Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 57
    Member Rocknsad's schermafbeelding
    iTrader
    129 (98%)

Kilopost pakje niet aangekomen ?

Ik heb op 23/07 een pakje verstuurd met kilopost , zelf naar het kantoor gegaan enzo dus alles is perfect geregeld en gefrankeerd geweest enzo... Toch is het pakje nog niet aangekomen. Traceren gaat voorlopig nog niet... Ik heb geen zin om de koper zijn geld weer te geven aangezien ik dan 8,60 verzending, mijn product ( +/- waarde van 80 ) en nog is 80 kwijt ben ...

Wie heeft er al ervaring met zulke situaties ?

Member Netrem's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    kan tot 2 weken duren, er is nog hoop

iTrader
    129 (98%)
    Dat kan toch niet? Is normaal betaald voor een Dag van verzending + 1 formule ...

iTrader
    17 (100%)
    mja, maar ge zou den eerste niet zijn die een tikkeltje langer moet wachten

Ga anders eens langs naar uw postkantoor en doe uw verhaal. Ge weet nooit dat dat pakje daar nog ergens ligt. Staat het adres van afzender op het pakje?

Je zal waarschijnlijk een formulier van verloren pakje moeten invullen, stel hier echter niet te veel hoop in. Das eerder een formaliteit me dunkt..

iTrader
    129 (98%)
    jaja alles staat er op madam heeft er zelf nog in koeien van letters een sticker van kilopost op gekleefd

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    531 (100%)
    De post heeft vorige maand ook een pakketje van mij kwijtgespeeld. Spijtig genoeg had het pakket een waarde van 90 euro.

Pakketje is nergens terug te vinden, zowel bij mij niet, als bij de bestemmeling op het kantoor.

Achja... das misschien het derde op een 2400 tal pakketjes.

Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BiZi Bekijk bericht
    De post heeft vorige maand ook een pakketje van mij kwijtgespeeld. Spijtig genoeg had het pakket een waarde van 90 euro.

Pakketje is nergens terug te vinden, zowel bij mij niet, als bij de bestemmeling op het kantoor.

Achja... das misschien het derde op een 2400 tal pakketjes.
    aja want dan geeft het niet?

Member MRzone's schermafbeelding
    iTrader
    264 (100%)
    ik ben eens een pakje van €150 met kilopost kwijt gespeeld, was een RMA zending naar computerwinkel, ik had het pakje verstuurd en een maand later stuurde ik een mail naar de computerwinkel met de vraag wanneer mijn videokaart gemaakt zou zijn, en ze hadden daar het pakje nooit ontvangen, ik had mijn bewijsje gelukkig nog, deze doorgemaild de computerwinkel is dan bij hun naar het postkantoor geweest, ze zeiden dat het pakje waarschijnlijk voor de gesloten deur is afgezet, en ik moest dan op de site van de Post een klacht neerleggen, ik dat gedaan, 1 week later kreeg ik een mail dat het in behandeling was, 2 weken later kreeg ik een brief van de Post dat ze het pakje kwijt waren en de betreffende postmannen erop gewezen waren geen pakjes nog aan de deur af te zetten, ik terug een mail gestuurd naar de betreffende persoon van de brief, of ik terug vergoed werd, maar helaas konden ze alleen maar de verzendingskosten terug betalen, daar was ik uiteraard niet mee gediend, ik betaal voor hun dienst, dan moeten ze dat ook correct uitvoeren.
    Dus heb ik me naar de ombudsdienst gericht, http://www.belgium.be/eportal/applic...ge&docId=17995 eerst een mail gestuurd of ze daar iets konden aan doen, daar kreeg ik dan bericht van of ik het betaalbewijsje nog had en de brief die de Post had gestuurd, alles naar daar gestuurd, en een goeie 2 weken later stond de €150 op mijn rekening gestort, waar ik de ombudsdienst nog dankbaar voor ben, hopelijk ben je hier iets mee.

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    531 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De SkeEvN Bekijk bericht
    aja want dan geeft het niet?
    Neen, maar dit heten ze "relativeren".

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Rocknsad, de post van Aalst? Meestal komen daar mijn kilopost pakketjes de dag erna al toe, maar op dit moment, duurt het ook al langer dan 3 (werk)dagen . Maarja, zal wel toekomen zeker . Iig altijd bewijsjes bijhouden.

iTrader
    129 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ns boy Bekijk bericht
    Rocknsad, de post van Aalst? Meestal komen daar mijn kilopost pakketjes de dag erna al toe, maar op dit moment, duurt het ook al langer dan 3 (werk)dagen . Maarja, zal wel toekomen zeker . Iig altijd bewijsjes bijhouden.
    Mijn pakje dat ze kwijt zijn is in aalst binnestraat opgestuurd ja... Voor de rest verwacht ik sinds vorige week al een kilopost pakje die er nog niet is... Ook van Zelda rulez hier is er vrijdag iets prior opgestuurd ( wsch met kilopost ) en ook nog niet aangekomen. Ik zit dus nu met de schrik want ik verwacht nog 3 Xbox games en een gitaarversterker

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    Ik had hier een deal met iemand omtrend de game CoD3 voor de X360, donderdag op de post gedaan (in zo'n envelop van de post) gisteren bij hem aangekomen ... als lege envelop ... schandalig, ik kan er zwaar niet om lachen

Member Zorofroozo's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    0wned ^^

(no offense)

Banned
    iTrader
    97 (100%)
    Weblogs
    2
    heb ook al gehad dat ze er iets uitnemen. Kan je niks aan doen behalve overdreven goed toeplakken. Aan de deur afzetten is ook zo iets schandalig. Ik woon in een groot huis met een lange oprit en daar staat de brievenbus aan de straat dus een 20 meter van ons huis. Meestal zetten ze de pakjes daar af. 360's, GSM's, Games, etc...

Member brechtvm's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Netrem Bekijk bericht
    kan tot 2 weken duren, er is nog hoop
    is dit een wettelijke maximum termijn ?
    staat dit ergens vermeld ?
    zoniet zit ik er al over (>16 dagen)

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorofroozo Bekijk bericht
    0wned ^^

(no offense)

daar is nix owned aan, die mannen moeten hun werk doen zoals een ander samen met de eerlijkheid die een job meebrengt. Das net alsof jij iets in de winkel gaat stelen

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brechtvm Bekijk bericht
    is dit een wettelijke maximum termijn ?
    staat dit ergens vermeld ?
    zoniet zit ik er al over (>16 dagen)
    neen, het is mijn ervaring die hier spreekt . Geen flauw idee of er een wettelijke termijn is

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    F*** zeg wat is dat met die post ...
    giele en ik hadden een deal voor ram geheugen, ik stuur dat op, 15/08 in de bus gedaan in een dikke enveloppe, prior verstuurd...

Nog steeds niet aangekomen! Jammer genoeg zat het aankoopbewijs wel IN die enveloppe dus als ze erachter vragen kan ik er niet meer op ingaan, misschien vind ik wel nog mijn bestelling in mijn e-mails terug.
    We hebben beide het formulier ingediend en een klachtnummer gekregen, op hoop van zegen maar ik vrees er dus voor.

Concreet,
    15/08/2007 - Ardooie (wvl) -> Kessel-Lo (vlb) - prior - nog steeds niet aangekomen

Het ging trouwens om DDR2 geheugen voor in de laptop.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Approved 9-lifer Che Guevara's schermafbeelding
    iTrader
    305 (96%)
    ik ben niet de man om da te zeggen maar watch out voor leuven want daar verdwijnen er ettelijke pakjes

Member Dj Aero's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    ik snap niet goed waarom je een pakketje van 80 euro niet aangetekend verzend. Wat kost zo'n aangetekende zending?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten