Pagina 24 van 33 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 461 t/m 480 van 641

Discussie: 9/11

Member thecoon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cranberry Bekijk bericht
    Weet ge wat ook awesome is? Van die boeiing die in Nigeria in een gebouw gecrasht is zijn BROKSTUKKEN en HELE STUKKEN VLEUGEL teruggevonden! En de brandstof? Ma gekske toch, die vliegtuigen die naar Nigeria vliegen die werken op water! Die op het pentagon crashte vloog op kerosine, mystery solved!

Of nee, die brokstukken die aan het pentagon hoorden te liggen hebben ze gewoon opgeruimd, dat is het geweest! Vijf hulken uit Area 51 ingezet om die halve vleugels snel weg te dragen voor ze foto's maakten, plausibeler I know!

Sla eindelijk eens aan het werk en debunk eens een beetje aub!

Edna & co, ik heb nog altijd geen duidelijke verklaring gelezen voor waarom zoveel mensen (want ze was niet alleen) de impact+vuur overleefden? Vliegtuig vernielt staal maar geen mensen!
    Meet Edna Cintron - YouTube

BBC docu
    Hostile BBC interview with Dr Niels Harrit for 9/11 truth - YouTube

GOGOGOGO!
    ten eerste was dat vliegtuig in Nigeria aan het landen (zie nieuwssite's) dus het aantal benzine is veel minder dan bij de aanslag bij het Pentagon(dat vliegtuig ging naar LAX. Door het landen is de snelheid ook minder dus zal er minder energie zijn.

maar ja als we met wetenschappelijk informatie afkomen reageer daar nooit op .

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Oh manneke toch

Troll, reported, net zoals elke debiel die hier afkomt met "grappige" foto's. How to debunk 9/11? Vergelijk het met TLOTR!!! We're reaching levels of unseen stupidity here

Ik heb meerdere keren gevraagd wat Leonzo zijn verklaring is voor het 'vergaan tot stof', gezegd dat het Hutchison effect waarop die energy weapons gebaseerd zijn een hoax is omdat het nooit bewezen is en ik heb buiten wat geween er geen enkel antwoord op gehad.

Mij gereport voor wat precies? Ik ben eens benieuwd, manneke.
    Laatst gewijzigd door Dillyracer; 4 juni 2012 om 15:57

Approved 9-lifer Cranberry's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thecoon Bekijk bericht
    ten eerste was dat vliegtuig in Nigeria aan het landen (zie nieuwssite's) dus het aantal benzine is veel minder dan bij de aanslag bij het Pentagon(dat vliegtuig ging naar LAX. Door het landen is de snelheid ook minder dus zal er minder energie zijn.

maar ja als we met wetenschappelijk informatie afkomen reageer daar nooit op .
    Waar is uw wetenschappelijke informatie dan? Of moet ik er gewoon van uit gaan dat gij een wandelende wetenschappelijke encyclopedie zijt?

Waarom zou er in dat vliegtuig minder benzine gezeten hebben? Waar haalt ge dat? Waar haalt ge dat het minder benzine had dan het vliegtuig dat in het pentagon vloog? Sinds wanneer staat "minder" gelijk aan "geen"? Sinds wanneer ontploft/brandt benzine alleen vanaf een bepaalde hoeveelheid?

Member Zymp's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Ik heb ook deze reactie gevonden op internet; wat ook wel allemaal enorm toevallig is moet ik zeggen:

How could anyone get explosives into the WTC past tight security, and have time and resources to do it?
    Securacom (renamed Stratesec) provided security at the WTC, Dulles Intl Airport, United Airlines, and other high profile places. Securacom had an ongoing contract to handle security at the World Trade Center "up to the day the buildings fell down." 2 planes were United. The 3rd came from Dulles.
    The Bush family ran Securacom. The Towers were shut down for 1 week for maintenance before 9/11.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zymp Bekijk bericht
    Ik heb ook deze reactie gevonden op internet; wat ook wel allemaal enorm toevallig is moet ik zeggen:
    Securacom, het bedrijf gerund door de broer van president Bush, een echte doordenker!

Hier, nog wat meer leesvoer:
    New York City - Ground Zero

The World Trade Center was destroyed just days after a heightened security alert was lifted at the landmark 110-story towers, security personnel said yesterday.

Daria Coard, 37, a guard at Tower One, said the security detail had been working 12-hour shifts for the past two weeks because of numerous phone threats. But on Thursday, bomb-sniffing dogs were abruptly removed.
    But on Thursday, bomb-sniffing dogs were abruptly removed.

En: 9/11 Security Courtesy of Marvin Bush

iTrader
    0
    Waar is uw wetenschappelijke informatie dan? Of moet ik er gewoon van uit gaan dat gij een wandelende wetenschappelijke encyclopedie zijt?

Waarom zou er in dat vliegtuig minder benzine gezeten hebben? Waar haalt ge dat? Waar haalt ge dat het minder benzine had dan het vliegtuig dat in het pentagon vloog? Sinds wanneer staat "minder" gelijk aan "geen"? Sinds wanneer ontploft/brandt benzine alleen vanaf een bepaalde hoeveelheid?
    in Nigeria ging het vliegtuig landen dus is de benzine bak nooit vol enkel nog beetje extra voor eventueel in een holding formation te blijven.

bij de aanslagen van 9/11 ging het vliegtuig van Washington D.C. (stad) naar Los Angeles het vliegtuig is ongeveer ter hoogte van Ohio gekaapt dit is nog niet een half weg.

en wat hebben bommen hier nu mee te maken die mannen hadden messen bij.

EDIT: de Marvin was maar tot 2000 board of director bij dat bedrijf

iTrader
    9 (100%)
    in Nigeria ging het vliegtuig landen dus is de benzine bak nooit vol enkel nog beetje extra voor eventueel in een holding formation te blijven.

bij de aanslagen van 9/11 ging het vliegtuig van Washington D.C. (stad) naar Los Angeles het vliegtuig is ongeveer ter hoogte van Ohio gekaapt dit is nog niet een half weg.

en wat hebben bommen hier nu mee te maken die mannen hadden messen bij.

EDIT: de Marvin was maar tot 2000 board of director bij dat bedrijf
    Ik zie nog altijd geen bronnen, laat staan wetenschappelijke uitleg.

Uw brandstoftheorie kan allemaal wel kloppen, maar waarom zijn er bij het vierde gecrashte vliegtuig op 9/11 dan geen brokstukken gevonden? Ook een of andere theorie dat die ook nog lang niet moest landen en de benzine heeft het wrak gewoon opgevreten? Uw brandstoftheorie verklaart ook niet bijster veel aangezien ik nog altijd niet weet waarom in Nigeria brokstukken gevonden zijn en bij het pentagon niet. Mijn hulk-theorie blijft onbetwist?

Waar zeg ik iets over bommen? Die vetgedrukte grote woordjes? Dat slaat op het feit dat er voor 9/11 geen bommenhonden meer in de torens mochten, waarom zou dat toch maar zijn, misschien omdat er ook gewoon bommen in de torens hingen?

iTrader
    0
    Ik zie nog altijd geen bronnen, laat staan wetenschappelijke uitleg.

Waar zeg ik iets over bommen? Die vetgedrukte grote woordjes? Dat slaat op het feit dat er voor 9/11 geen bommenhonden meer in de torens mochten, waarom zou dat toch maar zijn, misschien omdat er ook gewoon bommen in de torens hingen?
    mijn bronnen zijn de Illuminati, dus veel kan ik er niet over vertellen

EDIT: een zeer betrouwbare site

EDIT2: als ge toch zo graag over praat kunt ge misschien naar die sites gaan want het merendeel vint u een trol
    Laatst gewijzigd door thecoon; 4 juni 2012 om 17:07

iTrader
    9 (100%)
    mijn bronnen zijn de Illuminati, dus veel kan ik er niet over vertellen
    Ik ben er zeker van dat de andere debunkers mega-fier op u zijn omdat ge hun alom geprezen techniek toepast!

Post is geëdit trouwens, maar daar zal ook wel niet veel zinnigs qua reactie op komen gezien dit prachtig stukje dat ik hier te lezen krijg.

Member bn326160's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fijn om nog eens boven te halen, blijven fascinerende beelden! Ook de complottheorieën eromheen zijn boeiend. De waarheid zal wel ergens tussenin liggen zeker?

Nyan Eleven!
    Nijn-eleven!

Member leonzo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patatten Bekijk bericht
    Meent hij dit nu allemaal serieus of hoe zit dat hier? 1 big troll?

Voor de mensen die twijfelen tussen het alien wapen () en het vliegtuig:
    Vliegtuig

Duidelijk een stuk van de zijkant van het vliegtuig. Later ook zo geïdentificeerd.
    Ook kan je zien, dat het puin metershoog ligt (8 à 9 meter?) = niet tot stof vergaan.

Duidelijk foto, van het gebouw dat instort onder de druk van het frame (waar het vliegtuig ingevlogen is).
    Neem mij niet kwalijk maar waarom post je brokstukken van het vliegtuig?

Er zijn ongeveer een 1000 tal mensen nooit teruggevonden (zelfs geen vinger, tand of éénder welk lichaamsdeel, deze mensen zijn dus verdwenen, samen met ongeveer het totaal gewicht van 1 van de 2 gebouwen (zie nist/fema rapport).

Alee, ik hou wel van de gatenkaas theorie, maar een vliegtuig dat bovenaan een structuur ergens in vliegt (lees: verdwijnt), komt quasi onbeschadigd terug tevoorschijn, beneden op de grond. In de welgekende gaten (je weet wel waar de vliegtuigjes in verdwijnen) is er geen spoor van éénder welk vliegtuigje te zien.

Bovendien bent u waarschijnlijk aanhanger van de pancake & piledriver theorie. Gezien u deze foto post, mag u mij wel even uitleggen hoe alles van boven tot beneden (niet de kelders want die waren nagenoeg intact, zie bugs bunny 9/11) vergaat tot stof. Uw theorie in een notendop: Alles tussen het hoogste verdiep en het gelijksvloers werd geatomiseerd, behalve het vliegtuig zelf en een paspoort. Althans in de twee gevallen van wtc1 en wtc2.

The aircraft impacts and fires in all probability would not have destroyed a single body beyond positive identification. Nor have building collapses ever been known to destroy human remains beyond recognition. However, the buildings were destroyed in a manner that converted most of their non-metallic contents to homogeneous dust, including the bodies.
    Indien u een checklist zou starten dan ziet deze er ongeveer zo uit:

Staal: gone
    Beton: gone
    Computers: gone
    Wc's: gone
    Liften: gone
    Portefeuille: lives!
    Plane: lives!

Dan hou ik mijzelf nog liever iets langer bezig met dingen te zien die er mogelijk niet zijn.

Of we kunnen een spelletje spelen om het educatiever te maken.

Dit is een implosie:

Glencairn Tower Demolition - YouTube

Dit is een tijdje na de implosie:

Aftermath Glencairn Tower - YouTube

Merk op hoeveel materiaal er opgehoopt ligt dmv controlled. dem. voor zo'n niets voorstellend gebouw (lees: geen megastructuur waarop het gros van de hedendaagse megastructuren op gebaseerd zijn).

Doe dit nu voor wtc 1 & 2 & 7 waarbij dat vuur en falende structuren er de zogenaamde oorzaak van zijn, geen bommen & geen moderne bewapening.

Hint: De hoogte van de torens moeten vergeleken worden met de hoogte van het overschot na de welgekende scenarios.

En vergeet niet dat uw pancake/piledriver theorie alles pancaked/piledriverd, inclu sie plane und sie paspoort.
    Laatst gewijzigd door leonzo; 4 juni 2012 om 19:41
    denkimi: in zekere zin zijn bv de medische onderzoeken in concentratiekampen een zegen geweest voor de mensheid
    JPV: Als nu 2 mensen ruzie maken, zou ik nog durven tussenkomen (afhankelijk van de situatie)
    http://www.youtube.com/watch?v=tEej1feA9N8 Oh noes reality!
    http://heiwaco.tripod.com/chall.htm easily win 1.000.000 dollars

Member Patatten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben geen aanhanger van welke theorie dan ook.
    Ik vermoed gewoon:
    Vliegtuig --> vliegt in toren --> schade aan toren --> schade wordt erger onder invloed van vuur etc. --> toren bezwijkt.

Is het niet gewoon logisch als (?):
    Balletje --> Ik gooi het balletje tegen een torentje --> het torentje wankelt onder invloed van het balletje --> torentje valt om.

iTrader
    9 (100%)
    Maar leonzo, we zijn er al lang uit dat het paspoort eigenlijk de zwarte doos was!

De brokstukken aan het pentagon zijn snel snel opgeruimd door vijf hulken uit area 51,
    idem voor het vierde vliegtuig dat gecrasht is,
    de camerabeelden zijn allemaal verdwenen door een vertraagde Y2K-bug, en die 1000'en mensen die nooit gevonden zijn zijn allemaal nog op tijd uit het vliegtuig kunnen springen, de overige 600 zijn die dag gewoon niet gaan werken en uit schrik voor hunne C4 hebben ze maar meegedaan met hun doodsberichten!

Maw, ik ben al 3 (lange) pagina's lang aan het vragen om enkele dingen te debunken, dingen die de hele debunking-community al jarenlang negeert omdat ze er GEEN ANTWOORD OP HEBBEN.

* Waarom bleef het paspoort intact terwijl het vliegtuig nagenoeg volledig verdwenen is
    * Waar zijn de brokstukken aan het pentagon en het vierde vliegtuig
    * Waarom worden de belangrijkste beelden (en dus bewijsmateriaal) aan het pentagon niet vrijgegeven
    * Waarom werd bewijsmateriaal als de brokstukken uit de torens, aan het pentagon,... allemaal vernietigd (off-shore dan nog, zodat niemand er een zak om gaf wat het was)
    * Waar zijn die 1000'en mensen allemaal heen

enzovoort, enzoverder

Het zou in elk geval een 10/10 op originaliteit krijgen moest er nu eens eindelijk iemand die vragen beantwoorden zonder "dat weet ik niet maar dat is niet genoeg reden voor een complot" en dat dan wel meermaals na elkaar.

iTrader
    0

1) Waarom bleef het paspoort intact terwijl het vliegtuig nagenoeg volledig verdwenen is
    2)Waar zijn de brokstukken aan het pentagon en het vierde vliegtuig
    3)Waarom worden de belangrijkste beelden qua bewijsmateriaal aan het pentagon niet vrijgegeven
    4)Waar zijn die 1000'en mensen allemaal heen
    1) geluk gehad bij de instorting
    2) In het Pentagon is het hoofdkwartier van de Defensie + strijdkrachten. het moest zo snel mogelijk terug operationeel om hun land te verdedigen enz.
    3) Op de video zijn misschien extra zwakke plekken zichtbaar de ze eerst willen wegwerken.
    4) welke duizenden mensen die van WTC? verbrand + geplet tot stof door de volledige massa

Crew Member Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Maar leonzo, we zijn er al lang uit dat het paspoort eigenlijk de zwarte doos was!

De brokstukken aan het pentagon zijn snel snel opgeruimd door vijf hulken uit area 51,
    idem voor het vierde vliegtuig dat gecrasht is,
    de camerabeelden zijn allemaal verdwenen door een vertraagde Y2K-bug, en die 1000'en mensen die nooit gevonden zijn zijn allemaal nog op tijd uit het vliegtuig kunnen springen, de overige 600 zijn die dag gewoon niet gaan werken en uit schrik voor hunne C4 hebben ze maar meegedaan met hun doodsberichten!

Maw, ik ben al 3 (lange) pagina's lang aan het vragen om enkele dingen te debunken, dingen die de hele debunking-community al jarenlang negeert omdat ze er GEEN ANTWOORD OP HEBBEN.

* Waarom bleef het paspoort intact terwijl het vliegtuig nagenoeg volledig verdwenen is
    * Waarom worden de belangrijkste beelden (en dus bewijsmateriaal) aan het pentagon niet vrijgegeven
    * Waarom werd bewijsmateriaal als de brokstukken uit de torens, aan het pentagon,... allemaal vernietigd (off-shore dan nog, zodat niemand er een zak om gaf wat het was)

enzovoort, enzoverder

Het zou in elk geval een 10/10 op originaliteit krijgen moest er nu eens eindelijk iemand die vragen beantwoorden zonder "dat weet ik niet maar dat is niet genoeg reden voor een complot" en dat dan wel meermaals na elkaar.
    Ik heb uw vragen enkele bladzijdes geleden beantwoord... Waarom reageer je daar niet op?

iTrader
    0
    * Waarom worden de belangrijkste beelden qua bewijsmateriaal aan het pentagon niet vrijgegeven
    Eigen veronderstellingen:
    * Het paspoort bleef intact omdat het niet in een brandhaard terechtkwam? Explosies zijn nu eenmaal onvoorspelbaar. Je zou ervan versteld staan wat er allemaal kan teruggevonden worden. Zo zijn er ook nog andere persoonlijke bezittingen van passagiers teruggevonden. Artikel
    * Enkel foto's tonen brokstukken van het vliegtuig bij het Pentagon:
    Foto 1: Weggekatapulteerd brokstuk
    Foto 2: een deel van de motor
    Foto 3: een stuk van het landingsgestel

Wat Shanksville betreft (vliegtuig 4):
    Foto1: een stuk van de straalmotor
    Foto 2: stuk van de zijkant van het vliegtuig

*Ik weet niet over welke beelden je het hebt... Graag extra verduidelijking .
    *Over welke 1000'en mensen heb je het? De aanwezigen? Verduidelijk u een beetje meer aub.

lol
    Beter geef jij uw naam en adres even aan Dillyrac0r.
    Ik heb mijn adres al gegeven:
    Koningsstraat 265
    1030 Brussel

Trouwens: trololo?
    Laatst gewijzigd door Patatten; 4 juni 2012 om 20:15
    /// Last.fm /////

iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Ok ik zal eens een inspanning doen. Gewoon wat antwoorden gebaseerd op gezond verstand.

* Hoe kunnen vleugels verdwijnen nadat een vliegtuig in een toren gevlogen is, maar die vleugels duidelijk niet gepenetreerd zijn, en dus ergens heen moeten zijn? Vanished on impact? Van de romp kan ik dat nog ergens begrijpen (niet echt maar soit), moest de jet fuel letterlijk alles vernietigd hebben, maar dan spreekt dat wel de officiële theorie tegen die zegt dat de torens ingestort zijn omdat de jet fuel door de liftschacht is gestort...

Hoezo zijn de vleugels duidelijk niet gepenetreerd? Op beelden en simulaties die ik bekeken heb, is dat toch duidelijk wel het geval? En het belangrijkste wat je je moet afvragen bij zulke zaken: wat wil je hier in godsnaam mee bewijzen? Ik veronderstel dat we het er toch allemaal over eens zijn dat er "iets" met vleugels in de torens is gevlogen? Of geloof je werkelijk in een soort hologram theorie? In dat geval: waarom in godsnaam klungelen met hologrammen als je het gewoon echt kunt doen?

Ik denk dat hij hiermee enkel wil aantonen dat aluminium geen staal kan snijden.

Vooral aan < mach 1 pipi snelheden. Zoals reeds aangehaald, als je een vliegtuig doet crashen op een legertank, dan heb je gewoonweg geen tank meer maar wel nog een groot deel vliegtuig over. Vanzelfsprekend. In omgekeerde zin ook vanzelfsprekend.
    Als je een tank op een vliegtuig gooit, dan heb je een groot gat in je tank. Juist ja.

U zult het wel zien, binnenkort zal men anti-tank wapens vervangen door boei... Efficiëntie en effectiviteit 500% !

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonzo Bekijk bericht
    Ik denk dat hij hiermee enkel wil aantonen dat aluminium geen staal kan snijden.

Vooral aan < mach 1 pipi snelheden. Zoals reeds aangehaald, als je een vliegtuig doet crashen op een legertank, dan heb je gewoonweg geen tank meer maar wel nog een groot deel vliegtuig over. Vanzelfsprekend.
    en als je vervolgens de tank + brokstukken vliegtuig neemt en laat vallen van 300m met aantal ton brokstukken zal daar ook weinig van overblijven

iTrader
    3 (80%)
    en als je vervolgens de tank + brokstukken vliegtuig neemt en laat vallen van 300m met aantal ton brokstukken zal daar ook weinig van overblijven
    Eenvoudig!
    Er zal helemaal geen tank meer zijn, dat is mij meer dan duidelijk "thecoon".
    Idem voor de vliegtuigen, ze zullen alle 2 tot stof vergaan alvorens de grond te raken.

Jammer dat u uw eigen stelling ondermijnt gezien er zonet een foto gepost werd van het mirakel van het overlevende vliegtuig.

Remember, de bedoeling is dat u mij uitlacht en niet u zelf.
    Toch bedankt voor de inkopper.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonzo Bekijk bericht
    Eenvoudig!
    Er zal helemaal geen tank meer zijn, dat is mij meer dan duidelijk "thecoon".
    Idem voor de vliegtuigen, ze zullen alle 2 tot stof vergaan alvorens de grond te raken.

Jammer dat u uw eigen stelling ondermijnt gezien er zonet een foto gepost werd van het mirakel van het overlevende vliegtuig.

Remember, de bedoeling is dat u mij uitlacht en niet u zelf.
    Toch bedankt voor de inkopper.
    Er kunnen toch wél nog delen overblijven!?
    T'is toch niet dat alles verandert in een stofwolk?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten