Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 42 van 42

Discussie: niet verwacht!

Member TheAntropoid's schermafbeelding
    iTrader
    22 (82%)
    mmm ok dit wordt mb wat publieker gemaakt mor zo gaat het int leven é.
    mensen die een voorbeeldfunctie hebben worden altijd wat meer belicht ..

ik ken nou totaal de stand van zaken nie
    khoop gewoon dat dien fragske zin monitorke wel krijgt toegewezen.. zoals het uiteindelijk ook moet.
    no comment

Havik Havoc's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Canakris
    manne gaat toch ne sneeuwman make dedju
    't Is hier ni aant sneeuwen! Anders graag.

Ik blijf erbij dat deze thread volledig overroepen is en meer kwaad doet dan goed. Ik vind het walgelijk dat een crewmember zo meteen in de spotlight wordt gezet, alsof dit iets wereldschokkends is...

iTrader
    22 (82%)
    allé kom je moet nu niet de aandacht nor die arme crew members richten die worden geviseerd door normal users..

waar het hier om gaat & daar moet het om blijven gon is dat dien gast is geript door iemand opt forum..
    & hopelijk wordt dit allemaal rechtgezet & even goeie vrienden nadien é..
    no comment

Havik Havoc's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Dat is nochtans wat hier gebeurt.

Kijk hier maar eens, nog zo'n schoon voorbeeld waarbij het "crew member zijn" om de meest idiote redenen wordt aangehaald: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=396354 (lees vooral de laatste reply op pagina 1, dat is nu net wat ik hier bedoel).

Member McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, zet er maar een slotje op.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Member EyeBallz's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    fyi
    fulcrum heeft 2 blacklist
    you were saying...?

Banned LaXozz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Havoc
    En hoeveel keer gebeurt dit per dag door niet-crew? Waarom worden daar geen topics over gestart? Beetje consequent zijn dan hé...

*edit* De openingspost suggereert anders ook wel mooi iets anders dan louter het feit dat een regel niet wordt gerespecteerd...
    ongeloofelijk, hier kies jij dus echt wel de kant van de crew memeber é door te zeggen : de niet crew members doen dit ook... zucht ja en? die benaadeelde moet dan ook maar een topic openen, maar velen doen dit niet , en nu wel eens en heeft die creep et aan zijn been..

kgeef de topic starter 101 % gelijk en die verdient idd een blacklist

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McBr@inless
    Ist nu genoeg met fragske aan te vallen ja. Diene jongen heeft meer dan groot gelijk dat hij hiervoor ook eens nen topic opstart. Er worden ier elke week 3 of 4 topics opgestart over bedrog en oplichting enzo, en ik vind dat dit ook maar eens mag genoemd worden.
    Fout, fragske is actief op buy&sell en wordt dus geacht de regels te kennen, die kent hij duidelijk niet:
    1 In de regels staat letterlijk dat er een week de tijd wordt genomen om de zaak te onderzoeken, die termijn is nog niet eens verstreken of meneer trekt al meteen de vriendjespolitiekconclusie.
    2 In de regels staat duidelijk dat je bij vragen of opmerkingen de B&S-crew kunt contacteren, heeft hij dit gedaan? Natuurlijk niet, hij maakt liever een crewbashtopic waar hij zelfs weigert extra uitleg te geven.
    3 De laatste update van de blacklist zegt al genoeg: Last edited by Art : 12-02-2006 at 15:14.

En ik zou niet weten waarom crew members die van zichzelf weten dat ze niks verkeerd gedaan hebben, hun moeten aangesproken voelen. Hij heeft gelijk als hij zegt dat er wel vaker een oogje wordt toegedaan als een crew member iets verkeerd doet.
    als je iemand blacklist van de crew members worden ze er natuurlijk niet bij gezet

Neen, hier wordt de crew in het algemeen vooral niet beschuldigd van vriendjespolitiek.
    Op dat tweede, een voorbeeld is teveel gevraagd veronderstel ik? :')

Jullie doen dit misschien vrijwillig, kan best begrijpen dat het zelf een zware taak is, maar dat wil niet zeggen dat jullie machtsmisbruik moeten gaan maken.
    Waar is er sprake van machtsmisbruik? De crew vraagt een week de tijd om de zaak te onderzoeken en krijgt die niet van een gefrustreerde fragske dus de crew misbruikt haar macht?

De crew member in dit geval zit er volledig naast, 12 uur is 12 uur. En zijn uitleg dat het op die 10 minuten niet aankomt is ook volledig fout.
    Als ge om 12uur op een luchthaven moet zijn en ge komt toe om 10na12 gade ook nog serieus moeite mogen doen om nog op uw vliegtuig te mogen.

Een deadline is er om nageleefd te worden. Er wordt hier meer dan eens na de deadline nog geboden en in de threads waar ik het zie gebeuren vormen de leden wel mooi de regels en pakken het laatste bod binnen de deadline. Een crew moet dit dan ook maar respecteren.
    100% gelijk. Ik zie hier in dit topic niemand Creep verdedigen trouwens.

Maar plots allemaal op ene persoon beginnen kappen omdat die eens de waarheid zegt, dat is ook best laag.
    Fragske zei alleen dat crew members niet op de blacklist zullen komen, hoe kan jij nu in godsnaam weten dat dat de waarheid is?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheAntropoid
    een duidelijk & fair signaal moet hier zin dat die jongen dat scherm krijgt toegewezen & creep een warning krijgt;. net zoals iedereen die regels on hun laars lappen
    Bij een blacklist krijg je geen warning dus waarom zou Creep er een moeten krijgen?
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

iTrader
    22 (82%)
    kom kom .. niet te moeilijk maken é.. da lees ik allemaal niet zin .. veel te veel stof om over na te denken
    feit is ... creep is in de fout..; fragske heeft 101% gelijk.. scherm moet on hem worden toegewezen if not black list voor creep & dan wordt dit de officiele dag wor bepaalde mensen boven de wet ston & wor der weinig overblijft van de integriteit van de crew member status.. heh
    no comment

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dat jij het niet zo hoog op hebt met crew members zie ik ook wel hoor, en niet alleen aan je post. Btw, als je geen posts met argumenten wil lezen, heb je niks te zoeken in deze discussie.

Fragske heeft 100% gelijk met die blacklist, maar met deze thread gaat hij zwaar in de fout.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Approved 9-lifer enZiiime's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Mijn mening?

De crew member zou zeker aan de regels moeten houden tbh.

Als wij zeggen: tot 5 uur, en er is geen bod meer geweest voor 5 uur, en na 5.10 wel, en daaran direct verkopen?

MOEST de verkoper nog de tijd geven voor de hoogste BIEDER van voor 5 uur te overbieden, zou het niet zo erg zijn, maar eigelijk tot 12 uur is tot 12 uur...

Maarja, als wij da doen is het ook een heel gezeik.

Marja, oplichting is erger dan dit

Member Tygerke's schermafbeelding
    iTrader
    37 (97%)
    Creep is idd in de fout gegaan. Iedereen maakt fouten.
    Fragske heeft blacklist ingediend, waarmee we bezig zijn. Fragske zou in de eerst e plaats een beetje meer geduld mogen hebben, want het is niet de enigste blacklist die wij krijgen...

Wij doen geen oogje dicht voor andere crewmembers, iedereen gelijk voor de wet. Iedereen moet de regels volgen. Is dit zo moeilijk om te begrijpen?
    Wij steken in dit forum veel vrije tijd in, met plezier zelfs, maar als dit zelfs niet geapprecieerd worden door jullie, waarom de moeite doen?

Ik ga deze thread sluiten, iedereen heeft nu wel zijn zegje gehad...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten