Pagina 2 van 78 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 1559

Discussie: amazon.co.uk

Approved 9-lifer
    iTrader
    85 (98%)
    Bedoelde dus dat ze het pas afschrijven bij verzending. Dat ze het versturen bij verzending is nogal logisch.
    "De meeste turken die ik ontmoet heb zijn: lelijk, leugenachtig, extreem patriottisch, niet in staat om zichzelf en hun land objectief te bekijken en meer."
    "Het is blijkbaar "racistisch" om een groot deel van een volk lelijk, oneerlijk en patriotisch te vinden"
    Pokem0ng

Member
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Haha khad het zelf zo gelezen

En kunde cancellen zonder iets van een fee kwijt te zijn?
    Moestk cancellen dak mijn geld niet kwijt ben , of een deel ervan

Edit ; ok niet mogelijk blijkbaar

We are preparing these items for dispatch and this portion of your order cannot be cancelled or changed.
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Al vele keren iets gekocht bij Amazon.co.uk, altijd super content, maar weet iemand waarom ik nu plots voor mijn bestelde Dirt 3 nog een maand moet wachten voor die gedispatched wordt? Is nochtans niet bij een andere verkoper op amazon, gewoon van hen zelf.
    KV Kortrijk
    Arsenal FC

Approved 9-lifer _Wicked_'s schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Eerste bestelling geplaatst bij Amazon.uk. Ben benieuwd, de lange verzendtijden van The Hut hebben mij overhaalt om Amazon.uk te proberen.

Prijzen zijn daar eigenlijk ook zeer goed (Blu ray).
    PSN: Wickie-09

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Klein vraagske bij amazon.co.uk: er moeten toch geen invoertaksen/duanekosten of dergelijke betaald worden hé (ook niet bij bestellingen boven de 100€)?
    Ik ga ervanuit dat ze daar geen problemen van maken binnen de EU, maar ik ben het liever zeker .

Member FORZA M's schermafbeelding
    iTrader
    175 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdgf Bekijk bericht
    Klein vraagske bij amazon.co.uk: er moeten toch geen invoertaksen/duanekosten of dergelijke betaald worden hé (ook niet bij bestellingen boven de 100€)?
    Ik ga ervanuit dat ze daar geen problemen van maken binnen de EU, maar ik ben het liever zeker .
    Nope, geen problemen met invoertaksen ofzo. de prijs die je ziet bij het afrekenen is ook de prijs die je uiiteindelijk betaalt.

Member
    iTrader
    0
    Geen invoertaksen op hetgeen van Amazon zelf komt.

Wel opletten als ge bestelt bij een andere verkoper die afhandeling via Amazon doet ("other buying options"). Dubbelchecken dat ze verzenden van binnen EU, anders kunt ge het aan uw rekker hebben. Er zitten bijvoorbeeld veel Amerikaanse boekhandelaars tussen die hun stuff ook op de Amazon.co.uk zetten.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    kzou graag ne TV kope, is daar stukje goedkoper maar is misschien niet zo slim ivm garantie & verzending(stukken) ?

Member
    iTrader
    399 (99%)
    Dat versturen ze niet naar België.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    oh k

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Wel opletten als ge bestelt bij een andere verkoper die afhandeling via Amazon doet ("other buying options"). Dubbelchecken dat ze verzenden van binnen EU, anders kunt ge het aan uw rekker hebben. Er zitten bijvoorbeeld veel Amerikaanse boekhandelaars tussen die hun stuff ook op de Amazon.co.uk zetten.
    Will do, merci .

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ook al verschillende keren dingen gekocht, altijd vlot gekregen en goed verpakt.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Member
    iTrader
    0
    Jep, geen idee waarom Amazon nog vrij onbekend is in België, omdat ze geen .be hebben misschien, maar dit is bij mijn weten de meest perfecte internetwinkel die bestaat, en met kop en schouder boven de rest.

Ge moet weten dat ze al bestaan sinds de jaren 90 en dat ze als één van de weinigen de .com bubble overleefd hebben.

Bijzonder lage prijzen, heel groot aanbod, gratis verzending met TaxiPost, snelle levering, goede verpakking, eenvoudige retournering, correcte communicatie, veel opties om uw order te beheren, deftig werkende site, ze hebben het allemaal

Het feit dat er geen .be van bestaat is momenteel nog in ons voordeel omdat zowel .CO.UK, .DE en .FR gratis versturen naar ons land wegens gebrek aan .be. Nen Duitser bijvoorbeeld moet wel betalen voor verzending in de Engelse winkel. En de prijzen tussen de verschillende winkels verschilt soms, dus zeker vergelijken, ook met de wisselkoers van de pond in de .CO.UK uiteraard.

Approved 9-lifer
    iTrader
    26 (100%)
    Ik koop regelmatig iets online en in 90% van de gevallen is dat van Amazon.co.uk. Verder gebruik ik een beperkt aantal sites, want online blijft het eenmaal een risico.

Heb zeer goede ervaringen met Amazon, zeker de onbetwiste nummer 1.
    .

Member Raptyr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartvb Bekijk bericht
    Het feit dat er geen .be van bestaat is momenteel nog in ons voordeel omdat zowel .CO.UK, .DE en .FR gratis versturen naar ons land wegens gebrek aan .be.
    Hoezo, ik moet toch verzendingskosten betalen als ik iets bij amazon.co.uk. bestel. Hoe ontloop je dat misschien? Via coupon codes?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Super saver delivery (gratis levering) geldt ook naar België vanaf 25€ dacht ik? Wel bijna enkel op producten van Amazon zelf.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdgf Bekijk bericht
    Super saver delivery (gratis levering) geldt ook naar België vanaf 25€ dacht ik? Wel bijna enkel op producten van Amazon zelf.
    Ja ge moet inderdaad wel een minimum hebben van € 20 of € 25 al naargelang van de zaken die Amazon zelf stuurt. Anders is de verzendkost iets van € 3 à € 4 of als ge bij ne externe verkoper bestelt, hetgeen em vraagt. De Duitse winkel gaat al sneller gratis sturen dan de Engelse denk ik.

Coupons is 't enige nadeel van Amazon mss, ik moet de eerste deftig bruikbare coupon nog altijd zien passeren. Enfin, gezien de prijzen al zo laag zijn doet ge toch sowieso uw voordeel.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Kun je daar geen elektronische zaken kopen misschien?
    Als ik een spel of iets dergelijks probeer te kopen lijkt het mogelijk, maar als ik probeer met een fototoestel,... verschijnt er telkens dat het niet wordt verzonden naar mijn regio of doe ik iets fout?

Member chromium's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Je doet niks fout, maar de meeste UK shops versturen geen elektronica naar het buitenland helaas.
    Je kan altijd amazon.de proberen, daar heb ik al zonder problemen een externe HD en een fototoestel gekocht en laten opsturen.

Eindredacteur StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Hier koop ik zo goed of altijd al mijn PS3 en Wii games.
    Nog nooit een probleem gehad.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: Joertjeuhn | Now playing: The Crew | LEGO Batman 3: Beyond Gotham
    Twitch - offline

Pagina 2 van 78 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten