Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Member vidiot's schermafbeelding
    iTrader
    290 (100%)

Probleem met verkoper Nsi*

17 oktober kocht ik van hem een boek, dat ik onmiddelijk betaalde.

19 oktober, nadat ik had gevraagd wanneer hij ging versturen, volgend mailtje:
    Ok , morgen vandaag kon ik niet naar de post door men school , maar maandag stuur ik het zowizo op
    Tnx

9 november, 3 weken later en ik heb nog niets ontvangen. Ik vraag hoe dat komt en krijg volgende mailtje:
    Beste ,
    ik heb het bboek teruggekregen , ik heb het adres verkeerd geschreven en heb het terug gekregen , maar ik ben pasvandaga naar de post trg kunnen gaan omwille van men school en avondwerk
    Mvg jorgen

Hij had me zijn gsm nummer gegeven, in de week na dit mailtje bel ik hem regelmatig op omdat ik niets ontvang. Natuurlijk neemt hij zijn gsm niet op...

Nu hoor ik er niets meer van, hoewel hij dagelijks op het 9lives forum komt. Ik vrees te maken te hebben met een incompetente (te jonge) verkoper.
    BiZi zou van hem gekocht hebben. Zijn er nog personen die van hem iets moeten of met hem een deal gedaan hebben en meer weten?

Member Dj Aero's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    probeer zijn thuisnummer te bemachtigen. Een telefoontje naar de mama helpt altijd.

iTrader
    290 (100%)
    Ik weet alleen dat hij Jorgen Albrecht heet en heb ook z'n GSM/reknr.
    Telefoontjes naar mamaa's hebben mij ook ooit positief resultaat opgeleverd, maar je moet het nummer vinden hé.

Member longpatje's schermafbeelding
    iTrader
    823 (100%)
    Tja, no offence, maar als je eens naar zijn itrader kijkt :
    http://www.9lives.be/forum/itrader.php?u=211248
    dan weet je al iets meer.
    Ik heb ook al een deal met hem gehad en die is goed afgelopen, jammer genoeg wel pas na meer dan anderhalve maand en een stuk of ...tig mails en pm's. Toen kwamen er ook al van alle excuses aan te pas.
    Uiteindelijk is het wel in orde gekomen, maar de manier waarop en zeker de tijd laat veel te wensen over.
    Anders moet je ff mod's inlichten en vragen of zij ff reactie kunnen sturen naar NSI/
    Succes
    Zalman GS1000+/Asus Sabertooth 990FX R2.0/Amd FX8 8350/16 Gb G.Skill Ripjaws/ Asus 7870 Direct CUII / Intel520 SSD 180 Gb/ 5 X Samsung 1 Tb/ Acer 8935 /Acer 8930

iTrader
    290 (100%)
    1 van die 2 itraders heb ik ondertussen gegeven hé, ik wist wel toen ik kocht dat hij er al 1 had... bedankt voor de reaktie in ieder geval Patje

Member Prime-Omega's schermafbeelding
    iTrader
    175 (99%)
    Wat doe je in het geval dat je hetzelfde probleem hebt maar als de oplichter in kwestie 28 jaar is?

Member stuvie's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    ik heb ook al van hem gekocht, en inderdaad ook lang moeten zeuren en zagen voor mijn spul te krijgen van hem. Uiteindelijk zijn huistelefoon opgezocht via 1207 en gewoon zene pa ingelicht. 2dagen erna had ik het

iTrader
    290 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stuvie Bekijk bericht
    ik heb ook al van hem gekocht, en inderdaad ook lang moeten zeuren en zagen voor mijn spul te krijgen van hem. Uiteindelijk zijn huistelefoon opgezocht via 1207 en gewoon zene pa ingelicht. 2dagen erna had ik het
    Helaas heb ik niet genoeg gegevens om z'n adres en telnr te vinden (en jij hebt het niet meer), toch bedankt voor de reaktie!
    Niemand die een Jorgen Albrecht uit A'pen kent?

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    Laat het een les wezen voor de toekomst he, altijd zoveel mogelijk gegevens vragen op voorhand .

Ik zal Nsi een mail sturen om met aandrang te vragen om het op te sturen. Zodat we er zelf geen gevolgen moeten aangeven...

iTrader
    290 (100%)
    Dankuwel Kwertie!
    Jammer dat ik mijn vertrouwen in de mensen stilaan moet opgeven...

Member vanrumst's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwertie Bekijk bericht
    Laat het een les wezen voor de toekomst he, altijd zoveel mogelijk gegevens vragen op voorhand .

Ik zal Nsi een mail sturen om met aandrang te vragen om het op te sturen. Zodat we er zelf geen gevolgen moeten aangeven...
    Euhm lol? Welke gevolgen kunnen jullie geven aan iemand die mensen bedriegt? Hem bannen, itrader -1 geven? Daar blijft het wel bij denk ik hoor.
    Daar zal hij echt niet van wakker liggen.

iTrader
    290 (100%)
    Bon kheb nog wat geresearched en via zijn bankreknr en ING kantoor zijn adres en telnr bekomen.
    Dan de mama gebeld, dat is altijd fijn hé, ocharme die moeders met hun puberende zonen op hun kamertjes met hun peecee's...
    Kans is groot dat het in orde komt, of ze stort mn geld terug, of ze stuurt morgen het boek op.
    Laatst gewijzigd door vidiot; 26 november 2007 om 13:59

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    529 (100%)
    Aah nice vidiot. Ik krijg hem ook niet te pakken... hij moet mij nog steeds een exemplaar van Forza 2.

Kan je even zijn adres doorpm'n? Dan regel ik het zo wel af.

Merci

iTrader
    290 (100%)
    Ik heb vandaag mijn boek ontvangen...bij deze is voor mij de zaak gesloten.

Lof aan alle mama's!

Member
    iTrader
    80 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vidiot Bekijk bericht
    Bon kheb nog wat geresearched en via zijn bankreknr en ING kantoor zijn adres en telnr bekomen.
    Dan de mama gebeld, dat is altijd fijn hé, ocharme die moeders met hun puberende zonen op hun kamertjes met hun peecee's...
    Kans is groot dat het in orde komt, of ze stort mn geld terug, of ze stuurt morgen het boek op.

Uit nieuwsgierigheid omdat ik soms ook problemen heb met "wanverzenders" (maar bijv wel geld heb gestort) : Zijn de adresgegevens van een rekeningnummer niet vertrouwelijke informatie?
    Ik weet dat het sinds een tijd voor bevoegden (politie etc) mogelijk is die informatie op te vragen maar anders? Of zijn ze daarin helemaal versoepeld nu?
    Of heb je het adres via een smoesje verkregen (wat ik ook zou doen ) ?

T

iTrader
    290 (100%)
    Ik heb in de bank gezegd wat er aan de hand was, en ze vertelden me dat alleen de kantoorhouder die gegevens kan opvragen/geven. Dat bleek kantoor Stabroek te zijn. Meer moest ik niet weten, wittegids.be, Albrecht-Stabroek, en ik had de nummer.
    Ik zie ook niet in waarom die informatie (adres) privé zou zijn. Je hebt het recht dat te weten als je een overschrijving doet hé.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten