Pagina 51 van 334 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 765 van 5006
    Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Dat ik zo introvert als de pest ben. Nu ja, dat op zich is niet eens een ergernis (het is een beetje lastig, maar meh), maar het feit dat sommigen dat totaal niet snappen en denken dat ik raar ben of dat er iets scheelt of dat ik mij aanstel.

In feite gaat het erom dat ik moe word als ik iets gedaan heb, zoals een feestje of iets gaan drinken of zoals vanmiddag, een hele middag rondlopen op Feest in 't Park. Sommige mensen ontspannen zich door eens weg te gaan en krijgen daar energie door, ik word daar moe van en ik ontspan mij door op mezelf te zijn. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik nooit iets doe (want zo'n dingen vind ik ook gewoon leuk hoor), maar als ik dan thuis kom van zoiets en mij even in de zetel leg omdat ik écht doodop ben, dan ben ik raar en weet ik veel wat.

M'n ma begon al heel te zagen dat ik mij daarover moet zetten en dat zoiets toch niet normaal is voor een meisje van 26. Precies of ik ben ofwel iemand die zich ontzettend aanstelt, ofwel ziek en zwak. Ze begon serieus al over mijn verhoogde hartslag toen ik een jaar oud was Dat niet iedereen hetzelfde is en niet iedereen opgefrist en blij en vol energie terugkomt van zoiets, dat is blijkbaar abnormaal. Ik zou nu bijvoorbeeld vanavond echt niet nog iets kunnen doen (weggaan of familiebezoek of naar Mark). Het is dus ook geen kwestie van even doorzetten, want soms doe ik dat wel omdat het niet anders kan en ik bijvoorbeeld nog ergens naartoe moet. Dan kom ik sowieso zwaar overprikkeld, moe en met migraine thuis. Tot zover "even doorzetten". Dat het gewoon écht niét gaat, dat lijkt er bij sommige mensen niet in te gaan. De ma van een ex van me was ook zo, ik moest mij daarover zetten en blahblah.

Laat mij toch gerust zeg, niet iedereen is extravert en dat is blijkbaar ontzettend moeilijk te begrijpen zonder te denken dat er daar iets mis mee is
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member
    iTrader
    0
    FFS, status van zending via TNT Post al sinds 9u deze morgen 'Zending zit in afleverroute'. Wat is het nut van zo'n trackingsysteem als 't ni werkt?
    Iets dat ocharme vanuit Nederland moet komen. Al sinds donderdag onderweg.

Ik kan alleen maar blij zijn dat UPS TNT heeft overgenomen want UPS >>>> TNT.

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Weblogs
    18
    Ik heb ferm zin om de laatste 10 minuten uit "The shining" hier na te spelen. Djeezes, alsof die mensen hier geprogrammeerd zijn om irritant te doen.
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    2 (100%)
    Oh, en nog altijd ziek. Longen uit m'n lijf hoesten, ahoi.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Dat ik zo introvert als de pest ben. Nu ja, dat op zich is niet eens een ergernis (het is een beetje lastig, maar meh), maar het feit dat sommigen dat totaal niet snappen en denken dat ik raar ben of dat er iets scheelt of dat ik mij aanstel.

In feite gaat het erom dat ik moe word als ik iets gedaan heb, zoals een feestje of iets gaan drinken of zoals vanmiddag, een hele middag rondlopen op Feest in 't Park. Sommige mensen ontspannen zich door eens weg te gaan en krijgen daar energie door, ik word daar moe van en ik ontspan mij door op mezelf te zijn. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik nooit iets doe (want zo'n dingen vind ik ook gewoon leuk hoor), maar als ik dan thuis kom van zoiets en mij even in de zetel leg omdat ik écht doodop ben, dan ben ik raar en weet ik veel wat.

M'n ma begon al heel te zagen dat ik mij daarover moet zetten en dat zoiets toch niet normaal is voor een meisje van 26. Precies of ik ben ofwel iemand die zich ontzettend aanstelt, ofwel ziek en zwak. Ze begon serieus al over mijn verhoogde hartslag toen ik een jaar oud was Dat niet iedereen hetzelfde is en niet iedereen opgefrist en blij en vol energie terugkomt van zoiets, dat is blijkbaar abnormaal. Ik zou nu bijvoorbeeld vanavond echt niet nog iets kunnen doen (weggaan of familiebezoek of naar Mark). Het is dus ook geen kwestie van even doorzetten, want soms doe ik dat wel omdat het niet anders kan en ik bijvoorbeeld nog ergens naartoe moet. Dan kom ik sowieso zwaar overprikkeld, moe en met migraine thuis. Tot zover "even doorzetten". Dat het gewoon écht niét gaat, dat lijkt er bij sommige mensen niet in te gaan. De ma van een ex van me was ook zo, ik moest mij daarover zetten en blahblah.

Laat mij toch gerust zeg, niet iedereen is extravert en dat is blijkbaar ontzettend moeilijk te begrijpen zonder te denken dat er daar iets mis mee is
    Klinkt herkenbaar voor me, migraine ook. Sommige mensen hebben nu gewoon eenmaal eens wat meer tijd nodig voor zichzelf om terug tot rust te komen. Ik moet wel zeggen dat ik dat niet altijd heb (hoe dat komt weet ik niet). Soms is ontspanning voor mij net iets actief zoals in m'n huis verbouwen of te gaan zwemmen bv.. Voor mij kan een weekendje thuis cocoonen even goed echt leuk en ontspannend zijn. Ik vind dat niet abnormaal maar geniet er gewoon van!

Wat ik zo irritant vind is dat het leven vol met verplichtingen zit. Ik heb bv 3 petekindjes, wat ook wel wat "verplichte" zaken met zich meebrengt. Maar als ik nu eens niet naar een van die verplichte zaken zou gaan zou ik daarom een slechtere Peter zijn? Voor velen wel, en das bekrompen. Van dan toch door te zetten krijg ik ook migraine. Op de duur doe je heel de tijd immers zaken die je in feite niet wil doen zodat er haast niets meer overblijft voor jezelf. En dan heb je het plots zitten, migraine.

Meer opkomen voor wat jij zelf wil doen met JOUW leven, en eens een keer nee zeggen zou helpen. Maar simpel is dat niet eh... Ik zou dat toch eens doen als ik jou was

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |SirB| Bekijk bericht
    Meer opkomen voor wat jij zelf wil doen met JOUW leven, en eens een keer nee zeggen zou helpen. Maar simpel is dat niet eh... Ik zou dat toch eens doen als ik jou was
    Oh, dat doe ik ook hoor Maar dan krijg je er dus commentaar op. Ik wou zélf mee naar Feest in 't Park, dat leek mij leuk en dat was het ook. Maar als ik dan thuiskom, ja, dan ben ik even uitgeteld en moet je niet verwachten dat ik hier loop te babbelen en te springen en weg en weer loop. Maar dan krijg ik er dus commentaar op, en dat was mijn ergernis

Member
    iTrader
    0
    Oh, dat doe ik ook hoor Maar dan krijg je er dus commentaar op. Ik wou zélf mee naar Feest in 't Park, dat leek mij leuk en dat was het ook. Maar als ik dan thuiskom, ja, dan ben ik even uitgeteld en moet je niet verwachten dat ik hier loop te babbelen en te springen en weg en weer loop. Maar dan krijg ik er dus commentaar op, en dat was mijn ergernis
    Bij mij was dat over wanneer ik alleen ben gaan wonen, er is dus licht a/h einde v/d tunnel

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Een van die nieuwe jobstudenten die voor morgen afgezegd heeft, dus ik mag dubbele shift draaien. Van 6u 's morgens tot 8u 's avonds, olé
    Hier had den andere het opgegeven na 2 dagen.
    Den 2den dag was em al een paar uur te laat ook.
    Hij kon het vroege opstaan ni aan.
    Misschien in het vervolg dan iets anders zoeken dan de post.

Weer verspilde centjes trouwens voor de post want heb der nog opleiding mee gedaan de maandag + hij had zijn outfit denkik ook al gekregen.

andere ergernis:
    Heb hier nog zoveel liggen dak nog moe zien. Zit ergens in het midden van 'QI' en dacht te beginnen aan 'Would I lie to you?', maar dan hebben mensen mij ook aangeraden 'Breaking Bad' te zien. En wou ook altijd al 'Firefly' is zien. + Dan komen er elke dag filmpkes bij op mijn 15 youtube abonnementen.

Da dan nog is combineren met gaming is onmogelijk.
    Laatst gewijzigd door u4ea; 30 juni 2012 om 21:27
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dastardly Bekijk bericht
    beslist onze buur in volle midlife crisis ineens ook dat hij zijn drumstel ook in de tuin kan zetten om daar een geweldig concert te geven. gevoel voor ritme: 0, kennis van muziek: 0. zit gewoon wat op alles te kloppen
    was familiefeest. vanaf 9u 's morgens tot ... (ze zijn nu nog altijd bezig).

denk dat elke zatte nonkel ondertussen al een privé concert heeft gegeven
    Gory, gory, what a hell of way to die.

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    een optreden aan het cafe hier en het is bij momenten zo vals als iets. Zowel de zanger als de gitarist.

Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Safari dat constant alles begint te reloaden, dat ze dat na een jaar tijd nu nog altijd niet gefixeerd hebben GVD. Net nog eens 'report to apple' +20 keer ingevuld.
    -- Ibanez RGA121H CDO (SD Distortion) // -- Fender American Stratocaster
    -- Fender Classic Player ‘60s Stratocaster // -- Fender American Telecaster

Member MvP's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u4ea Bekijk bericht
    andere ergernis:
    Heb hier nog zoveel liggen dak nog moe zien. Zit ergens in het midden van 'QI' en dacht te beginnen aan 'Would I lie to you?', maar dan hebben mensen mij ook aangeraden 'Breaking Bad' te zien. En wou ook altijd al 'Firefly' is zien. + Dan komen er elke dag filmpkes bij op mijn 15 youtube abonnementen.

Da dan nog is combineren met gaming is onmogelijk.
    Doen!

Banned
    iTrader
    0

In feite gaat het erom dat ik moe word als ik iets gedaan heb, zoals een feestje of iets gaan drinken of zoals vanmiddag, een hele middag rondlopen op Feest in 't Park. Sommige mensen ontspannen zich door eens weg te gaan en krijgen daar energie door, ik word daar moe van en ik ontspan mij door op mezelf te zijn. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik nooit iets doe (want zo'n dingen vind ik ook gewoon leuk hoor), maar als ik dan thuis kom van zoiets en mij even in de zetel leg omdat ik écht doodop ben, dan ben ik raar en weet ik
    Ik zie het verband tussen introvertheid en vermoeidheid niet?

Member Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    de introvertheid zorgt ervoor dat contact met mensen veel energie van je vraagt. Je moet het hebben om het te begrijpen.

Approved 9-lifer ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1

Och, je bent wie je bent! Introvert zijn is super. Jammer dat we in een extroverte wereld leven waarin de luidste het voor het zeggen hebben. Maar dat mag u echt niet in de weg staan. Blijf gewoon jezelf. Niemand maar dan ook niemand heeft iets te zeggen over uw eigen leven als zij er geen schade aan ondervinden. Als jij je daardoor moe voelt, so be it.

Pagina 51 van 334 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten