Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: hondenvoer

Member peutie's schermafbeelding
    iTrader
    25 (80%)

hondenvoer

ik weet niet waar dit zetten,want ik vind niets over honden hier op het forum(a)
    ik heb dus een puppy van 3 maand oud en die eet fides petfood junior en puppy(zo goude zakken) zij heeft steeds een dik buikje(worm buik is het niet) en nu blijkt dat in da voeder veel zou zit en meerde mensen ook dit probleem hadden,dus is mijn vraag...Wat is het beste voeder voor mijn puppy?

alvast bedankt

Member .Sinister.'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peutie Bekijk bericht
    ik weet niet waar dit zetten,want ik vind niets over honden hier op het forum(a)
    ik heb dus een puppy van 3 maand oud en die eet fides petfood junior en puppy(zo goude zakken) zij heeft steeds een dik buikje(worm buik is het niet) en nu blijkt dat in da voeder veel zou zit en meerde mensen ook dit probleem hadden,dus is mijn vraag...Wat is het beste voeder voor mijn puppy?

alvast bedankt
    Durf er geld op zetten dat je puppy van een broodfokker komt, typisch verschijnsel van hondjes die van bij zon klootzakken komen!

Ga aub naar de dierenarts voor zekerste!

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Als je iets raars ziet aan je huisdier, ga er dan mee naar de dierenarts. Beter dat je een keertje teveel gaat dan een keer te weinig.

Zeker dat hij niks anders opgegeten heeft dat vastzit in zijn darmen?

Platinum Member Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    782 (100%)
    Zoals de anderen hier zeggen best naar de dierenarts gaan.
    Wij hebben net ook een pup en nadat we hem zijn gaan afhalen meteen naar onze dierenarts geweest om na te kijken.

Onze pup eet de droge voeding van euro-premium voor puppy's.

Member peutie's schermafbeelding
    iTrader
    25 (80%)
    hallo,
    ben vorige week al geweest,ze zei dat de hond goed in orde was en dat de buik een wormbuik was en direct weg terug zou gaan na vactinatie maar toch best veranderen van voeding als de opgezwollen buik bleef, dit kan zijn van te veel zout in het eten..
    buikje sta nu nog meestal dik dus is wel door het eten

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik kan nu enkel spreken van katten, maar bij katten is een dikke buik het gevolg van:
    1 Wormen (die trouwens érg lang kunnen blijven, extra ontworming kan nodig zijn en niet alle producten ontwormen tegen alle wormen)
    2 Ondervoeding of verkeerde voeding (zorg voor een kwalitatief voer, ik ken helaas niets van hondenbrokken maar goedkoop supermarktvoer vermijdt je best)
    3 Darmproblemen
    4 Ziekte

Maw: Consulteer een andere dierenarts, want een opgezette buik is niet normaal, en een teveel aan zout... Dat betwijfel ik eerlijk gezegd, maar again, ik ken weinig van honden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten