In Nederland wordt zaterdag een protestmars gehouden tegen het aanhoudend slecht weer. Er worden enkele honderden deelnemers verwacht ondanks de slechte weersvoorspellingen.
Het zou de deelnemers menens zijn. Zaterdag willen ze in Amsterdam betogen tegen het slechte weer in Nederland. De betogers vertrekken om 13 uur met spandoeken vanaf het Rembrandtplein richting Leidseplein.
Op de facebookpagina van het actiecomité "Stop het Slechte Weer" hebben zich bijna negenhonderd deelnemers gemeld. Nog eens 500 mensen zouden 'misschien' deelnemen.
De organisatoren hebben echter pech. Het wordt slecht weer voor een slecht-weerbetoging. Vanaf zaterdag verwacht Nederland al beter weer. Het zou droog blijven. Toch wordt de betoging niet afgelast.
De echte zomer start, net als bij ons, pas zondag. De betogers zullen tevreden zijn dat hun eisen zo snel gehoor vinden.
Het comité voert de actie omdat: 'Elke dag zon is meegenomen en after (zon) party’s uiteraard ook.' Het comité heeft geen politieke doelstellingen en doet dan ook niet mee met de verkiezingen.
![]()
Een vriendin is bezig aan een schilderij gebaseerd een kriebel die ik vorig weekend op een bierviltje gezet heb. Streelt mijn ego een beetje :3
Droomshow slotlied - YouTube
:') wat een tijden...
Eddy Wally aan het roer van Apple? - YouTube
Echte schitterend xD
Eerste keer beef jerky gegeten
Where have you been my whole life![]()
The Odyssey - YouTube
Zalig om die intro nog eens te zien na meer dan 15 jaar. Lang leve Youtube![]()
Foteuke van heel lang geleden gevonden.
http://img560.imageshack.us/img560/9...deoudedoos.jpg
![]()
Deed me ook de nostalgische toer opgaan, moest plots de serie Ik mik loreland herinneren
Ik Mik Loreland aflevering 1 - YouTube
Damn, dat ik dat nog onthouden heb. Dat moet meer dan 15 jaar geleden zijn.
Lol @ superstaar. Spijtig da'k dat nooit gevolgd heb, was blijkbaar toch nog goed. Ging strijk toen we naar de Ardennen gingen. "Bonjour monsieur".
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)