Pagina 11 van 298 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 4458
    Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Ik heb een probleem met die nieuwe modem bij Fibernet. Ik moet deze elke keer resetten voor ik kan verbinden (en dan duurt het nog vrij lang om te verbinden). Heb dit alleen met mijn gsm.

Heb al WEP WPA WPA/PSK2 geprobeerd, maakt niets uit, bij elke reset is het wel WPA/PSK2.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

Member :-p's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wouw bedankt telenet nu kan ik jullie belachelijke maandelijke data limiet in 3.5 ipv 4 sec behalen.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    er is een urban legend dat TN newsgroupen en zulke zaken capped. Niemand kan echter met volle 100% zeggen of dat nu waar is of niet.
    Urban legend... lol!

Soulreaper, ik ben al 20 jaar klant bij telenet, ik download al 20 jaar via newsgroups, nog van voor den tijd dat alles ons werd simpel gemaakt door zaken zoals bommanews en alles dat er uit voort komt.
    Tot oktober had ik NOOIT last van een tragere verbinding bij het downloaden van newsgroups.

Voor de rest is mijn download speed nog altijd zoals het moet zijn, als ik iets download van een website of via een download client van een game haal ik altijd mijn max fibernet snelheid. (6 of meer down)

Ik had al meer dan 10 jaar de snelste en meest stabiele payserver die er is, giganews. Was ook wel de duurste maar dat kan/kon me niet schelen met de resultaten die ik had.

Sinds oktober heb ik nog de helft van mijn telenet snelheid via newsgroups, heb ik al meer dan 10 andere payservers geprobeerd en evenveel readers, mijn pc de eerste maanden paar keer geformateerd omdat ik het zelf maar niet kan geloven.
    Ondertussen heb ik ook een andere pc en zelfs met de laptops van kennissen die op mijn netwerk gaan heb ik dezelfde, lage resultaten via newsgroups!!

En ben heus niet de enige hoor, ge moet maar eens gaan neuzen op forums zoals Pub Tik vzw | Tik vzw.

Zelfs de technieker die bij me kwam toen ik verhuisd ben tijdje geleden, moest eens sarcastisch lachen met mijn vraag en kreeg als antwoord "Ik mag mijn mening daar niet over geven, maar kijkt eens of je geen goeie vpn vind als ik je een goeie raad mag geven".

Dat zegt genoeg zeker?!

Uiteindelijk heb ik een "goede vpn" gevonden (maar alweer extra betalen dus) en is het alweer sneller (wat nogmaals het bewijs is dat ze cappen)! Maar tis nog niet aan de volle snelheid, wat normaal is aangezien die vpn ook bandwijdte ineemt.
    Zonder vpn had ik sinds oktober +- 2.8down met die vpn +- 3.8down!

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    84 (99%)
    Download Speed: 46.786 kbps
    Upload Speed: 2.383 kbps
    Latency: 9 ms

De normale snelheden van Fibernet, niets veranderd
    PSN: Jonas89
    CHELSEA FC ESSEVEE

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a143290 Bekijk bericht
    http://www.speedtest.net/result/1978439672.png

Niet gereset. Ik blijf er gewoon af ze Heb ineens 7Mbps meer dan normaal XD
    Waar zie jij die 7 lol!?

Ik zie 5.7! En dat is normaal sinds hun veranderingen als je standaard fibernet hebt

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dazzled Bekijk bericht
    Sinds oktober heb ik nog de helft van mijn telenet snelheid via newsgroups, heb ik al meer dan 10 andere payservers geprobeerd en evenveel readers, mijn pc de eerste maanden paar keer geformateerd omdat ik het zelf maar niet kan geloven.

Zelfs de technieker die bij me kwam toen ik verhuisd ben tijdje geleden, moest eens sarcastisch lachen met mijn vraag en kreeg als antwoord "Ik mag mijn mening daar niet over geven, maar kijkt eens of je geen goeie vpn vind als ik je een goeie raad mag geven".

Dat zegt genoeg zeker?!

Uiteindelijk heb ik een "goede vpn" gevonden (maar alweer extra betalen dus) en is het alweer sneller (wat nogmaals het bewijs is dat ze cappen)! Maar tis nog niet aan de volle snelheid, wat normaal is aangezien die vpn ook bandwijdte ineemt.
    ik heb daar toch nooit moeite mee gehad. nog altijd 6.7 - 6.9MB/s met Fiber60 abbo. Heb wel SSH verbinding aanstaan voor connectie
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer be
    Now Playing: | PS4: Driveclub, BloodBorne | XONE: Sunset Overdrive, Forza Horizon 2, DR3 | PS3: / | 360: / | Wii:/ | PC: Diablo III

Member
    iTrader
    11 (100%)
    http://speedtest.net/result/1969648441.png

Snelheid idd verhoogt. Van 47 Mb/s naar 57 Mb/s

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dazzled Bekijk bericht
    Urban legend... lol!

Soulreaper, ik ben al 20 jaar klant bij telenet, ik download al 20 jaar via newsgroups, nog van voor den tijd dat alles ons werd simpel gemaakt door zaken zoals bommanews en alles dat er uit voort komt.
    Tot oktober had ik NOOIT last van een tragere verbinding bij het downloaden van newsgroups.

Ik zeg ook niet dat het allemaal niet waar is, ik zeg enkel dat ik zelf er niets van merk. Ik haal mijn gewone snelheden, of ik nu iets download van Steam of van minder legale sites.
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Marsmillo
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gray Bekijk bericht
    Belgacom zal niet antwoorden, veel is er op zich niet verandert.
    Telenet blijft de snelste, maar Belgacom blijft goedkoper en onbeperkt downloaden is ook onbeperkt downloaden.
    Belgacom heeft recent met hun formule aanpassingen hun upload snelheid volgens mij naar beneden gehaald, als ik mij niet vergis. Ze hebben daar zeker nog marge. En nu telenet ook de goedkopere abonnementen de uploadsnelheid heeft verhoogd mag Belgacom wel eens reageren volgens mij.

Zeker nu in tijden dat uploaden naar sociale media enzo toch wel bij iedereen ingeburgerd is é. Maar goed, op zich klaag ik niet. Heb bij belgacom meer waar voor mijn geld, behalve op snelheid (wat mij niet boeit op download snelheid... wel op upload)

Edit: Kroes wil providers op europees vlak geen netneutraliteit opleggen lees ik net op tweakers
    Laatst gewijzigd door Marsmillo; 30 mei 2012 om 17:19

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    In plek van de snelheid te verhogen zouden ze mij betere is de update van de digibox doorpushen, heb hem na 1 maand nog altijd niet hier in Harelbeke, mijn vriendin heeft hem daarentegen al een maand (Mechelen).

Fiber60 nog altijd: 56Mb/s
    Laatst gewijzigd door mythe; 30 mei 2012 om 18:02
    PSN: dripke
    .

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZyphO Bekijk bericht
    aan m'n Powerlines zou het toch ook niet mogen ? Of wel.

Het zijn nochtans 200Mbits
    Ow jawel. Al het gerief dat telenet meegeeft is nochtans prul.
    De modem 8m verder (met nen vloer gewapend beton tussen: 40Mb/s - via wireless accespoint: 56Mb/s)

Mijn powerlines 15m verder: 6Mb/s gemiddeld.
    PSN: dripke
    .

Member godfella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hier heb ik toch geen problemen van het cappen bij usenet
    average download rate: 6549 KB/s met fibernet.

Approved 9-lifer ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Ow jawel. Al het gerief dat telenet meegeeft is nochtans prul.
    De modem 8m verder (met nen vloer gewapend beton tussen: 40Mb/s - via wireless accespoint: 56Mb/s)

Mijn powerlines 15m verder: 6Mb/s gemiddeld.
    Dus kabel rechtstreeks leggen zal ENORM veel schelen dan
    [ PC ] : Battlefield 4 , Diablo III

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZyphO Bekijk bericht
    Dus kabel rechtstreeks leggen zal ENORM veel schelen dan
    Ik denk het wel jaah. Ik weet niet of dat mogelijk is bij u maar hier liggen de kabels over zolder naar de kamers waar de pc's staan. Steeds de volle snelheid

Approved 9-lifer Marcooo's schermafbeelding
    iTrader
    25 (88%)
    Goed dat ik eerst verder gelezen heb en niet gereset heb
    http://www.speedtest.net/result/1980546820.png
    Carpe Diem!

Pagina 11 van 298 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten