Pagina 7 van 217 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 4333
    Approved 9-lifer w3bb3r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w3bb3r Bekijk bericht
    zucht.. en ik maar denken van: sukkels, allemaal uwe modem resetten en dan zien dat je internet trager gaat

ik heb nog geen reset gedaan en kzit ook maar op 34 down terwijl we hier fibernet xl hebben
    Last Result:
    Download Speed: 91205 kbps (11400.6 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 4739 kbps (592.4 KB/sec transfer rate)
    Latency: 8 ms
    maandag 28 mei 2012 16:30:08

tis al inorde en heb niets gedaan

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    Stond in de Humo onlangs, hebben dat ook meteen geactiveerd hier. Schandalig dat Telenet daar idd niets van zegt .

Heeft iemand al een oplossing voor het constant uitvallen van het internet? Iedereen hier thuis zit er nu mee.. Het gaat wel snel. Als het werkt .
    Ja, een zwaar schandaal dat tn sneller internet geeft. Ik denk er al aan van ze een proces aan hun broek te doen.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    273 (100%)
    Stond in de Humo onlangs, hebben dat ook meteen geactiveerd hier. Schandalig dat Telenet daar idd niets van zegt .

Heeft iemand al een oplossing voor het constant uitvallen van het internet? Iedereen hier thuis zit er nu mee.. Het gaat wel snel. Als het werkt .
    Elke klant heeft daar een brief van gekregen, beter uw correspondentie lezen dus
    En internet is hier stabiel(en niet sneller)
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ImpulseEEE Bekijk bericht
    Ivm met die freephone mobile optie , klanten zijn hier ofwel per brief ofwel per mail normaal gezien van op de hoogte gebracht. Is idd een mooie optie
    Geloof me, ik weet hier niets van!
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Heb nog het probleem van dat Ik op 2be en de Franse zenders grote storingen heb blijkbaar is het alleen in oostvlaanderen
    "Rise and shine, Mister Freeman. "
    "The right man in the wrong place can make all the difference in the world. So, wake up, Mister Freeman. Wake up and...
    *smell the ashes* "

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ik ook niet.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CosMiced Bekijk bericht
    Heb nog het probleem van dat Ik op 2be en de Franse zenders grote storingen heb blijkbaar is het alleen in oostvlaanderen
    deze morgen 3 uur zonder internet en tv gezeten (zelfs geen analoge) door telenet hun kloterij.

vernomen via de klantendienst.

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Die limieten daarentegen mogen nogmaals omhoog, gewoon omdat het kan !
    Ze zijn toch al veel beter dan over een X aantal jaar geleden toen het hier nog games.telenet.be heette..

Ik kon vroeger slecht 10gig downen en nu 100gig.

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door curlbro Bekijk bericht
    Ja, een zwaar schandaal dat tn sneller internet geeft. Ik denk er al aan van ze een proces aan hun broek te doen.

Ik had het daar niet eens over. En jij bent toch echt een meerwaarde op het forum moet ik zeggen.

@Frado, nochtans niets van gekregen, en ik kijk mijn brieven echt wel na. Tenzij het bij een rekening zat, meestal kijk ik maar met een half oog naar wat er allemaal bijstak .

Approved 9-lifer Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik had het daar niet eens over. En jij bent toch echt een meerwaarde op het forum moet ik zeggen.

@Frado, nochtans niets van gekregen, en ik kijk mijn brieven echt wel na. Tenzij het bij een rekening zat, meestal kijk ik maar met een half oog naar wat er allemaal bijstak .
    Wij hebben precies ook geen brief gekregen. Heb het denk ik hier op het forum vernomen...
    Visca Barça
    Now Playing: Battlefield 4 (PS4), Fifa 15 (PS4), Infamous: First Light (PS4)

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door agrash Bekijk bericht
    Ze zijn toch al veel beter dan over een X aantal jaar geleden toen het hier nog games.telenet.be heette..

Ik kon vroeger slecht 10gig downen en nu 100gig.
    Waar is de tijd, limiet van 10gig. Ik kwam daar al bij gewoon door ut2004 te spelen.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Approved 9-lifer
    iTrader
    120 (100%)
    Ik wist er ook niets van. Ook geen mail of iets van gehad.

Ben benieuwd of de download limieten ook omhoog gaan gaan. Zou graag overstappen naar een nieuwe shake maar weet nog niet welke

Snelheid is minder belangrijk hier.
    I was here.

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Vrij downloaden is echt wel

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Waar is de tijd, limiet van 10gig. Ik kwam daar al bij gewoon door ut2004 te spelen.
    Niet alleen 10gb maar dan ook nog eens inclusief je maximaal 1.5gb upload!

Ik ben hier onlangs van fiber50 shake terug gedowngrade naar de laagste shake. Scheelt ons €18 per maand, en omdat (op mijn werklaptop na) alle toestellen thuis over wifi g zitten en niet op n, halen ze toch max 15-16 mbps download.

Mijn werklaptop heeft wifi n (de router ook overigens) en die haalde 19+mbps.

Sinds een paar dagen is dat inderdaad omhoog gegaan naar 27-29mbps, 2.5mbps up. Dat ik nu maar 50gb limiet heb ipv de 100 op mijn fibershake maakt niet uit, het is al maanden geleden dat ik nog over de 15gb gegaan ben denk ik...

Banned
    iTrader
    0
    Dit weekend verandert van shake, nu staat er bij eenmalige kost -20 euro!! Krijgen we dan 20 euro teruggestort? Wel jammer dat ze pas ten vroegste op 20 juni digitale tv kunnen komen installeren.

Member
    iTrader
    0
    Ook fibernet 60 hier maar nog nooit gemerkt dat mijn internet wegvalt! En ik doe niet anders dan online spelen, dus zou het wel merken.

Enigste dat mij nog altijd tegen de borst stoot is dat ik sinds oktober max 2.8 down haal wanneer ik iets van newsgroups haal waar ik voor oktober altijd de volle 6 down had!
    5-tal newsreaders en payservers geprobeerd sinds oktober en bij allen max nog 2.8 down!

Mens vraagt zich af waarvoor ze iedereen RAZENDSNEL internet willen geven als ze toch afknijpen als je van je snelheid wilt profiteren... precies of iedereen moet fibernet hebben om enkel op msn te zitten en te facebooken!

En gelijk welke andere manier van downloaden, http, game clients enz heb ik nog altijd de volle 6.

Member
    iTrader
    0
    er is een urban legend dat TN newsgroupen en zulke zaken capped. Niemand kan echter met volle 100% zeggen of dat nu waar is of niet.
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    er is een urban legend dat TN newsgroupen en zulke zaken capped. Niemand kan echter met volle 100% zeggen of dat nu waar is of niet.
    Telenet limiteert torrentverkeer - news - ZDNet.be - pagina: 2
    'Telenet vertraagt ook onbekend verkeer' - news - ZDNet.be <-onofficiele bevestiging, door een ingenieur van TN zelf.

Ze zijn absoluut niet de enigen die cappen. 't is gewoon nogal zever te zeggen dat je de snelste bent om het dan te beperken. Dat is als een toerenbegrenzer zetten op een Bugatti Veyron.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Approved 9-lifer a143290's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://www.speedtest.net/result/1978439672.png

Niet gereset. Ik blijf er gewoon af ze Heb ineens 7Mbps meer dan normaal XD
    ~

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Telenet limiteert torrentverkeer - news - ZDNet.be - pagina: 2
    'Telenet vertraagt ook onbekend verkeer' - news - ZDNet.be <-onofficiele bevestiging, door een ingenieur van TN zelf.

Ze zijn absoluut niet de enigen die cappen. 't is gewoon nogal zever te zeggen dat je de snelste bent om het dan te beperken. Dat is als een toerenbegrenzer zetten op een Bugatti Veyron.
    Ah oké, ik dacht dat het een urban legend was, vooral omdat ik, mits voldoende seeders op site X WEL rond de 5 haal.

Pagina 7 van 217 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten