Hoi hoi!
Mijn vriendin en ik willen ons huurappartement opnieuw verven (op reeds geverfde muren). Het is onze eerste verfervaring en heb me hieromtrent al wat ingelezen. Na opzoekwerk ben ik er achter gekomen dat we best Acrylverf, mat kunnen gebruiken. Ik denk dat we een niet-poreuze verflaag hebben en op basis van Brico.be - Zo verf je binnenmuren lijkt me dan ook dat we geen primer moeten aanbrengen.
Helaas heb ik weinig zicht op de kwaliteit van de verf. Ik wil er niet superveel aan uitgeven gezien dit uiteindelijk nog altijd een huurappartement is. Op de website van de Brico vind ik Brico.be - Muurverf 10 l "Pastel" maar ik vrees dat dit 'brol' is. Klopt dit? Verder heb ik ook geen slechte ervaringen gelezen m.b.t. Dulux (van Brico). Klopt het dat dit type verf goed zit op prijs-kwaliteit? Uiteraard zullen Levis en Sigma superieur zijn t.o.v. huismerken en Dulux maar prijs-kwaliteit is hierbij even de afweging die ik moet maken.
Hopelijk krijg ik hier wat nuttige tips! :-)
Groetjes

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

. Van die witte ben ik geen fan; die kleeft bijna niet (dat lijkt me eerder voor op behangpapier)