Beste
Ik heb gisteren een paypal account aangemaakt.
Ik vraag mij af of je een gewone bankrekening (geen creditcard) kan koppelen aan paypal? Want ik heb geen creditcard en vraag mij af of ze uitbetalen op een gewone bankrekening?
alvast bedankt
Beste
Ik heb gisteren een paypal account aangemaakt.
Ik vraag mij af of je een gewone bankrekening (geen creditcard) kan koppelen aan paypal? Want ik heb geen creditcard en vraag mij af of ze uitbetalen op een gewone bankrekening?
alvast bedankt
inloggen op u paypal account en op top up account klikken, zal ook wel in de FAQ staan. Is ook al verscheidene keren gevraagd hier.
Ik weet niet of je een rekening echt kan koppelen, maar ik stort gewoon geld van mijn zichtrekening op mijn paypal account. Om geld op te nemen, neem ik gewoon geld op van mijn paypal rekening en die transfereer ik dan op mijn zichtrekening.
Op de site van paypal vindt je normaal genoeg info daaromtrent en om geld op je paypal te storten zou normaal gezien ook niet ingewikkeld zijn, gewoon de stappen volgen.
Er moet ergens een 'geld storten' link zijn en dan gewoon de stappen volgen.
Hopelijk helpt dit een beetje want het is toch wel vrij lang geleden dat ik daar ben geweest.![]()
Ik heb onlangs een Bpost prepaid kaart gaan halen.
Die gebruik ik alleen voor paypal en online verrichtingen.
Je kan ze voor een jaar gratis gebruiken.(niet tevreden, geld terug)
Kaart opladen doe je gratis via overschrijving. Is interessant voor jonge mensen..
Ge gaat wel eerst verificatie moeten doen en dat duurt paar dagen via bank rekenening!
Ze gaan dan een paar cent toevoegen aan je account en je moet dat bevestigen via een code die je krijgt via email paar dagen later en die jij moet ingeven als verificatie.
Daarna ga je pas die account echt kunnen gebruiken!
Jup, en normaal krijg je de eerste keer dat je Paypal effectief gebruikt hebt ook een telefoontje om te verifiëren dat je effectief iets aangekocht hebt en je account veilig is. Allé, da was toch zo bij mij. Altijd grappig als een Amerikaan je Vlaamse naam probeert uit te spreken![]()
Bedankt maar ik zou eigenlijk niks aankopen, ik zou aankopen met bankrekening maar de winst zou ik op mijn paypal zetten voor mijn bankrekening gaat dit ook?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)