In beslaggenomen goederen van een gedetineerde, zat een iphone tussen.
Eerste keer dat ik eigenlijk zo een ding zie, ik dacht aha, eens nader bekijken.
Kijk ik eens naar het rapport dat er bij zat waar ze die gsm ergens gevonden hadden... in zijn onderbroek op zijn lichaam... 100 keer mijn handen gaan ontsmetten![]()
Sjans dat het geen mondharmonica was die je eens wou uitproberen![]()
Mijn gordijn af de muur getrokken. Ikea...
Zware hinder op E313 door dodelijk ongeval in Geel - HLN.be
Hoeveel ongevallen op de E313 gebeuren omdat er vrachtwagens achterop de file knallen...![]()
Op mijn werk keek ik en zag ik staan dat het pakket geleverd was.
Thuis niets te vinden... geen pakket noch briefje om het kantoor af te komen halen. :/
Of mijn ma vertrok net met de auto en dan ligt het pakket in haar auto. Maar die kans is klein.
Zucht, een boek van €50.We zullen maar beginnen met mailen.
![]()
you get what you pay for
al hetgeen ik daar gekocht heb, scheelt wel iets aan: vb scheve glazen waarvan de bedrukking afschilfert na 2 keer uitspoelen of lusters die absoluut niet overkomen met hetgeen op de doos staat (veel te lange kabels die je niet kan wegsteken), enz
Diablo 3 nergens meer (goedkoop) gevonden.![]()
Ik wist dat k niet onder die ladder moest doorlopen.![]()
Dacht ik nog eens op café te gaan, morgen is't toch ne vrije dag... Weer niemand te vinden die mee wil/kan. De ene zit op ne cantus, de andere gaat fitnessen op de meest onmogelijke uren, den die heeft geen goesting, ...
Dan schiet er nog maar een paar man over en daar ben ik de laatste tijd al zoveel mee weggeweest da we ondertussen al wel ver uitgepraat zijn![]()
Die kerel gaat blijkbaar altijd fitnessen tot sluitingstijd en daarna is 'm "te moe"
Als ik nu sowieso al op café zat kon 'm nog afkomen als hij zin had, maar ik ben nu ni iemand die na 10 uur nog vertrekt om op café te gaan.
Tegen 7 uur opt gemak iets gaan eten, daarna rustig een café kiezen en voilà. Ik doe het vooral zo om nog ergens plaats te hebben, de beste cafees hebben weinig plaats![]()
Het kan tot 30 dagen duren voor je antwoord krijgt van bpost over een probleem met je pakket.Morgen gewoon eens bellen.
![]()
Paljas van de post die er blijkbaar vanuit gaat dat als er geen auto op de oprit staat, er ook niemand thuis is. Conclusie: mijn pakket kon zogezegd niet worden afgegeven en ligt dus bij de post. Morgen een feestdag, dus ten vroegste vrijdag kan het afgehaald worden.
Zoiets kan toch niet... Man man man
DHL Track&trace:
Pakket kan niet worden afgeleverd.
Nochtans is het adres juist en is er altijd iemand aanwezig![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)