Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    0

Free Record Shop cadeaucard activeringsprobleem

Ik heb enkele cadeaucards van 5 euries vergaard door mijn aankopen bij FRS. Op de achterkant van deze kaarten staat geschreven dat ik het nummer van de kaart moet ingeven op Music, DVD's en games bestel je online bij FreeRecordShop.be. Ik had dit al verscheidene keren geprobeerd, maar ik kreeg heel de tijd een melding van 'Kaart niet gevonden'. Nu ben ik al twee keer langsgeweest in een FRS, eerst gaven ze mij nieuwe bonnen...geen succes, tweede keer zeiden ze mij het eens opnieuw te proberen maar eerst te registreren vooraf. Blijkbaar hadden ze hier al veel klachten over gehad. Ik heb dit gedaan, probeer de kaartnummers nogmaals in te voegen...maar opnieuw krijg ik dezelfde melding 'Kaart niet gevonden'. Nog iemand hetzelfde probleem voorgehad en enig idee wat er zou fout lopen?

(geen idee of ik hier in het juiste subforum zit )

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Ik heb het ook voor, met dat kaartje dat bij de P-magazine zat. Niet dat ik ooit in de FRS kom(veel te duur) maar ik ga de bonneke toch opgebruiken met het eerste beste product van 4.99 dat ik vind.
    Bij al mijn aanbiedingen in Buy it and Sell it worden mijn producten ook aangeboden in vriendenkring.

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik heb die bon van de P ondertussen ook opgebruikt. Die activatie op de website verliep zonder problemen maar in de winkel: 'Mmmmm... Is die bon wel geactiveerd?'. Ikke: 'Ja, twee uur geleden heb ik die geactiveerd zonder problemen.'. Kerel heeft daar dan wat smoelen staan trekken en wat liggen zuchten maar dat is mijn probleem niet hé. Enfin, uiteindelijk dan wel gewoon die €5 korting gekregen.

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambinho Bekijk bericht
    Ik heb enkele cadeaucards van 5 euries vergaard door mijn aankopen bij FRS. Op de achterkant van deze kaarten staat geschreven dat ik het nummer van de kaart moet ingeven op Music, DVD's en games bestel je online bij FreeRecordShop.be. Ik had dit al verscheidene keren geprobeerd, maar ik kreeg heel de tijd een melding van 'Kaart niet gevonden'. Nu ben ik al twee keer langsgeweest in een FRS, eerst gaven ze mij nieuwe bonnen...geen succes, tweede keer zeiden ze mij het eens opnieuw te proberen maar eerst te registreren vooraf. Blijkbaar hadden ze hier al veel klachten over gehad. Ik heb dit gedaan, probeer de kaartnummers nogmaals in te voegen...maar opnieuw krijg ik dezelfde melding 'Kaart niet gevonden'. Nog iemand hetzelfde probleem voorgehad en enig idee wat er zou fout lopen?

(geen idee of ik hier in het juiste subforum zit )
    Je moet die kaart activeren op : https://service2.loyaltyinabox.com/C...isteronly.aspx

Niet op die pagina die jij zegt Is een beetje onduidelijk, op de pagina die jij geeft moet je op dat blauw vakje maar eens klikken waar op staat dat je hier je 5 euro kaart moet activeren, dat is eigelijk een link naar de pagina die ik geef
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member
    iTrader
    0
    Daaaayyuuum, kon niet duidelijker zeker?
    Merci, 30 euro korting is toch mooi meegenomen

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    356 (100%)
    Gisteren gebruikt, geen enkel probleem mee gehad. Je moet idd wel op de site zijn die Sportinggboy zegt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten