg (mirror)
    http://img196.imageshack.us/img196/3366/dsc01600mg.jpg (mirror)
    http://img585.imageshack.us/img585/314/dsc01601uo.jpg (mirror)
    http://img696.imageshack.us/img696/4086/dsc01602fw.jpg (mirror)
    http://img826.imageshack.us/img826/4917/dsc01603k.jpg (mirror)

Vandaag had hij het laatste ingelogd, en is de thread ook verdwenen. Op basis hiervan neem ik aan dat hij niet van plan is zijn fout recht te zetten. Op z'n minst wens ik de thread terug voor een negatieve feedback te geven. Gezien het lage bedrag, weet ik ook niet of het de moeite is om klacht in te dienen als ik geen gehoor krijg. Ik ga het allesinds navragen, als het mij niets kost dan doe ik het direct.

Crew Member Gamer's schermafbeelding
    iTrader
    302 (100%)
    http://www.9lives.be/forum/b-s-overi...ondag-20u.html

thread terug zichtbaar gemaakt.

Hij is geen mod, maar iedereen kan zijn thread verwijderen.

Member
    iTrader
    12 (93%)
    Nog een thread die verdwenen is. Op 9 november bestond deze nog maar waarschijnlijk door iemand verwijderd nadat de deal gesloten was.

Onderwerp keywords: m-audio AV40
    Starter: $uXke

Ik meen mij te herinneren dat deze in "B&S Randapparatuur" stond.

iTrader
    302 (100%)

Member
    iTrader
    63 (100%)
    Ik vind dat achter de i-traders geen getallen maar 'bv bij -10 negatieve itraders zeer slecht,-5 slecht,-3 goed of 0 zeer goed 'moet staan want sommige zitten hier letterlijk te racen om i-traders alsof ze daar nen medaille voor gaan krijgen....of (ego-boost ik em 1000 itraders gij nog maar 10 ) (of hebben jullie daar en grote prijs voor da ik het niet weet ? ) "gratis blabla code te ruil voor en itrader" ik snap dat gezever gewoon niet

en een thread up button zou ook leuk zijn.
    Laatst gewijzigd door Elegance; 16 december 2012 om 01:54 Reden: blabla

Member Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Suggestie: ik heb in het verleden veel van mijn posts verwijderd zien worden door mods omdat ik linkte naar be.hardware.info .

Ik heb mijn uitleg al via PM tegen de mod gedaan die mijn posts verwijderde, maar hier alsnog:
    Links die beginnen met "be.hardware.info" zijn GEEN links naar buitenlandse (web)shops.
    hardware.info groepeert per land (NL/BE/UK) de prijzen van onderdelen bij aangesloten shops. Bij "BE.hardware.info" gaat het dus over BELGISCHE shops.

Deze posts verwijderen omdat ik zogezegd naar buitenlandse shops link, terwijl dit niet het geval is, is dus erg kortzichtig.

iTrader
    302 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INF3RN040 Bekijk bericht
    Ik vind dat achter de i-traders geen getallen maar 'bv bij -10 negatieve itraders zeer slecht,-5 slecht,-3 goed of 0 zeer goed 'moet staan want sommige zitten hier letterlijk te racen om i-traders alsof ze daar nen medaille voor gaan krijgen....of (ego-boost ik em 1000 itraders gij nog maar 10 ) (of hebben jullie daar en grote prijs voor da ik het niet weet ? ) "gratis blabla code te ruil voor en itrader" ik snap dat gezever gewoon niet

Als iemand expliciet om een iTrader vraagt voor een gratis code,... is dit tegen de regels en wordt er meestal opgetreden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht
    Suggestie: ik heb in het verleden veel van mijn posts verwijderd zien worden door mods omdat ik linkte naar be.hardware.info .

Ik heb mijn uitleg al via PM tegen de mod gedaan die mijn posts verwijderde, maar hier alsnog:
    Links die beginnen met "be.hardware.info" zijn GEEN links naar buitenlandse (web)shops.
    hardware.info groepeert per land (NL/BE/UK) de prijzen van onderdelen bij aangesloten shops. Bij "BE.hardware.info" gaat het dus over BELGISCHE shops.

Deze posts verwijderen omdat ik zogezegd naar buitenlandse shops link, terwijl dit niet het geval is, is dus erg kortzichtig.
    Kortzichtig?

Een verkoopstopic is nog steeds geen prijsschatting en zolang zijn vraagprijs niet hoger ligt dan de nieuwprijs kan dit aangezien worden als threadvervuiling.
    Is zijn vraagprijs hoger mag dit dan natuurlijk wel indien het gaat over hetzelfde produkt.

Een verkoper kan nog steeds vragen wat hij ervoor wil, komt er geen reactie in de thread dan kan hij wel zelf zijn besluit trekken.

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamer Bekijk bericht
    Kortzichtig?

Een verkoopstopic is nog steeds geen prijsschatting en zolang zijn vraagprijs niet hoger ligt dan de nieuwprijs kan dit aangezien worden als threadvervuiling.
    Is zijn vraagprijs hoger mag dit dan natuurlijk wel indien het gaat over hetzelfde produkt.

Een verkoper kan nog steeds vragen wat hij ervoor wil, komt er geen reactie in de thread dan kan hij wel zelf zijn besluit trekken.
    Als dit de reden van verwijdering was, waarom kreeg ik dan steeds de melding "Geen links naar buitenlandse shops plaatsen" telkens er een post verwijderd werd?
    Er zijn zo zeker 10 posts van mij verwijderd over een periode van maanden. Telkens kreeg ik dezelfde melding te horen. Nooit werd er mij verteld dat ik geen prijsvergelijking mocht doen (dit terwijl de prijzen in de topics enorm hoog lag).
    Had dit dan minstens één keer vermeld bij het verwijderen van mijn posts...

En dat je dan nog beweert dat het buitenlandse shops zijn... Amai.

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    156 (100%)

Dat zijn technische zaken die bij een vernieuwing idd bekeken zullen worden, maar als mod op zich kunnen we hier niet veel aan doen, behalve het doorgeven aan de bevoegde(n) .

Member longpatje's schermafbeelding
    iTrader
    770 (100%)

dus iemand met twee positieve en drie negatieve itraders krijgt dan de melding goed ?
    Huidig systeem volstaat ruimschoots mits er geen misbruik is.

Member Plato's schermafbeelding
    iTrader
    84 (99%)

Het is juist interessant om te weten dat de ander weinig of veel deals heeft gedaan hier. Belangrijk zelfs, om zijn ervaring en betrouwbaarheid in te schatten - meer nog dan enkele negatieve beoordelingen, omdat je daarvoor ook naar de andere partij moet kijken wat diens aandeel is.

Member
    iTrader
    63 (100%)
    Nee,nee het systeem blijft exact het zelfde wanneer je erop klikt , wat ik bedoel was enkel het info hier naast ..dus plaats van " iTrader: 80 (99%) " " iTrader: Goed (99%) " of enkel " iTrader: Goed " moet staan , maja tis maar en suggestie

Member Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    ik vind het systeem zoals het nu is prima. Goed, slecht,... zijn tenslotte subjectieve, persoonlijk beoordelingen.

Ik vind dat iemand pas 'betrouwbaar' of 'goed' is vanaf 10 (100%)Itrader scores. Maar anderen kunnen dat anders beoordelen en vinden 5 (100%) scores al 'betrouwbaar', vandaar.

61 (100%) vind ik trouwens "uiterst betrouwbaar"

Approved 9-lifer Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    326 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoepap Bekijk bericht
    ik vind het systeem zoals het nu is prima. Goed, slecht,... zijn tenslotte subjectieve, persoonlijk beoordelingen.

Ik vind dat iemand pas 'betrouwbaar' of 'goed' is vanaf 10 (100%)Itrader scores. Maar anderen kunnen dat anders beoordelen en vinden 5 (100%) scores al 'betrouwbaar', vandaar.

61 (100%) vind ik trouwens "uiterst betrouwbaar"
    Die betrouwbaarheid is dan ook weer een enorm subjectief gegeven.
    iTraders zeggen immers alleen iets over voorbije deals en zeggen niets over de afloop van de volgende deal.

iTrader
    15 (100%)
    Wel erg, dit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forumbot
    A forum moderator deleted a post of you in thread: game pc:

Diene laptop is verre van hetzelfde waard als die PC he... (zelfs zonder de 2de GPU)
    The post was deleted with following reason:
    Prijsschatting

iTrader
    156 (100%)
    Het ging niet om jouw post op zich, wel om de posts die erboven stonden. Als we de jouwe lieten staan en de andere weg, dan sloeg het op niets meer...
    Het ging om een laptop die iemand wilde ruilen en de reacties hierop. Dit hoort niet bij prijsschatting, je post hierop volgend dus ook niet.

(voor alle duidelijkheid, een collega heeft die verwijderd, niet ik, maar 't was sowieso terecht)

Approved 9-lifer Wasbeer's schermafbeelding
    iTrader
    76 (91%)
    Komaan bes86 snap nu echt niet dat je hier komt klagen het is goed dat de mod de posts heeft weg gedaan en idd was niet ontopic ! dusja

Member Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    bij deze beste wensen aan de mede B&S members en crew!

Dat het nieuwe jaar ons weinig oplichters, funbieders, off-topic, vergelijkingen met buitenlandse sites, boden onder voorbehoud,>3 ups, Pm bieders,... moge brengen.

En natuurlijk, het allerbelangrijkste, een goede gezondheid.

iTrader
    156 (100%)
    Thx . Voor u hetzelfde natuurlijk. En dat de (nuttige) input mag blijven bestaan .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten