Come on wimps.
Vandaag om 5.20 begonne en rond 16u thuis.
Kwist dak overuren ging kloppen dus heb het ma me ne smile gedaan.![]()
Armen goe rood ma voel daar eig niveel van. Ge ziet wel schoon een streep van bruin naar wit.
En diejen helm de gansen dag is wel klote. Ge zweet daar onder en elke dag moet ge u haar wassen omda da kweetni hoe vettig is.
En ook al heb ik 2u overuren gedaan, vondet wel plezant vandaag eigenlijk. Die 10 zakken gingen derdoor lijk niks precies.
Jan, levensgenieter en eigenaar van een KMO dat jaarlijks een bescheiden winst haalt van om en bij de 5.000 euro praat met zijn vriend Rudy.
Rudy: Ah hiere de Jan se, alles goed vriend?
Jan: Ja ze, net terug van 10 dagen Italië.
Rudy: Weeral op reis geweest? Dat is al de tweede keer dit jaar en we zijn pas juli!!
Jan: Nja...
Rudy: Tleven is toch mooi eh als ge een bedrijf hebt dat alle jaren 350 miljoen euro winst maakt!
Heb 'k nu niet direct last van. Wel achteraf een "hanenkam" van zo'n 6mm, zot zicht. 't Wordt ook tijd dat 'k een andere fiets krijg, krijg al de smeer niet van m'n been. Morgen ook eventjes doorgaan qua reclame en vrijdag in theorie een rustiger dagje. Al dachten ze dat ook voor vandaag, sloeg ferm tegen. Good luck, lads!
less qq, moar ringring. Als uw haar tureluur staat, ga naar de kapper voor een crewcut, jarhead of een broske. 't is zomer![]()
Antwoorden als dit:
Geef dan toch gewoon een rentegarantie als je ze toch niet gaat laten dalen!Neen, gezien de turbulente tijden op de internationale markten achten we het op dit moment niet opportuun om de rentegarantie aan te houden, maar, maak u geen zorgen, we laten de rente op uw spaarrekening niet dalen. We zullen uiteraard nauwlettend de evolutie op de markten blijven opvolgen, maar de rente op uw spaarrekening wordt niet verlaagd.
Het meeste is inderdaad door de werknemers, dat zeg ik niet, mijn ergernis is niet mijn werkgever he...
Kvind het raar dat al die dikke nekken die hier rondlopen nog niet eens geleerd hebben om deftig naart wc te gaan...
Dat van die loodgieterij klopt niet denkek, dat is al vanaf de eerste dag dat dit gebouw hier staat, is gewoon iets mis mee...
Ja jongen het is goed, je kan niet figuurlijk 350 miljoen winst maken.
Mensen zetten dan "letterlijk", zodat andere mensen niet denken dat het een random getal is... Zot he?
Dat is dus mijn ergernis, dat registreerd zich hier dan en alvast 2 van de 3 posts zijn grammar-nazi posts. Waarom heb je dan als nickname niet "autocorrect" gekozen?
2de graad danHet is sowieso erger dan gewoon verbrand gezien het echt een verschroeide plek is. Al is het ondertussen precies al verbeterd.
Dolle avonturen precies. Ge mist niet enkel een uitbetaling voor uw overuren, maar ge loopt ook een gevarenpremie mis.
Pauze bij Bpost?Vorige week maandag toen ik de hele dag met iemand anders mee reed kon ik van begin tot einde zonder enige pauze werken ja. Nu dat ik alleen stond nam ik ook geen pauze's omdat ik niet nog later gedaan wil hebben. Wanneer ik dan at was het tijdens het veranderen van een zak, boterham in men mond stampen en water erbij drinken om het sneller te kunnen binnenslikken. De pauze's zitten nochtans wel in de uren ingecalculeerd maar ik denk dat er maar weinigen die echt nemen. Iedereen wil gewoon zo snel mogelijk gedaan hebben. En als beginner lukt dat zelfs binnen de uren niet.
Winter is coming
Moordende hitte tijdens het werken.
Vastgezeten in de file op de E40 deze namiddag >_>
Weeral 2u verloren...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)