Oorspronkelijk geplaatst door
ryoudragon
@OT: Dus die twee madammen liepen zo gewoon efkes in uw tuin rond, zonder eerst es aan te bellen?

Ook beleefd!
Wij komen al altijd enorm goed overeen met alle buren rondom ons, behalve die rechts van ons, hebben we nooit contact mee gehad. Enkele keren maar probleem gehad...
Ik zat de woensdagnamiddag thuis met mijn mama enkele jaren terug. Wij hebben een huis met heel veel ramen en opeens zien wij een vent in werkkledij doodleuk door onze tuin wandelen (en je moet toch al een redelijk lange oprit op om tot in onze tuin te geraken, en daarbij kon je ons zien zitten in de living vanop straat dus het is niet alsof die vent niet zag dat wij thuis waren) en een ladder tegen 1 van onze bomen zetten. O.o" Wij gaan daar zo naartoe 'excuseer, stoort het?!'
Dien kerel zo dooddroog "ik ben de tuinman van die mensen hier rechts van u, de takken van jullie bomen hangen over hun grond en ik kom die afsnoeien"
.... Hij heeft heel heel heel snel zijn ladderke en zijn snoeigerief mogen wegsteken en het met de snelheid van het licht aftrappen

Mijn moeder kon er helemaal niet mee lachen. Als die mensen dat nu gewoon vriendelijk gevraagd hadden, dan hadden wij die meneer gerust laten komen op een afgesproken uur. Maar nee, die wilden niet met ons praten blijkbaar.

Dat komt maar een beetje binnenstampen op onzen hof en alle tulpen platterten. >.<
Oja en toen ons huis gebouwd werd, en hier een bos stond, hebben diezelfde mensen onze snoeiers (die onze bomen omdeden op de plek waar het huis en de tuin zou komen) bij hen ook wat bomen laten omver doen, en ze hebben nooit willen betalen voor hun deel

Mijn ouders waren toen gaan werken en die zijn die mannen gewoon uit onzen hof komen halen om bij hen te gaan werken op onze kosten. =.=" Te erg voor woorden, zo'n krapuul volk.