Amerikanen zijn toch zo geweldig in de kunsten van het misleiden. Eerst de Russen in '69 en daarna de hele wereld in '01.
Gelukkig hebben we met z'n allen het mysterie ontrafelt met behulp van ons peeceetje en joetjoep!![]()
Wat die stalen steunpilaar betreft: wanneer staal voornamelijk wordt (over)belast door schuifspanning, zal de scheur inderdaad mooi onder een hoek van 45 graden propageren. Zo gek is die foto dus echt niet. Neemt niet weg dat er best wel wat eigenaardigheden aan 9/11 zitten.
1. Pretty sure dat die post over die boterhammen sarcastisch was.
2. Je vraagt ons uit te leggen waarom een kat altijd met de poten naar beneden valt? Lijkt me redelijk offtopic.
3. :'( forever alone. Tip: ik weet dat je nieuw bent dus ik wijs je er even op dat er een ignorelist bestaat waar je mij aan kan toevoegen. Geen dank!
Allé, en vanaf nu probeer ik mij in te houden en niet meer te reageren in deze thread.
Laatst gewijzigd door h0pje; 11 mei 2012 om 17:03
Allez komaan man. Hoe kan er nu een serieuse discussie komen als ge meent dat zelfs de maken van de X-files en de simpsons 10 jaar op voorhadn 9/11 voorspeld hadden.
Achteraf is alles makkelijk uit te leggen.
Doet mij altijd denken aan die verhalen rond Nostradamus, als je lang genoeg zoekt voorspelt hij alles.
Maar op voorhand er iets aan doen blijkt altijd onmogelijk.
2pac zal dit jaar verrijzen! Jammer dat we er niet lang van gaan kunnen genieten want in december gaan we allemaal dood.
lol, ik dacht ff dat dit een topic van 10 jaar geleden was.
@kay-Geil
Niet dat ik veel belang hecht aan die "voorspelling" in X-files, ik kan mij wel inbeelden dat een scenarist op zo'n idee komt.
Maar vergelijken met Nostradamus vind ik nu ook niet juist.
Nostradamus schreef zijn voorspellingen neer in kwatrijnen vol symboliek, waarbij men dan later de link legde met gebeurtenissen die zich echt voorgedaan hebben.
In die X-files is het toch wel concreter en gedetaileerder, zonder al die symboliek.
Ah mensen mensen. Wat heeft het toch voor nut? We gaan het nooit weten zenne. Wees daar maar zeker van.
Misschien had de stad New York al langer plannen om nieuwe Twin Towers te zetten omdat ze wisten dat er fouten in de constructie zaten? Misschien gewoon omdat het spuuglelijke torens waren? Niemand van de bevolking zou ooit akkoord gaan om het WTC jaren te sluiten om plat te gooien (trouwens hoe zouden ze het doen zonder de volledige buurt te beschadigen / ontruimen) en dan opnieuw op te bouwen. Al die plotse werkloosheid, waar zouden ze al dat volk steken? Ergens anders bouwen is ook geen optie. NY is een eiland, er is geen plaats meer.
Denk eens even na. 't Is niet allemaal rozengeur en maneschijn op deze wereld hoor. De mens is een zeer wreed en slim wezen. Geef het wat macht en het loopt dadelijk op wolkjes. Voor de businesspeople, andere politici en de rest van de geldwolven is het snel beslist als ze nieuwe torens willen hoor. Jaren voorbereiding, wat verzekeringen hier en daar afsluiten en hop, bij het instorten van de torens zijn de nieuwe al onmiddellijk betaalt. Als je het allemaal goed genoeg voorbereid kan je het voor iedereen makkelijk een "ongeluk" laten lijken, terwijl... in feite, wat doen die paar duizend mensen er nu toe? Het is algemeen geweten dat we met veel te veel op deze planeet zijn.
/onzin, maar tegenwoordig kijkt ge van nix meer op.
Laatst gewijzigd door FurtiveDuck; 11 mei 2012 om 18:34
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)