Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 78
    Approved 9-lifer Cranberry's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

"zombie apocalypse" trending

'Zombie apocalypse

Brainzzzzz

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Er is een vereniging genaamd de Zombie Research Society (https://www.facebook.com/zombieresearch), die een zombie-apocalyps als metafoor gebruikt om mensen in een grootstad voor te bereiden op een eventuele uitbraak van een epidemie van één of ander supervirus. Dingen als voldoende vluchtwegen creëren, tips om makkelijk aan proper water te geraken wanneer de waterbevoorrading lam ligt, etc.

Spreekt imo wel tot de verbeelding en is slim verpakt.

Member Sanguin3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Zombie Survival Guide - Wikipedia, the free encyclopedia

Echt een aanrader. Hoewel ik oorspronkelijk niet zo'n "zombie apocalyps" aanhanger ben, kan ik wel zeggen dat ik voorbereid ben ^^

Trouwens, van de zelfde schrijver is er ook "World War Z: an oral history of the zombie wars". Huiveringwekkend realistisch! Ook zeker een aanrader.

iTrader
    9 (100%)
    Ik ben ook geen "zombie apocalypse" aanhanger maar wanneer op enkele weken tijd verschillende gelijkaardige gruwelijke incidenten plaatsvinden krab ik toch even in mijn haar.

Het is natuurlijk allemaal de schuld van een nieuwe drug, "bath salt"! Maar enig verband met de vleesetende bacterie die overal teruggevonden wordt? Neu ze Enige verband met het genetisch gemodificieerde olie-etende virus dat BP heeft gebruikt om haar olielek op te ruimen? Neu ze

Member Soals's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Samenzweringstopics & supernatuurlijke verschijnselen etc. zijn wel populair de laatste tijd precies.

Member Solide's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Gewoon PCP, zoiets gebeurt wel vaker.

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zijn talloze doomscenario's maar helaas is een zombie apocalypse daar niet één van .

iTrader
    0
    Angel Dust?

Approved 9-lifer kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cranberry Bekijk bericht
    Ik ben ook geen "zombie apocalypse" aanhanger maar wanneer op enkele weken tijd verschillende gelijkaardige gruwelijke incidenten plaatsvinden krab ik toch even in mijn haar.

Het is natuurlijk allemaal de schuld van een nieuwe drug, "bath salt"! Maar enig verband met de vleesetende bacterie die overal teruggevonden wordt? Neu ze Enige verband met het genetisch gemodificieerde olie-etende virus dat BP heeft gebruikt om haar olielek op te ruimen? Neu ze
    Soms als ik in mijn haar krab komen er stukjes huid en haar mee

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Gho, ik ben wel een redelijke aanhanger van de theorieën van de Zombie Research Society. Nee, dat een virus de doden terug tot leven kan wekken is zuivere fictie, maar het spreekt op zich wel tot de verbeelding. Voor zover ik het begrijp uit de uitleg van mijn twee maten die beiden afgestudeerd zijn in de geneeskunde, is een virus geen levend wezen volgens alle definities die wij van (aards) leven hebben. Daarom is het dus interessant wat een virus misschien van zijn gastheer zou kunnen maken, al is dat meer dan waarschijnlijk geen wandelend, rottend lijk

Wat wél een min of meer plausibel scenario is, is een genetisch geëvolueerd "supervirus" dat een vrijwel verwaarloosbare incubatietijd heeft. Eén van de grootste drempels in de zombiemythe - naast het idee dat een virus een dood lichaam tot leven zou kunnen wekken - is het idee van de beet als onmiddellijke overdrager van de "ziekte". Daarom zou een supersterk virus dus zodanig getransmuteerd moeten zijn dat het vrijwel geen incubatietijd meer heeft (en dus letterlijk binnen enkele minuten in werking treedt) en voor zover ik het heb begrepen, is dat volgens de huidige wetenschappelijke kennis onmogelijk.
    ~ "I am not only a pacifist, but a militant pacifist: I am willing to fight for peace." - Bill Hicks (1961-1994) ~

iTrader
    0
    Is er niet zo'n virus of parasiet, dat ervoor zorgt dat muizen aangetrokken worden door katten ofzo!? Die katten eten die muizen dan op, mensen krijgen het van katten.

Dit zit in 3/4 van de menselijke populatie en het zou aangetoond zijn dat een overdreven liefde voor katten door dit virus/parasiet zou komen.

Parasiet

Dus op zich zijn er wel parasieten die ons gedrag in kleine mate kunnen sturen zegt men. Maar of we nu allemaal katliefhebbende zombies gaan worden, dat lijkt me sterk.
    Misschien door manipulatie v.h. parasiet (my evil plan).

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Cordyceps: attack of the killer fungi - Planet Earth Attenborough BBC wildlife - YouTube

Kziet dit nog evolueren naar iets groters ^^

(heb et niet op't spel dat zal uitkomen (kan ff niet op naam komen), maar het kan é )

iTrader
    0
    28 days later, goede film!
    Trailer

Dusja, misschien zal het zo wel gaan?

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Wat wél een min of meer plausibel scenario is, is een genetisch geëvolueerd "supervirus" dat een vrijwel verwaarloosbare incubatietijd heeft. Eén van de grootste drempels in de zombiemythe - naast het idee dat een virus een dood lichaam tot leven zou kunnen wekken - is het idee van de beet als onmiddellijke overdrager van de "ziekte". Daarom zou een supersterk virus dus zodanig getransmuteerd moeten zijn dat het vrijwel geen incubatietijd meer heeft (en dus letterlijk binnen enkele minuten in werking treedt) en voor zover ik het heb begrepen, is dat volgens de huidige wetenschappelijke kennis onmogelijk.
    Genetisch geëvolueerd? Is genetische modificatie ook een optie? Beetje straling van Fukushima er bij nog

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Waarover gaat dit eigenlijk of waarover wens je te discussiëren?

Approved 9-lifer cpt nice's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De zombie survival guide is een werk van fictie en bevat veel halve waarheden en zelfs volkomen bullsh*t
    Beste tip die ik u kan geven is op een forum met mensen te praten over uw plannen. Dit is een forum waar ik zelf lid van ben en waar een schat aan informatie te vinden is. Heel veel van de leden zijn (ex)-militairen en hebben zeer veel ervaring, bovenop het feit dat ze zombieliefhebbers zijn.

Is er hier op 9lives eigenlijk een degelijk topic voor dit soort discussies?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patatten Bekijk bericht
    28 days later, goede film!
    Trailer

Dusja, misschien zal het zo wel gaan?
    Ik vermoed dat het min of meer zo zal gaan. Misschien is er gewoon een virus dat muteert en mensen razend maakt en anderen doet aanvallen. Zombies in de strikte zin van het woord (= ondoden) lijkt me onmogelijk.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kandul Bekijk bericht
    Waarover gaat dit eigenlijk of waarover wens je te discussiëren?
    Dat staat toch in de titel? Ik heb hier niet zoveel over te zeggen, maar aangezien "zombie apocalypse" een trend is op google zie ik niet in waarom zo'n thread hier niet mag staan. Voor een games forum in elk geval een interessanter/relevanter topic dan sommige onderwerpen die hier besproken worden...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cpt nice Bekijk bericht
    Ik vermoed dat het min of meer zo zal gaan. Misschien is er gewoon een virus dat muteert en mensen razend maakt en anderen doet aanvallen. Zombies in de strikte zin van het woord (= ondoden) lijkt me onmogelijk.
    Vleesetend virus, PIJN/jeuk tot ge gek wordt (of wie weet, meer?), tadaa!? Sporen van gevonden op de dakloze die een andere zijn gezicht half heeft opgegeten, or so I've read

iTrader
    1 (100%)
    Zeer goed mogelijk. Mensen die scenarios zoals in 28 days later afdoen als volledige onzin moeten gewoon eens wat research doen. Er zijn dozijnen, misschien zelfs honderden ziektes die kunnen evolueren naar iets dergelijks. En dan hebt ge nog het dierenrijk, waar er verschillende verschijnselen zijn die verbazingwekkend veel op zombies lijken.

Member Tweek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    zoals er ook gelijkaardig bij slakken een parasiet is: zombie snails

Het zijn dan wel "primitieve" organisme die overgenomen worden, maar toch...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten