Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Goksites blokkeren

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)

Goksites blokkeren

Ik moet op een netwerk een paar bekende goksites blokkeren. Deze websites mogen niet meer te vinden zijn via wireless toestellen zoals iPad, iPhone en laptops. Ik heb echter niet zoveel verstand van netwerken dus hopelijk is er een gemakkelijke oplossing? Alvast bedankt voor de hulp.

Member ThA JoS's schermafbeelding
    iTrader
    10 (67%)
    owkeey ...
    Is er een firewall aanwezig ? Daar zou je de webfiltering moeten kunnen configureren ...

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ze allemaal verbinden met dezelfde router dan zou ik gewoon een Access restriction instellen in de wireless router.

iTrader
    5 (86%)
    Sorry hoor, maar jullie gaan veel te snel
    Hoe doe ik dat in godsnaam? Het is bij een familie die Telenet heeft (gewoon abbo)

Member Poco_Loco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1: Klik rechts op notepad en kies "run as adminstrator"

2: Klik in de menubalk op "open" en ga opzoek naar deze locatie "C:\windows\system32\drivers\etc"

3: In die folder zit een bestand "hosts" genaamd. Open dat met notepad.

4:Voeg onderaan dat bestand een lijntje toe in volgend formaat "127.0.0.1 geblokeerdesite.com,"

5: Vervang "geblokeerdesite.com" door jouw goksite

6: sla bestand op en herstart je browser

zaj
    zaj is offline
    Member zaj's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    das voor 1 pc niet voor elke pc in het netwerk.daarvoor moet die dat in de router doen

Member
    iTrader
    0
    Die oplossing voor de host, dat werkt voor één computer. Blijkbaar moeten alle apparaten die verbinding maken die site blokkeren. Dus inderdaad zou er een router aanwezig moeten zijn, waar ge een soort "filter" op kunt zetten, zoals shft al zei

Nu, als ze geen router hebben, tja, dan moeten ze er ééntje aanschaffen en installeren

Approved 9-lifer Cranberry's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik een filter op een router kan omzeilen? Ik kan sinds gisteren niet meer met mijn iPad op goksites op het werk!?

Too fast

iTrader
    5 (86%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    das voor 1 pc niet voor elke pc in het netwerk.daarvoor moet die dat in de router doen
    Hoe doe ik dat aub?

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Sites kunnen niet geblokkeerd worden... Aangezien er 100den proxies zijn die gebruikt kunnen worden. De beste is nog Google translate eigenlijk... Als ge toch wilt proberen :

Ik heb effe gekeken en bij telenet kun je dus geen sites zomaar blokeren via die webinterface (via mijn.telenet.be) van die wireless modem/router. Geen flauw idee of je ook lokaal op die modems kan en zo andere instellingen doen...

Als dat niet gaat, is het enige dat je kan doen een nieuwe wireless router kopen, eentje waarvan je weet dat je sites kan blokkeren. Dan de wireless van uw telenet modem uitschakelen (of via macfiltering ervoor zorgen dat enkel uw 2de wireless router erop kan).
    Uw 2de router aansluiten op uw telenet modem (al dan niet wireless) en op die 2de router uw blokkering instellen...

Veel moeite en het zal simpel te omzeilen zijn...

Member SHFT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Super0072 Bekijk bericht
    Die oplossing voor de host, dat werkt voor één computer. Blijkbaar moeten alle apparaten die verbinding maken die site blokkeren. Dus inderdaad zou er een router aanwezig moeten zijn, waar ge een soort "filter" op kunt zetten, zoals shft al zei

Nu, als ze geen router hebben, tja, dan moeten ze er ééntje aanschaffen en installeren
    Inderdaad, meeste lezen hier niet tegoei alle toestellen die verbinden moeten niet op de websites kunnen. De oplossing van die host file werkt wel voor een PC maar niet voor een iphone/ipad.

Anyways als ze gebruik maken van de telenet modem dan is het best om toch een nieuwe router te kopen. Dit kan een oplossing zijn voor u Dubbelpunt

The Linksys E1200, E1500, E1550, E2500, E3200 and E4200 routers have a built-in Parental controls feature.
    Artikel

Crew Member gilly's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ge moet da ni doen want me telenet kunde ni op goksites lol. Ge komt op een stoppage.

Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Baracouda Webfilter :P

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten