Heb nog het probleem van dat Ik op 2be en de Franse zenders grote storingen hebblijkbaar is het alleen in oostvlaanderen
![]()
Ik had het daar niet eens over. En jij bent toch echt een meerwaarde op het forum moet ik zeggen.
@Frado, nochtans niets van gekregen, en ik kijk mijn brieven echt wel na. Tenzij het bij een rekening zat, meestal kijk ik maar met een half oog naar wat er allemaal bijstak.
Ik wist er ook niets van. Ook geen mail of iets van gehad.
Ben benieuwd of de download limieten ook omhoog gaan gaan. Zou graag overstappen naar een nieuwe shake maar weet nog niet welke
Snelheid is minder belangrijk hier.
Vrij downloaden is echt wel![]()
Niet alleen 10gb maar dan ook nog eens inclusief je maximaal 1.5gb upload!
Ik ben hier onlangs van fiber50 shake terug gedowngrade naar de laagste shake. Scheelt ons €18 per maand, en omdat (op mijn werklaptop na) alle toestellen thuis over wifi g zitten en niet op n, halen ze toch max 15-16 mbps download.
Mijn werklaptop heeft wifi n (de router ook overigens) en die haalde 19+mbps.
Sinds een paar dagen is dat inderdaad omhoog gegaan naar 27-29mbps, 2.5mbps up. Dat ik nu maar 50gb limiet heb ipv de 100 op mijn fibershake maakt niet uit, het is al maanden geleden dat ik nog over de 15gb gegaan ben denk ik...
Dit weekend verandert van shake, nu staat er bij eenmalige kost -20 euro!! Krijgen we dan 20 euro teruggestort?Wel jammer dat ze pas ten vroegste op 20 juni digitale tv kunnen komen installeren.
Ook fibernet 60 hier maar nog nooit gemerkt dat mijn internet wegvalt! En ik doe niet anders dan online spelen, dus zou het wel merken.
Enigste dat mij nog altijd tegen de borst stoot is dat ik sinds oktober max 2.8 down haal wanneer ik iets van newsgroups haal waar ik voor oktober altijd de volle 6 down had!
5-tal newsreaders en payservers geprobeerd sinds oktober en bij allen max nog 2.8 down!
Mens vraagt zich af waarvoor ze iedereen RAZENDSNEL internet willen geven als ze toch afknijpen als je van je snelheid wilt profiteren... precies of iedereen moet fibernet hebben om enkel op msn te zitten en te facebooken!
En gelijk welke andere manier van downloaden, http, game clients enz heb ik nog altijd de volle 6.
er is een urban legend dat TN newsgroupen en zulke zaken capped. Niemand kan echter met volle 100% zeggen of dat nu waar is of niet.
Telenet limiteert torrentverkeer - news - ZDNet.be - pagina: 2
'Telenet vertraagt ook onbekend verkeer' - news - ZDNet.be <-onofficiele bevestiging, door een ingenieur van TN zelf.
Ze zijn absoluut niet de enigen die cappen. 't is gewoon nogal zever te zeggen dat je de snelste bent om het dan te beperken. Dat is als een toerenbegrenzer zetten op een Bugatti Veyron.
http://www.speedtest.net/result/1978439672.png
Niet gereset. Ik blijf er gewoon af zeHeb ineens 7Mbps meer dan normaal XD
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)