Pagina 144 van 336 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.146 t/m 2.160 van 5039
    Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Dat zegt toch ook niemand. En wat een steekhoudend argument, dus iedereen die werkt moet geen belastingen betalen of wat wil je nou zeggen?
    Ik zei het er maar bij omdat men nogal snel naar dat wil aanhalen. Natuurlijk moet iedereen belastingen betalen maar waarom zouden de rijken nog eens een extra belasting moeten betalen?
    For science.

Member Torche's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat ging hier vroeger ook, maar ze hebben dat aangepast omdat iedereen dat deed.
    Welke winkel?

Bij Jumbo gaat het nog steeds hoor. Drie vierde van de klanten zijn daar Belgen. Vorige keer stond daar een neger met drie vuilzakken vol met lege plastieken flessen.
    You come at the king, you best not miss.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karre Bekijk bericht
    Ik zei het er maar bij omdat men nogal snel naar dat wil aanhalen. Natuurlijk moet iedereen belastingen betalen maar waarom zouden de rijken nog eens een extra belasting moeten betalen?
    Omdat niemand baat heeft bij een hoge sociale ongelijkheid, omdat inkomenssolidariteit ethisch verantwoord is?

Approved 9-lifer Moloch's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Of misschien is het ook gewoon niet eerlijk om geld af te nemen van diegenen die er hard voor hebben gewerkt en het ook verdienen te hebben? En nee, niet iedereen met kapitaal is iemand die op zijn lui gat voor een bank werkte en dan maar wat bonussen opstreek.
    made me lol :')
    I, like God, do not play with dice and do not believe in coincidence. - V

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Omdat niemand baat heeft bij een hoge sociale ongelijkheid, omdat inkomenssolidariteit ethisch verantwoord is?
    En ik vind het niet eerlijk dat iemand meer (percentueel gezien uiteraard) moet afstaan omdat die beter geboert heeft. Meer verdienen lijkt dan eerder een straf. Begrijp me niet verkeerd dat ik echt voor het kapitaal ben want ik vind dat iedereen eerlijk zijn deel moet afstaan. Dat houdt ook in dat fraude in bedrijven bestreden moet worden, zoals GDF Suez dat amper iets betaalt.
    Laatst gewijzigd door Karre; 12 september 2012 om 12:07
    For science.

Approved 9-lifer kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moloch Bekijk bericht
    made me lol :')
    Hij heeft thans voor een deel gelijk.

Van Quickenborne schiet PS-pistes vermogensbelasting af - De Standaard

En het drama binnen de federale regering begint al
    "Als er een meerwaardebelasting op aandelen komt, is er geen regering meer, zei de liberale minister."
    Dat is nu toch eens het enige wat die van de Open VLD kunnen hé, beetje dreigen.
    En dan Alexanderke maar zeggen dat ze constructief zijn.
    De kiesdrempel is in zicht mannen.

En ik vind het niet eerlijk dat iemand meer (percentueel gezien uiteraard) moet afstaan omdat die beter geboert heeft. Meer verdienen lijkt dan eerder een straf.
    Niet te vergeten dat als je meer verdient, je sowieso ook al een pak meer belast wordt.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Mijn goede daad alweer gedaan vandaag si. Komt er een jonge kerel binnen met de vraag of ik zijn kaarsjes niet wil aansteken voor de verjaardagstaart van zijn moeder... Met plezier gedaan.^^

†15-02-2012†

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Onze inkomensbelastingen zijn gebaseerd op progressiviteit. Daarom hebben we belastingsschijven. Hier heb je de discussie al of deze rechtvaardig zijn. IMO zijn die het niet vermits de schijven heel snel stijgen en al stoppen aan €34.330. Nog niet zolang geleden hadden we die hogere schijven voor de hogere lonen. Maar dit is zonder veel kabaal allemaal verdwenen...

Hieronder vindt u de cijfers voor de inkomsten van 2010, aanslagjaar 2011:
    Schijven (netto jaarlijks belastbaar inkomen) Belastingtarief
    Van 0 tot 7 900 euro 25 %
    Van 7 900 tot 11 240 euro 30 %
    Van 11 240 tot 18 730 euro 40 %
    Van 18 730 tot 34 330 euro 45 %
    Meer dan 34 330 euro 50 %

Sowieso zijn de niet-indirecte belastingen (zoals bijvoorbeeld btw) voor iedereen gelijk. Iemand die €1.200 of iemand die €10.000 verdiend zal evenveel belasting betalen op electriciteit/voedsel/benzine.

Dit aanpassen is moeilijk, dat besef ik ook. Maar btw verhoging op luxe-producten lijkt me wel een mogelijkheid.

De btw verlagen op electriciteit zoals in bepaalde politieke kringen opgevoerd wordt zie ik dan niet zitten. Vermits de winst van Electrabel en consoorten hetzelfde zal blijven en enkel de staat minder inkomsten zal hebben. Waardoor we weer extra zullen moeten besparen of zullen moeten inleveren. En die 'ons' in de vorige zin zullen opnieuw niet de kapitaalkrachtigen zijn.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Vorige week dinsdag naar Toshiba gebeld omdat de harde schijf van mijn laptop kapot was. De dag erna is iemand hem komen halen en daarnet werd hij teruggebacht.
    Ik ben onder de indruk.
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agony Bekijk bericht
    Onze inkomensbelastingen zijn gebaseerd op progressiviteit. Daarom hebben we belastingsschijven. Hier heb je de discussie al of deze rechtvaardig zijn. IMO zijn die het niet vermits de schijven heel snel stijgen en al stoppen aan €34.330. Nog niet zolang geleden hadden we die hogere schijven voor de hogere lonen. Maar dit is zonder veel kabaal allemaal verdwenen...

Hieronder vindt u de cijfers voor de inkomsten van 2010, aanslagjaar 2011:
    Schijven (netto jaarlijks belastbaar inkomen) Belastingtarief
    Van 0 tot 7 900 euro 25 %
    Van 7 900 tot 11 240 euro 30 %
    Van 11 240 tot 18 730 euro 40 %
    Van 18 730 tot 34 330 euro 45 %
    Meer dan 34 330 euro 50 %

Sowieso zijn de niet-indirecte belastingen (zoals bijvoorbeeld btw) voor iedereen gelijk. Iemand die €1.200 of iemand die €10.000 verdiend zal evenveel belasting betalen op electriciteit/voedsel/benzine.

Dit aanpassen is moeilijk, dat besef ik ook. Maar btw verhoging op luxe-producten lijkt me wel een mogelijkheid.

De btw verlagen op electriciteit zoals in bepaalde politieke kringen opgevoerd wordt zie ik dan niet zitten. Vermits de winst van Electrabel en consoorten hetzelfde zal blijven en enkel de staat minder inkomsten zal hebben. Waardoor we weer extra zullen moeten besparen of zullen moeten inleveren. En die 'ons' in de vorige zin zullen opnieuw niet de kapitaalkrachtigen zijn.
    Die schijven lijken mij toch niet te kloppen se.
    Ik heb vroeger al zeker meer dan 50% van mijn loon op maandelijkse basis zien verdwijnen naar de staat.
    En wat ga je doen? Mensen nog meer belasten die werken?
    We zijn nu al kampioen qua belastingsdruk.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member [LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cheacker Bekijk bericht
    Het IQ van de HLN-commenters ligt enorm hoog:

Die reacties toveren toch geregeld een glimlach tevoorschijn.
    +1

Ben atm aan het verven. Straks nog een 2e laag op het venster en de deur en we zijn er vanaf. (toch voor efkes )
    Liever een diesel waar de chauffeur deftig kan rijden dan een patser in een benzine! - Serial
    Mijn dieselke heeft 420pk aan nog geen 2500rpm Beat that naft! - |) ][ |V| ][
    Mijn dieselstoof, 1.9 tdi @ 130 pk / 325 nm

iTrader
    35 (100%)

Approved 9-lifer playforfun91's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Kan ik iemand een glimlach geven met een code voor 2 characters, snoop dog stage, 150 bikini's (wtf? xD) & één dynamisch thema van tekken tag tournament 2? Alleen als je deze game hebt hé mensen en niet puur voor dat dynamisch thema daarvoor kan ik de code ook zelf inruilen maar vind het dom om het alleen daarvoor te doen, dus als iemand de game heeft en deze add-ons allemaal wilt ... de eerst die quote krijgt em. Geen PM, geen gewone reactie zonder quote.
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Nogal logisch Open VLD dient dan ook louter en alleen de belangen van het kapitaal.
    Er zitten er nochtans nog steeds tussen die de belangen van het liberalisme dienen. Veel mss niet, maar ze zijn er.

@play4fun: k'zou wel willen maar er zijn er wsl die het veel toffer gaan vinden. Ik hoef die bikini's allemaal niet persé.
    "Ignis aurum probat"

Pagina 144 van 336 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten