als je iemand blacklist van de crew members worden ze er natuurlijk niet bij gezet![]()
![]()
als je iemand blacklist van de crew members worden ze er natuurlijk niet bij gezet![]()
![]()
leg de situatie eens uit , kan al helpen
Ach, de mensen die het buy & sell it forum van computer wat volgen zullen wel weten wat ik bedoel
Maar ik ga er niet dieper op in , nix waarek meneige in druk maak
Ik vinnet gewoon grappig
waarom maakt ge dan dees thread aan?
en er is niet eens een thread van u bij computer
edit : http://games.telenet.be/forum/showth...=395004&page=2
Als je de situatie uitlegt, kunnen we mss helpen...
Was niet op een thread die ik zelf heb aangemaakt
En ik mag da toch zeggen zekers, vrije meningsuiting enz
ge maakt een thread maar ge legt het probleem niet uit , we kunnen dat niet ruiken eh wat er gebeurd is.
Lottet mor, kem gen goesting om zon kinderachtig spelleke mee te spelen
Ik gon gewoon oppassen int vervolg![]()
Een blacklist kan enkele dagen duren om het te verwerken, als je een blacklist ingediend hebt, worden beide partijen gecontacteerd voor die blacklist ingaat, en worden ze allebei verhoord. Dan wordt de blacklist gegeven als het nodig is.
Ik zou er niet van verschieten moest het waar zijn wat fragske zegt (dat Crew Members niet op de blacklist komen). Maar langs de andere kant zou ik het nogal raar vinden dat je als Crew Member daar terecht komt. Dat zal eventueel dan wel door samenloop van omstandigheden zijn ofzo. Anywayz, moest het een Crew Member zijn van Buy/Sell it, status gewoon afnemen dan imo.
En fragske, tussen de Crew Members hier ist altijd vriendjespolitiek dus ja. Dat deze mensen geen kritiek kunnen verdragen is al langer geweten. Slotje erop en in de doofpot. Crew Members hebben altijd gelijk ya know
![]()
Tis nen andere crewmember![]()
Kheb dan ook geen namen genoemd eh schatOorspronkelijk geplaatst door Tygerke
Kzou het heel raar vinden moest het nen Crew Member van hier zijn, jullie hebben een voorbeeldfunctie voor iets.
ik vind dat totaal verkeerd.. iedereen gelijk voor de wet.. waarom zouden die onschendbaar zin..
Kwil el eens weten over welke crew member het gaat...
mmm idd ze stellen hier zelfs zon strikt beleid over veilingen & nu lapt der enen zelf alle regels on zin laars..
ik doe alleen mor vaststellingen é
Die zijn ook niet onschendbaar zenne, wij hebben onze regels, als de andere crewmembers die niet volgen, kunnen zij ook blacklisten krijgen ze, iedereen voor de wet. Wie zegt dat ze onschendbaar zijn?![]()
de link staat hier bovenaan ergens...Oorspronkelijk geplaatst door TheAntropoid
Toen ik iemand blacklistte duurde dat meer dan 5 dagen, aan die posts te zien heb gij prolly de 12de report ingediend. Geduld is een schone deugd.Oorspronkelijk geplaatst door fragske
Dan een thread komen aanmaken met wat veralgemeningen + weigeren de situatie nog deftig uit te leggen zegt al veel over uw niveau.
En ik mag da toch zeggen zekers, vrije meningsuiting enz
Ja natuurlijk, een thread aanmaken waar je alleen maar zegt dat er vriendjespolitiek tussen de mods gebeurt zonder enige vorm van bewijs of urls of dergelijke is vrije meningsuiting.
Das gewoon mensen zwart maken
Niet dat de blacklist onterecht zou zijn, deadline is deadline, fragske is waarschijnlijk net na zijn bod gaan slapen omdat hij dacht dat hij gewonnen had. Scherm is voor hem.
WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN
dat je een report indient is volkomen correct, maar dat je hier meteen zo'n drama moet komen maken....
blaas de boel niet onnodig op, mod's hier zijn ook gewone mensen die ook nog een leven hebben buiten het forum...
http://games.telenet.be/forum/showpo...49&postcount=1
lees es ff de onderste zin aub.
Btw laatste update is geleden van voor die thread, en iedereen is hier gelijk voor de wet.
Wa gijle denkt van mij niveau da kan mij echt ni veel boeien
Ulle niveau zegt anders ok wel genoeg eigenlijk , ze zijn psies wel rap op un teentjes getrapt.
Och ja, sorry dat ik bewijsstukken A en B zen vergeten zenne
Ik dacht da et ier mor een gewoon forum was zenne![]()
Het is wel héél gemakkelijk om voor dit pietluttigheidje zo'n poespas te gaan maken, en dat omdat gewoon omdat het een crewmember is. Zo'n dingen zie ik hier wel vaker gebeuren, en daar wordt nooit een thread voor opgestart. Ik vind dit perosonlijk heel laag-bij-de-gronds en een gemakkelijke manier om een crewmember eventjes zwart te gaan maken...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)