Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    3 (100%)

Inkoopactie/Interessepeiling Zeefdruk T-shirts!

Hallo,

aangezien wij tijdelijk (periode van 3 maand) over een caroussel kunnen beschikken bieden wij allerhande t-shirten aan, maw: zelfgedrukte tshirten met eigen gewenste teksten, logo's evenals tekeningen in meerdere kleuren (max 3kleuren...).

Wij hebben zelf al een aantal voorbeelden die je kan bekijken (of kopen ) op volgende link. Dit zijn louter voorbeelden om te tonen wat we kunnen doen. De voorbeelden zijn wel louter basic, maar laat je daar niet aan vangen.

Je kan ook je eigen ontwerpen, creaties of wat je ook maar in gedachten hebt doorsturen en we bekijken of we het met onze beperkte middelen kunnen realiseren voor jou!

In principe zijn alle kleuren voorhanden en mag dit geen probleem vormen evenals de tshirt maten die varieren van: S, M, L, XL (gezegd zijnde dat een S al in de buurt van een M komt). Kleuren zijn overwegend Zwart, Grijs en Wit voor tshirten.

Wij situeren onze prijzen rond de €10 voor 1kleur, voor meerdere kleuren zal de prijs met max €2 stijgen. Hoe hoger de oplage, hoe meer de prijs zal zakken natuurlijk. Wij denken daarmee een faire prijs te hebben gevonden. Voor verzending rekenen wij geen kosten aan, voor een dozijn tshirten zal er logischerwijs natuurlijk wel iets bijkomen.

Mensen met intresse kunnen mailen naar: tom.decoene@gmail.com of hier op dit forum een bericht achterlaten.

Wij hebben allerminst commerciŽle bedoelingen, maar proberen op een zo goedkoop mogelijk manier betaalbare tshirten aan te bieden, die iedereen kan personaliseren naar eigen smaak, stijl...

Hopende u van dienst te kunnen zijn

Greetz

Approved 9-lifer Mistabeen's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    zijn er ook eventueel andere kleuren van tshirt?

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mistabeen
    zijn er ook eventueel andere kleuren van tshirt?
    Ja, maar tegen een meerprijs, aangezien de aankoopprijs voor ons dan duurder is. Wit, grijs en zwart zijn frequente tshirten en dus goedkoper dan bv. fluogroen

Member piotke's schermafbeelding
    iTrader
    263 (99%)
    Zware interesse, ik spreek je deze week wel eens aan.

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    /edit:

Ik ga deze thread toch niet gesloten houden om volgende redenen:
    -Het gaat niet om merkkledij
    -De threadstarter heeft als bedoeling een goed imago te scheppen voor zoals hij zegt een jury waaraan hij verantwoording moet kunnen afleggen
    -Dit is een "interessepeiling" omdat de hoeveelheid voldoende moet zijn, de threadstarter wil er ook zijn broek niet aan scheuren maar gewoon ervaring wil opdoen + eruit leren

Vandaar laat ik deze toch open omdat dit een apart geval is, dit wil niet zeggen dat we dit plots voor alles en iedereen gaan toelaten, de threadstarter heeft me een duidelijke PM gestuurd waarin hij alles op een volwassen manier uitlegt zodoende het dus toch kan.
    Winst kan er uiteindelijk weinig mee gemaakt worden omdat ik daar ook nog voor geÔnformeerd had en toen was het 28€ per t-shirt, zijnde het wel in beperkt aantal...

Grtz

P.S.: Ik ga proly ook nog interesse hebben denk'k , je hoort het wel via mail
    Laatst gewijzigd door Kwertie; 13 april 2006 om 13:18
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    In overleg met enkele medemoderators lijkt dit toch eerder op een Inkoopactie, een klein beetje winst zal je er normaal gezien toch aan over hebben he.

Zoals je weet laten we Inkoopacties toe, maar dan louter ter info omdat problemen achteraf vroeger doorgeschoven werden naar de mods.

Sorry voor de verwarring maar aangezien dit toch een moeilijk geval is sluiten we deze liever, ik ben vrij zeker dat er toch redelijk wat interesse zal komen , ook al wordt deze gesloten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten