Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zorofroozo Bekijk bericht
    0wned ^^

(no offense)

daar is nix owned aan, die mannen moeten hun werk doen zoals een ander samen met de eerlijkheid die een job meebrengt. Das net alsof jij iets in de winkel gaat stelen
    ~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 5.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Air 540 - Corsair K50 - CM Storm Recon - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 244(100%), eBay: 170(100%), 2dehands.be: 20(100%)

Netrem's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brechtvm Bekijk bericht
    is dit een wettelijke maximum termijn ?
    staat dit ergens vermeld ?
    zoniet zit ik er al over (>16 dagen)
    neen, het is mijn ervaring die hier spreekt . Geen flauw idee of er een wettelijke termijn is
    Je kunt een liedje heel eenvoudig zingen. Alleen maar met je stem en verder niets. Je kunt er ook iets anders bij verzinnen. Zo hoor je nu bijvoorbeeld een bassist. Een drummer mag er ook al bij gaan horen, dan voelt die bas zich niet meer zo alleen. Het liedje is nu nog maar net begonnen of er staat al een orkestje om ons heen. We missen nog een man aan de piano, die zit geloof ik nog op de toilet.

Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    F*** zeg wat is dat met die post ...
    giele en ik hadden een deal voor ram geheugen, ik stuur dat op, 15/08 in de bus gedaan in een dikke enveloppe, prior verstuurd...

Nog steeds niet aangekomen! Jammer genoeg zat het aankoopbewijs wel IN die enveloppe dus als ze erachter vragen kan ik er niet meer op ingaan, misschien vind ik wel nog mijn bestelling in mijn e-mails terug.
    We hebben beide het formulier ingediend en een klachtnummer gekregen, op hoop van zegen maar ik vrees er dus voor.

Concreet,
    15/08/2007 - Ardooie (wvl) -> Kessel-Lo (vlb) - prior - nog steeds niet aangekomen

Het ging trouwens om DDR2 geheugen voor in de laptop.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Che Guevara's schermafbeelding
    iTrader
    319 (95%)
    ik ben niet de man om da te zeggen maar watch out voor leuven want daar verdwijnen er ettelijke pakjes
    MOMENTEEL TE KOOP
    --- XBOX 360 60 gb --- macbook pro 2008 ---- PS2 games --- xbox games

Dj Aero's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    ik snap niet goed waarom je een pakketje van 80 euro niet aangetekend verzend. Wat kost zo'n aangetekende zending?

brechtvm's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwertie Bekijk bericht
    F*** zeg wat is dat met die post ...
    giele en ik hadden een deal voor ram geheugen, ik stuur dat op, 15/08 in de bus gedaan in een dikke enveloppe, prior verstuurd...

Nog steeds niet aangekomen! Jammer genoeg zat het aankoopbewijs wel IN die enveloppe dus als ze erachter vragen kan ik er niet meer op ingaan, misschien vind ik wel nog mijn bestelling in mijn e-mails terug.
    We hebben beide het formulier ingediend en een klachtnummer gekregen, op hoop van zegen maar ik vrees er dus voor.

Concreet,
    15/08/2007 - Ardooie (wvl) -> Kessel-Lo (vlb) - prior - nog steeds niet aangekomen

Het ging trouwens om DDR2 geheugen voor in de laptop.
    aankoopbewijs kan je navragen in schop waar je de goederen aankocht, en indien je de naam + datum(ongeveer) nog weet...(en mits in het slechtste geval administratieve kosten te betalen...)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Aero Bekijk bericht
    ik snap niet goed waarom je een pakketje van 80 euro niet aangetekend verzend. Wat kost zo'n aangetekende zending?
    www.depost.be
    .: Toshiba A100-768 (T7400 - 1gb Ram - 100gb Hdd - x1400) / Dell Latitude E6500 (T9400 - 4Gb Ram) :.

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brechtvm Bekijk bericht
    Ah bedankt, kwist ni da die ook ne website hebben!

Ik kon er op de website niet aan uit, daarom dat ik dat hier vroeg omdat misschien iemand da al gedaan had...

brechtvm's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Aero Bekijk bericht
    Ah bedankt, kwist ni da die ook ne website hebben!

Ik kon er op de website niet aan uit, daarom dat ik dat hier vroeg omdat misschien iemand da al gedaan had...
    zie : "Prijscalculators" aan uw rechterzijde (op de site uiteraard)..

Alles hangt af van gewicht en grootte..
    .: Toshiba A100-768 (T7400 - 1gb Ram - 100gb Hdd - x1400) / Dell Latitude E6500 (T9400 - 4Gb Ram) :.

iTrader
    23 (100%)
    ik zie dat als je een pakje verzend van waarde 80 euro, minder weegt dan 2 kg, dat 7,5 ofzo kost.. Dan snap ik niet goed waarom je dat niet neemt.

RSSD's schermafbeelding
    iTrader
    463 (100%)
    Maandag ook es naar de post se...
    Verleden week maandag pakje verstuurd,hd enclosure naar Kingler.
    Nog niks ontvangen.
    Ik hoop natuurlijk dat het nog toekomt.
    Want de uitspraak "verzenden op eigen risico" zit bij velen ver in het koppie...

iTrader
    17 (100%)
    Postbode bewaart 4 jaar brieven bij hem thuis

HASSELT - Een 38-jarige postbode uit Hasselt heeft minstens vier jaar lang brieven en pakjes achtergehouden op zijn ronde. De man werkte in die periode in de kantoren van Kermt (Hasselt), Herk-de-stad en Bilzen. De postbode is momenteel geschorst.
    'Het is niet zo dat hij helemaal geen post bestelde', verduidelijkt Piet Van Speybroeck, woordvoerder van De Post. 'Als hij helemaal geen post meer had besteld, zouden we dat natuurlijk binnen de kortste keren hebben gehoord van de bewoners van zijn ronde', aldus Van Speybroeck. 'Hij hield echter mondjesmaat stukken achter.'

De interne controledienst van De Post merkte enkele dagen geleden een mogelijk probleem op. 'Daarop hebben we de politie verwittigd. Die heeft dan een huiszoeking uitgevoerd, niet onze eigen diensten', benadrukt de woordvoerder. Bij de huiszoeking vond de politie een grote hoeveelheid niet-bestelde post, bevestigt de woordvoerder.

De postbode is geschorst en er is een procedure opgestart die moet leiden tot zijn ontslag. Het motief van de man is nog niet bekend. 'Het eigenaardige was dat hij de brieven achterhield en soms opende, maar de inhoud van de poststukken lijkt in alle gevallen nog compleet', zegt Van Speybroeck. 'Het onderzoek moet hier meer duidelijkheid over brengen.'

De Post gaat de brieven en pakjes de komende dagen alsnog aan de geadresseerden bezorgen.
    Misschien komen sommige postketjes toch nog aan

linux's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    lol ik heb het ookal gelezen
    man als ik wist wie da was en daar woonde ging ik toch mooi elke dag stront in zen brievenbus steken ofzo
    MBP 2.4 GHZ
    Fibernet XL is SCHNELL JA

iTrader
    17 (100%)
    het straffe is dat die gast het merendeel van de pakketjes niet eens opende
    als ik dat zou doen, zou ik onmiddelijk kijken wat erin zit en de verpakking wegwerpen. Er moet toch iets mis zijn met die gast

Blord's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Eindelijk komt mijn bestelde CF kaarten aan. Gepost op 2 juli 2006 en vandaag in de bus op 6 september 2007. De waarde is intussen gezakt. Kan ik de Post om schade vergoeding vragen ?

http://users.pandora.be/nihao/post.jpg
    Intel i7-2600k ~ Gigabyte GA-P67A-UD5 ~ OCZ 4x2GB DDR3 ~ GTX460 ~ Intel 80GB Postville ~ Seagate Barracuda LP 2TB ~ Dell U2410 ~ MegaWorks 650D 6.1 ~ Cosmos S ~ Seasonic X-750 ~ Logitech MX Revolution

Laser Rainbow

linux's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    zalig, da is door diene kerel in de krant ofwa?
    MBP 2.4 GHZ
    Fibernet XL is SCHNELL JA

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten