Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 42

Discussie: niet verwacht!

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragske
    als je iemand blacklist van de crew members worden ze er natuurlijk niet bij gezet
    Toen ik iemand blacklistte duurde dat meer dan 5 dagen, aan die posts te zien heb gij prolly de 12de report ingediend. Geduld is een schone deugd.
    Dan een thread komen aanmaken met wat veralgemeningen + weigeren de situatie nog deftig uit te leggen zegt al veel over uw niveau.

En ik mag da toch zeggen zekers, vrije meningsuiting enz
    Ja natuurlijk, een thread aanmaken waar je alleen maar zegt dat er vriendjespolitiek tussen de mods gebeurt zonder enige vorm van bewijs of urls of dergelijke is vrije meningsuiting.
    Das gewoon mensen zwart maken

Niet dat de blacklist onterecht zou zijn, deadline is deadline, fragske is waarschijnlijk net na zijn bod gaan slapen omdat hij dacht dat hij gewonnen had. Scherm is voor hem.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Member Oser's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    dat je een report indient is volkomen correct, maar dat je hier meteen zo'n drama moet komen maken....

blaas de boel niet onnodig op, mod's hier zijn ook gewone mensen die ook nog een leven hebben buiten het forum...
    sellingstuff (peugeot 406, jaguar XJ8 sport, mountainbike, merkzonnebrillen):
    hattrick: owner of 2G00D4U. seizoen12-14: VIII.901, seizoen15: VII.185, current: VI.688 highlights topscoorder (S13), kampioen (S14,S15)

Member schep's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    http://games.telenet.be/forum/showpo...49&postcount=1

lees es ff de onderste zin aub.

Btw laatste update is geleden van voor die thread, en iedereen is hier gelijk voor de wet.

Member
    iTrader
    3 (80%)
    Wa gijle denkt van mij niveau da kan mij echt ni veel boeien

Ulle niveau zegt anders ok wel genoeg eigenlijk , ze zijn psies wel rap op un teentjes getrapt.

Och ja, sorry dat ik bewijsstukken A en B zen vergeten zenne
    Ik dacht da et ier mor een gewoon forum was zenne
    Every day of my life I'm forced to add another name to list of people who piss me off

Havik Havoc's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Het is wel héél gemakkelijk om voor dit pietluttigheidje zo'n poespas te gaan maken, en dat omdat gewoon omdat het een crewmember is. Zo'n dingen zie ik hier wel vaker gebeuren, en daar wordt nooit een thread voor opgestart. Ik vind dit perosonlijk heel laag-bij-de-gronds en een gemakkelijke manier om een crewmember eventjes zwart te gaan maken...

Member
    iTrader
    3 (80%)
    wooohooohooow
    Ik ben geen crewmembers aant zwart maken ... heb immers geen namen genoemd.
    Kan wel zijn dat er nog zon dingen gebeuren , maar crew members zouden dan wel het goeie voorbeeld moeten geven
    Daarbij gijle zit heel den tijd te zagen dattet allemaal volges de regels moet gebeuren en daar zijde gijle ook helemaal niet flexibel in ... dus just is just
    of ni soms?
    Daarbij jullie zijn mij nu namen aant noemen ... das zeker en vast ni "laag-bij-de-gronds" , inderdaad

Zegt ook genoeg over ulle imo
    Every day of my life I'm forced to add another name to list of people who piss me off

iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Het feit alleen al dat je hiervoor een thread moet opstarten, zegt genoeg. "Crewmembers zouden het goede voorbeeld moeten geven" -> iedereen moet het goede voorbeeld geven, een crewmember hoeft zich in geen enkel opzicht anders te gedragen dan eender welke bezoeker.

Wat dit mogelijk over mij/ons kan zeggen, ontgaat me tenslotte volledig.

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Wa gijle denkt van mij niveau da kan mij echt ni veel boeien
    Als ge nog verwacht van serieus genomen te worden, wordt het nochtans wel tijd daarvoor.

Ulle niveau zegt anders ok wel genoeg eigenlijk , ze zijn psies wel rap op un teentjes getrapt.
    Jouw thread was gericht naar de crew in het algemeen, dus is het wel normaal dat elke crew member die dit leest, zich aangesproken voelt.

Och ja, sorry dat ik bewijsstukken A en B zen vergeten zenne
    Ik dacht da et ier mor een gewoon forum was zenne
    Definieer 'gewoon forum'?

wooohooohooow
    Ik ben geen crewmembers aant zwart maken ... heb immers geen namen genoemd.
    Net doordat ge geen namen noemt, maakt ge álle crew members zwart.
    Kan wel zijn dat er nog zon dingen gebeuren , maar crew members zouden dan wel het goeie voorbeeld moeten geven
    Daarbij gijle zit heel den tijd te zagen dattet allemaal volges de regels moet gebeuren en daar zijde gijle ook helemaal niet flexibel in ... dus just is just
    of ni soms?
    Opnieuw dat veralgemenen... Ziet gij hier iemand ergens Creep verdedigen? De enige reacties van crew members zijn die op jouw laag bij de gronds gal spuwen op de volledige crew.
    Daarbij jullie zijn mij nu namen aant noemen ... das zeker en vast ni "laag-bij-de-gronds" , inderdaad
    Zegt ook genoeg over ulle imo
    Waar?
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Member McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ist nu genoeg met fragske aan te vallen ja. Diene jongen heeft meer dan groot gelijk dat hij hiervoor ook eens nen topic opstart. Er worden ier elke week 3 of 4 topics opgestart over bedrog en oplichting enzo, en ik vind dat dit ook maar eens mag genoemd worden.

En ik zou niet weten waarom crew members die van zichzelf weten dat ze niks verkeerd gedaan hebben, hun moeten aangesproken voelen. Hij heeft gelijk als hij zegt dat er wel vaker een oogje wordt toegedaan als een crew member iets verkeerd doet.

Jullie doen dit misschien vrijwillig, kan best begrijpen dat het zelf een zware taak is, maar dat wil niet zeggen dat jullie machtsmisbruik moeten gaan maken.

De crew member in dit geval zit er volledig naast, 12 uur is 12 uur. En zijn uitleg dat het op die 10 minuten niet aankomt is ook volledig fout.
    Als ge om 12uur op een luchthaven moet zijn en ge komt toe om 10na12 gade ook nog serieus moeite mogen doen om nog op uw vliegtuig te mogen.

Een deadline is er om nageleefd te worden. Er wordt hier meer dan eens na de deadline nog geboden en in de threads waar ik het zie gebeuren vormen de leden wel mooi de regels en pakken het laatste bod binnen de deadline. Een crew moet dit dan ook maar respecteren.

Maar plots allemaal op ene persoon beginnen kappen omdat die eens de waarheid zegt, dat is ook best laag. Deze topic is misschien niet nodig, maar ik snap zijn frustratie en keur het dus helemaal niet af.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

Member TheAntropoid's schermafbeelding
    iTrader
    22 (82%)
    hij maakt idd geen crewmembers zwart.. hij kon hier evengoe nen post maken over nen gewone user die hem geript had..
    Nu gaat het blijkbaar over nen crew member... & jah ik vind dat der wat meer aandacht aan moet worden besteed.
    Zeker omdat bepaalde crew members ( die ook een voorbeeld functie hebben ) hier zo pietje just zin & nu neem der eentje een loopje met de regels..elke andere user zou hier ook op bestraft worden..
    scherm behoort idd on die gast toe...

& kheb ook al meegemaakt dat een crew member onterecht beschermt wordt

mor allé laten we der geen hysterie om maken..
    een duidelijk & fair signaal moet hier zin dat die jongen dat scherm krijgt toegewezen & creep een warning krijgt;. net zoals iedereen die regels on hun laars lappen
    no comment

iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McBr@inless
    Ist nu genoeg met fragske aan te vallen ja. Diene jongen heeft meer dan groot gelijk dat hij hiervoor ook eens nen topic opstart. Er worden ier elke week 3 of 4 topics opgestart over bedrog en oplichting enzo, en ik vind dat dit ook maar eens mag genoemd worden.
    Juist, ge zegt het zelf: bedrog en oplichting. Als jij dit bedrof noemt, dan kunnen er hier véél in den bak gaan.

En ik zou niet weten waarom crew members die van zichzelf weten dat ze niks verkeerd gedaan hebben, hun moeten aangesproken voelen. Hij heeft gelijk als hij zegt dat er wel vaker een oogje wordt toegedaan als een crew member iets verkeerd doet.
    1. Omdat hij ons rechtstreeks aanspreekt? 2. How the fuck kunt gij nu weten of er "oogjes worden toegeknepen". Dit is nog NOOIT gebeurd.

Jullie doen dit misschien vrijwillig, kan best begrijpen dat het zelf een zware taak is, maar dat wil niet zeggen dat jullie machtsmisbruik moeten gaan maken.
    Ja, we doen niet liever...

De crew member in dit geval zit er volledig naast, 12 uur is 12 uur. En zijn uitleg dat het op die 10 minuten niet aankomt is ook volledig fout.
    Als ge om 12uur op een luchthaven moet zijn en ge komt toe om 10na12 gade ook nog serieus moeite mogen doen om nog op uw vliegtuig te mogen.

Een deadline is er om nageleefd te worden. Er wordt hier meer dan eens na de deadline nog geboden en in de threads waar ik het zie gebeuren vormen de leden wel mooi de regels en pakken het laatste bod binnen de deadline. Een crew moet dit dan ook maar respecteren.
    Heb ik ooit anders beweerd?

Maar plots allemaal op ene persoon beginnen kappen omdat die eens de waarheid zegt, dat is ook best laag. Deze topic is misschien niet nodig, maar ik snap zijn frustratie en keur het dus helemaal niet af.
    De waarheid? Dan moogt gij van mij eens een woordenboek nemen en de definitie van "waarheid" geven.

iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheAntropoid
    hij maakt idd geen crewmembers zwart.. hij kon hier evengoe nen post maken over nen gewone user die hem geript had..
    Nu gaat het blijkbaar over nen crew member... & jah ik vind dat der wat meer aandacht aan moet worden besteed.
    Zeker omdat bepaalde crew members ( die ook een voorbeeld functie hebben ) hier zo pietje just zin & nu neem der eentje een loopje met de regels..elke andere user zou hier ook op bestraft worden..
    scherm behoort idd on die gast toe...
    Ge zegt het zelf, bepaalde crewmembers van B&S zijn pietje precies (en ze hebben gelijk). Maar wat Creep in godsnaam met B&S heeft te maken, moogt gij mij eens haarfijn gaan uitleggen. Overigens, check fragskes openingspost eens, als dat geen crewmembers zwartmaken is, weet ik het ook niet meer...

Dezer topic is PUUR gestart omdat het om een crewmember gaat die SURPLUS gaat behandeld worden zoals iedere gewone user. Dus vraag ik u: wat is het nut van deze topic?

Juist ja.

Member TheAntropoid's schermafbeelding
    iTrader
    22 (82%)
    belange niet... die topic is gestart als een user aan te duiden die het niet zozeer neemt met de regels;.
    die blijkt hier nu een crewmember te zijn..
    waar het essentieel om gaat is dat dien jongen eigenlijk dat scherm krijgt toegewezen..
    want anders is het een zeer slecht signaal naar de community toe waar enkele normal users wel worden bestraft als ze iets mispeuteren in de buy & sell
    no comment

iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheAntropoid
    belange niet... die topic is gestart als een user aan te duiden die het niet zozeer neemt met de regels;.
    die blijkt hier nu een crewmember te zijn..
    waar het essentieel om gaat is dat dien jongen eigenlijk dat scherm krijgt toegewezen..
    want anders is het een zeer slecht signaal naar de community toe waar enkele normal users wel worden bestraft als ze iets mispeuteren in de buy & sell
    En hoeveel keer gebeurt dit per dag door niet-crew? Waarom worden daar geen topics over gestart? Beetje consequent zijn dan hé...

*edit* De openingspost suggereert anders ook wel mooi iets anders dan louter het feit dat een regel niet wordt gerespecteerd...

Member Canakris's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    manne gaat toch ne sneeuwman make dedju

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten