Hey,
Eerst en vooral, mijn excuses aan de mods indien eral een dergelijk thread bestaat, ik hem hem alleszins niet gevonden. Indien die er wel is, feel free om deze post ergens anders te plakken!
Ik wou dus een thread aanmaken ivm mobiele providers. Dit idee kwam er omdat ik momenteel zelf op zoek ben naar een andere provider, en ik zou bovenop mijn opzoekwerk op het net ook eens op 9lives peilen naar ervaringen (goed of slecht), meningen, ergernissen, problemen, etc.
Mijn gemiddeld verbruik per maand: 300minuten, 150sms'en, nog geen data, 500MB zou genoeg moeten zijn voor mij. Hetgeen ik vanaf nu per maand wil uitgeven: 20, MAX 25 euro. Ik zit nu met dit abo van Base:
€25/maand(zogezegd), onbeperkt bellen naar base, onbeperkt sms'en naar base, geen data. Ik krijg zelden een factuur van €25, vroeger was het dan rond de €30 euro, de laatste maanden rond de 40-50 euro omdat ik nu meer naar vaste nummers moet bellen. Snapte waarom ik wegwil?
Nu weetikwel dat ik mijn belgedrag ga moeten aanpassen, want het bovenstaand profiel is onrealistisch:
-Ik bel zoveel omdat ik momenteel onbeperkt kan bellen, ik zal dit proberen te houden op max 120min/maand, voor derest via VoIp of wifi, doe ik nu ook te weinig.
-Ik sms momenteel zo weinig net omdat ik zoveel kan bellen!Kzal dan proberen om meer te communiceren via sms, minder via telefoon.
-Data: kheb sinds kort een iphone, maar ik merk dat ik mobiele data niet zoooveel gebruik als je zou denken, eerder als ik echt geen wifi vind.
Dus mijn ideale, realistische formule zou iets in deze aard zijn:
€20/maand 150min 1000sms 200MB
Voor de duidelijkheid, minuten en sms wil ik naar ALLE netwerken hebben!
Nu blijkt dit zelfs teveel gevraagd, maar swat, ik heb de volgende formules al op het oog:
-Base Check
-Telenet Walk & Connect 15
-Telenet Walk & Connect 20
Tzal dus iets in de aard van deze drie zijn.
OEF! tis gedaan, sorry voor deze lange tekst mensen! xD
Mijn vraag aan jullie is nu: heeft of had iemand één van de bovenstaande formules, zoja kan die zijn ervaringen/mening over delen? Kent iemand een beter alternatief? En mocht je zelf met dergelijke vragen, dilemma's, opmerkingen, ergernissen zitten, mag je deze natuurlijk ook hier posten.
Alvast bedankt!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren