Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Mobiele providers

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)

Mobiele providers

Hey,

Eerst en vooral, mijn excuses aan de mods indien eral een dergelijk thread bestaat, ik hem hem alleszins niet gevonden. Indien die er wel is, feel free om deze post ergens anders te plakken!

Ik wou dus een thread aanmaken ivm mobiele providers. Dit idee kwam er omdat ik momenteel zelf op zoek ben naar een andere provider, en ik zou bovenop mijn opzoekwerk op het net ook eens op 9lives peilen naar ervaringen (goed of slecht), meningen, ergernissen, problemen, etc.

Mijn gemiddeld verbruik per maand: 300minuten, 150sms'en, nog geen data, 500MB zou genoeg moeten zijn voor mij. Hetgeen ik vanaf nu per maand wil uitgeven: 20, MAX 25 euro. Ik zit nu met dit abo van Base:
    €25/maand(zogezegd), onbeperkt bellen naar base, onbeperkt sms'en naar base, geen data. Ik krijg zelden een factuur van €25, vroeger was het dan rond de €30 euro, de laatste maanden rond de 40-50 euro omdat ik nu meer naar vaste nummers moet bellen. Snapte waarom ik wegwil?

Nu weetikwel dat ik mijn belgedrag ga moeten aanpassen, want het bovenstaand profiel is onrealistisch:
    -Ik bel zoveel omdat ik momenteel onbeperkt kan bellen, ik zal dit proberen te houden op max 120min/maand, voor derest via VoIp of wifi, doe ik nu ook te weinig.
    -Ik sms momenteel zo weinig net omdat ik zoveel kan bellen! Kzal dan proberen om meer te communiceren via sms, minder via telefoon.
    -Data: kheb sinds kort een iphone, maar ik merk dat ik mobiele data niet zoooveel gebruik als je zou denken, eerder als ik echt geen wifi vind.

Dus mijn ideale, realistische formule zou iets in deze aard zijn:
    €20/maand 150min 1000sms 200MB
    Voor de duidelijkheid, minuten en sms wil ik naar ALLE netwerken hebben!

Nu blijkt dit zelfs teveel gevraagd, maar swat, ik heb de volgende formules al op het oog:
    -Base Check
    -Telenet Walk & Connect 15
    -Telenet Walk & Connect 20

Tzal dus iets in de aard van deze drie zijn.
    OEF! tis gedaan, sorry voor deze lange tekst mensen! xD
    Mijn vraag aan jullie is nu: heeft of had iemand één van de bovenstaande formules, zoja kan die zijn ervaringen/mening over delen? Kent iemand een beter alternatief? En mocht je zelf met dergelijke vragen, dilemma's, opmerkingen, ergernissen zitten, mag je deze natuurlijk ook hier posten.
    Alvast bedankt!

KO
    KO is offline
    Approved 9-lifer KO's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Gwn Jumbo herladen op MV. Je zou dit eens kunnen beproeven (geen abbo!) en als het je niet bevalt nog steeds overstappen op andere provider (abbo).

Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    In een stad is MV wel nog goed. Echter als je veel in slecht gedekte gebieden van base komt, zou ik niet voor MV kiezen. Je hebt een tragere verbinding en een slechter bereik. Hier is een kaart: http://www.kpngroup.be/nl/x/162/numm...sche-netwerken

Als je de beste verbinding wil hebben, tegen een meerprijs, zal je moeten kiezen voor Proximus.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Laat u GEEN abonnement aansmeren. En je vraagt te veel minuten voor maar 20 euro, anders zou je MV kunnen pakken icm 20 eur/maand herladen. Colruyt Mobile lijkt me een goede optie inderdaad.

Member Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een andere optie is ook nog generation connect.
    Enkele euros duurder maar ook een beter netwerk en bereik.

Generation Connect

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincort Bekijk bericht
    Gwn Jumbo herladen op MV. Je zou dit eens kunnen beproeven (geen abbo!) en als het je niet bevalt nog steeds overstappen op andere provider (abbo).
    Hij wil net van die 40€ per maand af, dus Jumbo lijkt me niet echt een optie

Banned
    iTrader
    0
    ik herlaad altijd via mijn bankrekening, gewoon een sms sturen en het geld staat er direct op. Via mobistar en per herlaadbeurt krijg ik een half uur naar vaste en een half uur naar mobiele nrs en nog eens een code van tempoplay waarmee ik 10 gratis smsen krijg. Ik zit aan een tien euro per maand op die manier

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Hij wil net van die 40€ per maand af, dus Jumbo lijkt me niet echt een optie
    Dat is geen abbo, dus hij kan gerust maar om de 2 of 3 maanden herladen

iTrader
    24 (100%)
    Wow al talrijke reacties zo te zien merci daarvoor!
    MV is geen optie voor mij, die hebbe véél te weinig belminuten, kzou toch minsten 120min willen hebben, over 90min kunnen we nog spreken.
    Colruyt overweegik wel, lijkt goedkoop, kzalis berekenen hoeveel ik daar ongeveer per maand aan kwijt ben.

Voor de rest: op dit moment blijf ik toch her meest geïnteresseerd in die Walk&Connect 20 van Telenet, die lijkt me de beste verhoueing te hebben tussen de prijs en hetgeen je ervoor krijgt. Alleen spijtig dage danweer voor 2jaar vastzit anders had ik da allang gedaan...
    Iemand hier die een dergelijk abo heeft bij Telenet want kvraag me af of he ook echt een factuur van €20 krijgt opt einde van de maand...

Pfft, tis tochwel erg gesteld in ons landje als het al teveel gevraagd is om een fatsoenlijk aantal minuten te kunnen bellen, sms'en, en mobiel te surfen zonder een monsterfactuur te krijgen opt einde van de maand....

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Y-Ssin; 16 mei 2012 om 12:49

Member
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y-Ssin Bekijk bericht
    MV is geen optie voor mij, die hebbe véél te weinig belminuten, kzou toch minsten 120min willen hebben, over 90min kunnen we nog spreken.
    Euh? Er staat 125 minuten (voor 25/maand).

iTrader
    24 (100%)
    Tjah, das dan da "medium" pakket... Misschien wel, lijkt interessant.

Member zaffah's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    MEDIONmobile - Mobiel bellen

herlaad desnoods 2x per maand...

iTrader
    24 (100%)
    Ik heb voorlopig een fulloption simkaart besteld bij MV (met nummerportering), lijkt me de beste oplossing op korte termijn. Even proberen, zien of me dat bevalt. Mocht ik drna willen veranderen gaat da makkelijk met zo'n prepaid kaart. Voort moment ben ik om de één of andere reden nog altijd het meest geïnteresseerd in Telenet Walk&Connect 20, tkan zijn dat ik na de zomer bij hen ga.
    Tenminste, als het klopt wat ze daar op hun site zetten. 120min, "onbeperkt" sms'en, 300MB data voor €20 lijkt me wel een goeie deal. Voor mij is die deal trouwens beter dan €25 herladen bij MV, ik heb al die data ni nodig!

Het abo bij Telenet is trouwens alleen interessant als je, mits de limieten (minuten, data) respecteert, dan ook een factuur van €20 krijgt en geen cent meer!
    Zijn er hier mensen die een Walk & Connect abo hebben bij Telenet en die hun ervaringen omtrent de factuur willen delen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten