Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
    Approved 9-lifer
    iTrader
    251 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwertie Bekijk bericht
    Als je een kasticket of bon hebt, is dit zeer nuttig om dit aan je klacht toe te voegen. Als je dit dus nog hebt, is die negatieve feedback sowieso onterecht.
    Dit dus, maar aangezien je bij gewone verzendingen enkel postzegels nodig hebt, is de kans klein dat je zoiets zal hebben. Toen ik mijn negatieve iTrader heb gereport, kreeg ik reactie dat deze terecht was aangezien ik geen bewijs had van verzending.

Member R@ndom's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Heb je nog een kasticket? Want dat is het bewijs dat je wel degelijk op het postkantoor bent geweest die dag. Zomaar de goederen in een envelop steken wat postzegels erop en opsturen is zowiezo al dom, zelfs zo'n spelletje moet in een bubbelomslag en gewogen worden zodat het juist is gefrankeerd, het kan dus zijn dat er te weinig is opgeplakt, omslag is tegengehouden en men kan het niet retour zenden wegens geen afzender op omslag! Als je laat wegen heb je ook zowiezo een kasticket. Niemand van de mensen hier kan weten wat er ondertussen onder jullie beiden gemailed, gebeld of ge pmt is. Echter als je I-trader score je zoveel waard is dan zet JIJ dit recht door de ander de vergoeden of een billijk voorstel te doen waar hij in ruil zijn quotering aanpast....ik stuur enkel op met b-secure op kosten van de koper, wil men dat niet dan is er geen deal! JIJ gaat nu moeten onderhandelen om van die negatieve i-trader vanaf te geraken en daar ga je iets voor moeten doen om de tegenpartij over de streep te trekken! Bad luck , pech, medeleven etc zeggen tegen de tegenpartij haalt voor hem niks uit, hij heeft gegeven en niets terug ontvangen!
    Laatst gewijzigd door R@ndom; 6 mei 2012 om 07:01
    What we do in life...echoes in eternity.

Approved 9-lifer
    iTrader
    96 (100%)
    3 postzegels en een bubbel enveloppe volstaan hoor, ik koop mijn zegels en enveloppen in bulk. En uiteraard heb ik de afzender vermeld, zou onverstandig zijn om dit niet te doen. Voor een gewone zending ga ik trouwens nooit tot aan het postkantoor maar maak ik steeds gebruik van de postbus achter de hoek aan 't buurtwinkeltje.

Dat gezegd zijnde, kan de ontvanger ook twijfelachtig zijn in zijn eerlijkheid over het feit dat deze al dan niet zijn game ontvangen heeft en uit is op een vergoeding + game. (Pas op: ik beweer niet dat dit het geval is)

Ik zal me neerleggen bij deze onterechte iTrader, en hier een les uit trekken.
    Bedankt aan iedereen om zijn mening en raad te geven.

Deze mag op slot.
    The loudest one in the room is the weakest one in the room.

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    5
    Sorry maar ik ben geschrokken van al die negatieve berichten over de trade forums hier, ik wist niet dat het zo erg was? Als we geen vertrouwen in de trade forums kunnen hebben, wat is het punt er nog van? Mods moeten imo zorgen dat ze actief zijn en zorgen dat scammers een permaban krijgen
    maior singulis, universis minor"

Member
    iTrader
    157 (100%)
    wie heeft het er in dit geval nu over scammen? Dit is gewoon een spijtig voorval door de alom gekende problemen bij de sorteercentra van de post waar Ilyake iets te gepikeerd op gereageerd heeft naar mijn gevoel.

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Sorry maar ik ben geschrokken van al die negatieve berichten over de trade forums hier, ik wist niet dat het zo erg was? Als we geen vertrouwen in de trade forums kunnen hebben, wat is het punt er nog van? Mods moeten imo zorgen dat ze actief zijn en zorgen dat scammers een permaban krijgen
    Als scammers een permanente ban krijgen, maken ze gewoon een nieuw account aan en beginnen ze met een schone lei (lees: iTrader)...

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Velaro Bekijk bericht
    Als scammers een permanente ban krijgen, maken ze gewoon een nieuw account aan en beginnen ze met een schone lei (lees: iTrader)...
    Dynamic IP ban @ admin CP toch mogelijk?
    maior singulis, universis minor"

Member
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Ik denk dat het aantal 'foute' deals hier relatief veel lager is dan op ebay/dehands/kapaza. Het feit is wel dat alle foute deals hier duidelijker en transparanter zijn (heb ik het gevoel).

Mods moeten eerst zeker zijn dat het om een scam gaat. Het kan gebeuren dat er een pakketje bij de post verloren geraakt. Dat is geen scam, dat is hoogstens jammer (en imo voor de verliezende partij een negatieve ervaring). Als het te vaak gebeurd, daalt de itrader en is het dan weer jouw verantwoordelijkheid.
    Als iets duidelijk een scam is, wordt het wel direct verwijderd.

Crew Member Kwertie's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    Ik blijf erbij om zeker ook klacht neer te leggen bij de post, misschien helpt het niet veel, maar doe het maar als je het ziet zitten.
    .
    Buy&Sell Moderator. Probleem? Report!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten