Mij morgen eens mee bezighouden. Vind niks meer terug van het programma, maar internet doet nog altijd vies.
Sta ik te pissen komt er ineens een reusachtige mug van achter mij gevlogen recht op mijne pummel.
Ik verschiet mij dood en begin te bewegen en trappelen, natuurlijk half het toilet ondergezeken.
![]()
een awkward fuck in mijn opleiding: een ganse week ma-vr dezelfde broek aan.
In de bevestigingsmail van Telenet:
3 werkdagen mijn hol. 't Is vandaag een week geleden.Uw vraag is belangrijk voor ons, we zullen ze met de nodige zorg behandelen. Binnen 3 werkdagen krijgt u een antwoord van een van onze medewerkers.
Een jeans-broek draag ik toch ook wel een week -_-.
Ik blijf nu wel in propere omgevingen, dat maakt mss het verschil.
Mijn broek is pas vuil als er bier op gespild wordt.![]()
Ook ik draag een jeans 4 dagen.
Ik draag ze 3 dagen, maar het gebeurd wel eens uitzonderlijk dat ik ze 4 a 5 dagen draag. Niet dat ze na 5 dagen vuil is, wel slordig. Ik draag ze meestal maar 3 dagen zodat andere mensen niet gaan denken van "dien draagt al een week dezelfde broek". T-shirts is anders ook wel 2 a 3 dagen; ik heb geen last van vocht, en de enigste inspanningen ik doe is zonder kleding aan ;')
Maximaal 2 dagen per t-shirt, 5 dagen de jeans.
Tshirt hangt er vanaf hoeveel ik het aan heb gehad. Jeansbroek draag ik 5 dagen, tenzij het vuil is natuurlijk. Ik heb werkkleren en draag door de week max 2 uur per dag mijn gewone kleding. Beetje onnozel om dan elke dag te wisselen.
Tijdens de weekends en vakantie doe ik dagelijks iets anders aan.![]()
MegaSexNetwork dat echt CONSTANT hapert. Eerst verplichten ze je de nieuwe versie te installeren, en als je zo slim bent van XP te hebben en ze je dus niet kunnen 'dwingen' de nieuwe versie te installeren, zorgen ze ervoor dat het hele programma mank loopt. Kheb het gehad! Nog 1 week van dat en het hele boeltje vliegt hier buiten >.>
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)