Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 105
    Approved 9-lifer
    iTrader
    427 (100%)

Hoe zie jullie de toekomst van Game Mania

hey,

nadat hun verhuur van games verboden is geworden = inkomsten -
    Veel gamers gaan er al niet meer kopen games online of veel goedkopere ketens media markt, dreamland enz.
    Veel gamers verkopen en kopen hun tweedehands games online zoals hier

In de toekoms willen ze sommige games linken aan een account dus tweedehands verkoop zal ook wel kelderen , als het ooit zo ver komt .

Dan vraag ik mij af hoe zo een zaken blijven overleven?
    PSN: kenneke10

Member Cleanex's schermafbeelding
    iTrader
    204 (100%)
    Kan uit ervaring spreken dat gm ieper alleszins vooruitgang maakt en steeds meer winst boekt. De gm van kortrijk heeft te lijden onder de directe concurrentoe van een keten als saturn of dreamland, toch kan ik meedelen dat ze niet minder winst behalen dan voor de saturn er was, maar ook niet meer. Hun winstmarge stagneert.

Hoe dit in de toekomst zal zijn valt niet te voorspellen. Het feit dat games consolegebonden zouden zijn is slechts een gerucht, dat niet bevestigd is.. wat is wel kan zeggen is dat de gm een vast clienteel heeft waarop het leunt...

Only time will tell. Maar wat vast staat is dat de gm 2 jaar na elkaar werd uitgeroepen tot beste winkel games-dvd-cd, terwijl ze enkel games doen... geen gm fanboy of medewerker, koop men games ook wel geregeld in een andere winkel. Just my 2 cents
    /Alle TK/TR aangeboden objecten worden ook op andere site's en vriendenkring aangeboden. Hierbij krijgt 9lives wel steeds voorrang./
    Bezig met: , Fifa 13, Gears of War Judgement
    Te koop: zie forum
    Gezocht: /

Approved 9-lifer
    iTrader
    13 (100%)
    GM Ieper is voor mij een laatste oplossing, ik zal eerder naar andere winkels gaan of online bestellen.
    Ze trekken geen grote voorraden meer binnen, veelal op bestelling, zeker oudere titels op pc, niet te verwonderen natuurlijk sinds ze geen occasie meer hebben op PC.
    You better pray to the god of electric voodoo
    autisme westhoek
    Drager van het asperger syndroom, dus vergeef mij mijn typstijl en zinsbouw.
    Syndroom van Tietze Ziekte van Bechterew

Approved 9-lifer
    iTrader
    40 (100%)
    het is maar een kwestie van tijd of de tweedehands software gaat dezelfde weg op als de verhuur. Dan gaan ze bij GM pas zweten denk ik
    Now playing: Dragon Age Inquisition | Lego the hobbit | Forza horizon 2 | GTA V

Member
    iTrader
    91 (99%)
    ben gaan vragen hoeveel ik nog zou krijgen voor deze games

Uncharted 1,2,3
    GT5
    Heavy Rain

meeneer zegt van 25 euro (niks van krassen ,zo goed als nieuw) ,terwijl ze zelf voor elk van deze game's min 20 euro voor vragen ,is dit normaal ?
    Laatst gewijzigd door Elegance; 23 april 2012 om 12:20

Approved 9-lifer
    iTrader
    163 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INF3RN040 Bekijk bericht
    ben gaan vragen hoeveel ik nog zou krijgen voor deze games

Uncharted 1,2,3
    GT5
    Heavy Rain

meeneer zegt van 25 euro (niks van krassen ,zo goed als nieuw) ,terwijl ze zelf voor elk van deze game's min 20 euro voor vragen ,is dit normaal ?
    Ja Ik heb er ook es een game verkocht voor €2 en staat er nu voor €10. Was wel een spel dat niet meer ging door ontelbaar veel krassen erop (was een game dat ik zelf 2dehands had gekocht) maar die kunnen zij toch herstellen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    13 (100%)
    Natuurlijk kopen ze games lager aan dan ze ze zelf verkopen, hoe gaan ze anders winst maken?
    You better pray to the god of electric voodoo
    autisme westhoek
    Drager van het asperger syndroom, dus vergeef mij mijn typstijl en zinsbouw.
    Syndroom van Tietze Ziekte van Bechterew

Member =CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    winkels zoals de game mania zullen vroeger of later een ( groot ) deel van hun inkomsten moeten halen uit game gerelateerde dingen.

zoals er bevoorbeeld figuren zijn van WoW, waarom niet van andere populaire games zoals Starcraft II . . .
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

Member chrysler's schermafbeelding
    iTrader
    25 (90%)
    Ik heb 6 games gebracht(nikd van krassen ofzo).Ze zeggen dat ze mij €38 willen betalen terwijl ze zelf al die 6 verkopen voor €118.Ik ga nooit naar de Gamemania meer.Ik koop ze allemaal hier op 9lives.

Grtz
    Mac Mini 2,6Ghz Quad Core I7 16GB 1600Mhz Ram 1,12TB Fusion Drive

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cleanex Bekijk bericht
    De gm van kortrijk heeft te lijden onder de directe concurrentoe van een keten als saturn of dreamland, toch kan ik meedelen dat ze niet minder winst behalen dan voor de saturn er was, maar ook niet meer. Hun winstmarge stagneert.
    Was klant bij GM van 2007 tot begin 2010, maar wat een verademing dat er een Saturn is bijgekomen in het centrum. Sindsdien koop ik nu zo goed als al m'n games daar aangezien ik het maar redelijk idioot vind om nog de volle MSRP te moeten betalen in GM.

Member
    iTrader
    0
    Game Mania is veel te duur!
    Ik koop mijn games bij consoleshop en play.com

Altijd gratis verzending!
    To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything!

Member robbers's schermafbeelding
    iTrader
    105 (98%)
    consoleshop is ook wel redelijk duur
    Koop mijn games via Mediamarkt, bartsmit of op het forum hier.

Member
    iTrader
    0
    Ik verkoop mijn occasie games via een andere gamestore , War ik de keuze heb van de game aan de winkel zelf te verkopen

Of men spel te koop zetten in de winkel waarvan ik de prijs zelf kies en waarvan de winkel enkel maar 10% vraagt van de verkoopsprijs als deze verkocht is
    Gamertag : GR4FFIXXZ

Now Playing : Forza 4 , Battlefield 3 , SSX , Skyrim , Alan Wake AA

Member
    iTrader
    87 (100%)
    Mycom is over het algemeen ook een pak goedkoper dan Game Mania vind ik. Enkel wanneer ik een CE op dag één wil, en ze verkopen die in geen enkele andere winkel in de buurt, dan stap ik nog eens een Game Mania binnen. Spellen huren was wel geweldig, heel veel spellen speel je tegenwoordig toch op een dag of drie uit.

Member
    iTrader
    83 (100%)
    Amazon.uk FTW

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Verhuur van games is niet verboden, ze moeten gewoon een deel van de winst aan publishers geven. Als GM geen deals sluit met publishers, dan is het hun zaak.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Approved 9-lifer
    iTrader
    427 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Verhuur van games is niet verboden, ze moeten gewoon een deel van de winst aan publishers geven. Als GM geen deals sluit met publishers, dan is het hun zaak.
    oke, maar ze doen het ondertussen niet meer he. snap niet waar die hun inkomsten kunnen blijven uithalen.

Vooral met de komst met media markt etc geeft game mania totaal geen meerwaarde meer

Member
    iTrader
    52 (100%)
    Nja, ze hebben hun vaste idioten die persé hun games daar willen kopen en verkopen. Ik ken ook iemand die ik al talloze keren verteld heb dat de games die hij koopt in Gamemania soms 10-15 euro duurder zijn dan in Mediamarkt. Zijn antwoord erop, maarja, ik ben daar al zo lang klant en ben daar tevreden...

Zolang ge zo idioten hebt, blijft die keten wel bestaan...

Approved 9-lifer
    iTrader
    427 (100%)
    tja, ben onlangs naar game mania in deinze geweest, koop een used game 15 euro soit prijs doet er niet toe.

Kom aan de kassa steekt de cd's in de doosjes (waren twee games die ik kocht), zegt hij bij game A zit er wel geen handleiding bij maar da geeft wel niet zeker? de meesten kijken daar toch ni in he al lachend

Member hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Check altijd eerst 9lives,play, zavvi en amazon voordat ik bij GM iets koop. Ik wacht een maandje en bij play of zo beginnen dan al de eerste afprijzingen.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten