Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 144

Discussie: De 'buren' thread

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Weblogs
    1

De 'buren' thread

Is al een paar keer geweest dat er verhalen/problemen in de ergernis thread zijn gepost van mensen die last hebben met buren/naaste buren. Misschien ervaringen delen in 1 thread ervan? (Als niet gewenst is, verwijder ik deze dan wel weer)

Eergisteren waren de honden aan het blaffen buiten dus ik ga kijken wat er is. Loopt er een agent en een vrouw in burger kledij rond in de tuin te kijken. Ik ga kijken en vragen of ik kan helpen, of er een probleem is. Blijkt dat mijn buren brief hebben gestuurd naar politie dat het hier naar mazout stinkt en dat we met een lek moeten zitten, dat we de grond vervuilen, ect.

We verwarmen al 2.5 jaar alleen met aardgas. Onze mazouttank is al meer dan 6 maand verkocht. (klachtbrief was van maart). Ik heb die mensen getoond waar den tank gestaan heeft en dat er niks te zien is aan de grond (was een dubbelwandige tank die nooit gelekt heeft). Agent en mevrouw hebben dit genoteerd. Die mevrouw was van het milieu. Had er dus iets van probleem geweest kon dat een serieus financieel kater geworden zijn.

Agent vroeg of we overeen kwamen met ons buren, niet dus. Mensen zijn zo ****** dat ze groot zijn.

worden echt zware pesterijen.

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Beter een goede buur, dan een verre vriend

Is er al eens een dialoog opgestart met u buren?

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingis Bekijk bericht
    Die mevrouw was van het milieu. Had er dus iets van probleem geweest kon dat een serieus financieel kater geworden zijn.
    ah dus moest er wel een fout zijn dan vind je het onterecht dat je een boete zou krijgen? LULZ

Approved 9-lifer ryoudragon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @OT: Dus die twee madammen liepen zo gewoon efkes in uw tuin rond, zonder eerst es aan te bellen? Ook beleefd!

Wij komen al altijd enorm goed overeen met alle buren rondom ons, behalve die rechts van ons, hebben we nooit contact mee gehad. Enkele keren maar probleem gehad...
    Ik zat de woensdagnamiddag thuis met mijn mama enkele jaren terug. Wij hebben een huis met heel veel ramen en opeens zien wij een vent in werkkledij doodleuk door onze tuin wandelen (en je moet toch al een redelijk lange oprit op om tot in onze tuin te geraken, en daarbij kon je ons zien zitten in de living vanop straat dus het is niet alsof die vent niet zag dat wij thuis waren) en een ladder tegen 1 van onze bomen zetten. O.o" Wij gaan daar zo naartoe 'excuseer, stoort het?!'
    Dien kerel zo dooddroog "ik ben de tuinman van die mensen hier rechts van u, de takken van jullie bomen hangen over hun grond en ik kom die afsnoeien"
    .... Hij heeft heel heel heel snel zijn ladderke en zijn snoeigerief mogen wegsteken en het met de snelheid van het licht aftrappen Mijn moeder kon er helemaal niet mee lachen. Als die mensen dat nu gewoon vriendelijk gevraagd hadden, dan hadden wij die meneer gerust laten komen op een afgesproken uur. Maar nee, die wilden niet met ons praten blijkbaar. Dat komt maar een beetje binnenstampen op onzen hof en alle tulpen platterten. >.<

Oja en toen ons huis gebouwd werd, en hier een bos stond, hebben diezelfde mensen onze snoeiers (die onze bomen omdeden op de plek waar het huis en de tuin zou komen) bij hen ook wat bomen laten omver doen, en ze hebben nooit willen betalen voor hun deel Mijn ouders waren toen gaan werken en die zijn die mannen gewoon uit onzen hof komen halen om bij hen te gaan werken op onze kosten. =.=" Te erg voor woorden, zo'n krapuul volk.
    I'll just wear this mustache! ヾ(^∇^)
    (゚Д゚≡゚Д゚) Because ponies, that's why!
    Pinkie Pie Style! And so my crazy dream continues, I wish I could wake up in the middle of it.

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ryoudragon Bekijk bericht
    @OT: Dus die twee madammen liepen zo gewoon efkes in uw tuin rond, zonder eerst es aan te bellen? Ook beleefd!

Wij komen al altijd enorm goed overeen met alle buren rondom ons, behalve die rechts van ons, hebben we nooit contact mee gehad. Enkele keren maar probleem gehad...
    Ik zat de woensdagnamiddag thuis met mijn mama enkele jaren terug. Wij hebben een huis met heel veel ramen en opeens zien wij een vent in werkkledij doodleuk door onze tuin wandelen (en je moet toch al een redelijk lange oprit op om tot in onze tuin te geraken, en daarbij kon je ons zien zitten in de living vanop straat dus het is niet alsof die vent niet zag dat wij thuis waren) en een ladder tegen 1 van onze bomen zetten. O.o" Wij gaan daar zo naartoe 'excuseer, stoort het?!'
    Dien kerel zo dooddroog "ik ben de tuinman van die mensen hier rechts van u, de takken van jullie bomen hangen over hun grond en ik kom die afsnoeien"
    .... Hij heeft heel heel heel snel zijn ladderke en zijn snoeigerief mogen wegsteken en het met de snelheid van het licht aftrappen Mijn moeder kon er helemaal niet mee lachen. Als die mensen dat nu gewoon vriendelijk gevraagd hadden, dan hadden wij die meneer gerust laten komen op een afgesproken uur. Maar nee, die wilden niet met ons praten blijkbaar. Dat komt maar een beetje binnenstampen op onzen hof en alle tulpen platterten. >.<

Oja en toen ons huis gebouwd werd, en hier een bos stond, hebben diezelfde mensen onze snoeiers (die onze bomen omdeden op de plek waar het huis en de tuin zou komen) bij hen ook wat bomen laten omver doen, en ze hebben nooit willen betalen voor hun deel Mijn ouders waren toen gaan werken en die zijn die mannen gewoon uit onzen hof komen halen om bij hen te gaan werken op onze kosten. =.=" Te erg voor woorden, zo'n krapuul volk.
    allé jong, da was dé moment om hetzelfde terug te doen

laat hem die paar takken afdoen en laat hem dan nog wa dingen snoeien in den tuin ^^

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    allé jong, da was dé moment om hetzelfde terug te doen

laat hem die paar takken afdoen en laat hem dan nog wa dingen snoeien in den tuin ^^
    Echt he Maar wij zijn veel te braaf. En wees daarbij maar zeker dat die mensen de dag erop WEL opeens zouden kunnen komen babbelen met ons, om de rekening te presenteren -.-" Ik heb die mensen dus nog nooit gezien, maar ik kan ze nu al nie af, kweet enkel dat de kerel al dood is sinds enkele jaren. Het was een verzuurd bejaard koppel. Nu enkel nog 1 verzuurde bejaarde vrouw

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    time is on your side

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    ah dus moest er wel een fout zijn dan vind je het onterecht dat je een boete zou krijgen? LULZ
    Nee als er iets geweest was, dan was het zo. Maar gaat gewoon over het feit dat de buren nu alles zoeken of het nu kan of niet om politie te sturen. Hier gewoon het feit dat al 3 jaar geen mazout meer gebruikt wordt ...Dus hoe van de pot gerukt kan die klacht dan niet zijn.

dialoog is off the record. Mensen hebben nu al proces voor iets anders ook aangespannen tegen ons, vriendin geslagen, honden gepest en verminkt, banden met nagels, ...

btw tligt niet aan ons (hebben zelfde met 2 andere buren en hun eigen zoon en broer)

en ze liepen niet op den hof, ze waren langs het hekken in de tuin aan het kijken en zoeken;

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    Verplicht topic om door te lezen.

http://www.9lives.be/forum/algemene-...t-te-doen.html

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Ach wij hebben hetzelfde gehad hier hoor. De buren klaagden dat er een aantal bomen stonden op de scheidingslijn (gaat om percelen bij ons thuis van 3000 m˛). Wij hebben die dan laten afzagen om ze een plezier te doen. Dan wouden ze een hek zetten en wouden ze een meter van onze tuin pakken, want ze vonden dat dat normaal was en van hun. Met de attesten een landmeter ingehuurd en die heeft de lijn gezet hoe het hoorde en dan gingen ze die lijn snachts nog is verplaatsen naar ons toe

Achterlijk volk heb je overal.

Approved 9-lifer lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shellshock Bekijk bericht
    Ik hoopte al dat dit gepost ging worden

Member Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    125 (100%)
    Gelukkig aan beide kanten enorm vriendelijke buren hier

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shellshock Bekijk bericht

http://img65.imageshack.us/img65/6830/testsw7.jpg
    wel spijtig voor die mensen hun huis, maar toch ..

Member RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In het verleden hebben we wel eens last gehad van de hond van de buren, die echt hele dagen lang blafte, maar ondertussen dood is. (Voor de duidelijkheid, de hond is een natuurlijke dood gestorven)

Toen ik klein (10 ofzo) was ook eens met een vriendje met een bibigun liggen schieten door de slaapkamervenster van hun dochter. Maar dat valt nog niet onder bewuste pesterijen denk ik .

Member [LRRP]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    (Voor de duidelijkheid, de hond is een natuurlijke dood gestorven)
    Haha
    Ik woon in een open bebouwing, dus veel last heb ik niet van mijn buren. Aan de voorkant woont een oude vrouw, die haar hond blaft af en toe wel eens...

iTrader
    1 (100%)
    Glashelder had ook nog zo'n verhaal dacht ik? Iets van een moeder die in dezelfde straat een lap grond had gekocht voor haar zoon, die lap is nu nog steeds compleet ongebruikt, maar ze komt klagen als iemand zijn auto voor die grond durft komen parkeren. Daar was echt een hoek af, ik weet de details nie meer

Banned
    iTrader
    0

Stoort wat?

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Glashelder had ook nog zo'n verhaal dacht ik? Iets van een moeder die in dezelfde straat een lap grond had gekocht voor haar zoon, die lap is nu nog steeds compleet ongebruikt, maar ze komt klagen als iemand zijn auto voor die grond durft komen parkeren. Daar was echt een hoek af, ik weet de details nie meer
    Zo hebben wij ook een buur.... koopt stuk grond op, doet er niets mee en klaagt als er autos op staan

Member Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Hier wel een redelijk goede vestandhouding met de buren, nochtans zijn onze directe buren links van ons anders ook wel pietje precies. Wij hebben een Jack Russel en die kan wel eens wat lawaai maken als hij helemaal alleen moet zitten. Nu dat komt echt niet zo veel voor aangezien ons ma niet werkt. Het is dus maar maximum een paar uurtjes per week dat de hond alleen zit. Dan moet je ook nog weten dat het huis van de buren nog eens redelijk ver van het onze afligt. En toch komen ze regelmatig klagen over het lawaai van de hond. Zeker in examen-tijd, de kinderen kunnen dan zogezegd niet goed studeren.. We zouden er rekening mee moeten houden dat hun kinderen examens hebben en onze hond dus een muilband aandoen zodat hij niet meer kan blaffen. Allemaal goed en wel, zijn ze toch wel niet gisteren een stelling rond hun huis komen zetten, vanaf morgen beginnen ze te werken aan een nieuw dak... in examentijd voor de kinderen. Ik hoop maar dat het een stille dakwerker gaat zijn

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Hier wel een redelijk goede vestandhouding met de buren, nochtans zijn onze directe buren links van ons anders ook wel pietje precies. Wij hebben een Jack Russel en die kan wel eens wat lawaai maken als hij helemaal alleen moet zitten. Nu dat komt echt niet zo veel voor aangezien ons ma niet werkt. Het is dus maar maximum een paar uurtjes per week dat de hond alleen zit. Dan moet je ook nog weten dat het huis van de buren nog eens redelijk ver van het onze afligt. En toch komen ze regelmatig klagen over het lawaai van de hond. Zeker in examen-tijd, de kinderen kunnen dan zogezegd niet goed studeren.. We zouden er rekening mee moeten houden dat hun kinderen examens hebben en onze hond dus een muilband aandoen zodat hij niet meer kan blaffen. Allemaal goed en wel, zijn ze toch wel niet gisteren een stelling rond hun huis komen zetten, vanaf morgen beginnen ze te werken aan een nieuw dak... in examentijd voor de kinderen. Ik hoop maar dat het een stille dakwerker gaat zijn
    Toevallig in kiewit? Ken zo een mensen hier op straat dat klagen als de radio buiten zachtjes opstaat

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten