Pagina 86 van 250 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.701 t/m 1.720 van 4998
    Member Kingfisher's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playforfun91 Bekijk bericht
    Ergens heeft een zuurpruim te veel tijd op z'n handen, djeeses. Eigenlijk zou Schauwvliege beter normen opleggen voor frustro-sites. Mijn ogen doen nog pijn.

En neen, 150 dB is geen reock-concert niveau. Je kan dergelijke niveaus meten op *sommige* concerten op *piek*momenten, *vlakbij* de speakers.

Duidelijk iemand die nooit een concertzaal is binnengestapt.
    Reven is voor mietjes
    If I wanted to drive a mercedes, I would have taken a taxi.
    Think of how stupid the average person is, and then think about how half the population is even more stupid than that.

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    Ergens heeft een zuurpruim te veel tijd op z'n handen, djeeses. Eigenlijk zou Schauwvliege beter normen opleggen voor frustro-sites. Mijn ogen doen nog pijn.

En neen, 150 dB is geen reock-concert niveau. Je kan dergelijke niveaus meten op *sommige* concerten op *piek*momenten, *vlakbij* de speakers.

Kijk eens bij 110 dB.
    For science.

Approved 9-lifer
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht

er staat duidelijk piekmomenten. Hoe dan ook: mijn link toont alleen aan dat die agenten duidelijk een zeer foute meeting gedaan hebben. De link is vooral bedoeld omdat veel mensen zeggen ik denk dat zoveel Db = ... en in de link ziet iedereen het eens
    Samsung Galaxy Note 3 - Generations Connect - iMac
    Gelieve te quoten bij Buy&Sell als je wilt dat ik terug keer. Dank u
    Nintendo network ID: MIQ_be || PSN: MRplayforfun91 || http://card.psnprofiles.com/1/MRplayforfun91.png

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    Ge kunt u afvragen of die smurfen hun ding wel tegoei geijkt was.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Member Oct's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Na een vergadering deze voormiddag naar huis gereden en de postbode NET gemist om mijn pakketjes te ontvangen

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Gisteren verplicht mijn werkpc moeten overzetten van XP naar 7. Wat een merde. Zo ongelooflijk traag dat dat spel gaat, en zo onhandig!

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    187 db grenst aan het fysiek onmogelijke. Luidheid heeft een maximum en dat zat rond die grens.
    De luidste speakers (of lawaaimakers) ooit gemaakt zitten ergens rond de 150DB
    ook bv zo een LARP (dat geen muziek maar lawaai maakt, bedoeld om mensenmassas uit elkaar te drijven haalt "maar" in de 150DB)

Op een fuif haal ik met mijn apparatuur tussen de 105-115 db (in een zaal voor 500 personen op de dansvloer) waarbij 115db een piekmoment is en dan zit je op een zeer deftig volume en zeker niet te zacht voor een fuif

elke 3DB hoger is een verdubbeling van vermogen
    Bv 1 luidpreker haalt 115db, zet er eentje bij dan heb je 118db etc
    een verhoging van 10db wordt als een verdubbeling van het geluidsvolume ervaren door het menselijk oor

Per verdubbeling van de afstand tov van de geluidsbron gaat er ook weer 3DB af dacht ik

Enfin, vanaf meer als 120db zit je echt al richting de pijngrens te gaan, en 187db zou dan ongeveer 8x luider aanvoelen (dan val je gewoon flauw)

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Rond 2u 's nachts E313 in Herentals aan die werken: Quasi niemand op baan, twee vakken voor mij alleen, NIEMAND aan het werk. En dan nog staat daar zo'n flitsbak die mij natuurlijk aan 90 pakt...
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    187 db grenst aan het fysiek onmogelijke. Luidheid heeft een maximum en dat zat rond die grens.
    De luidste speakers (of lawaaimakers) ooit gemaakt zitten ergens rond de 150DB
    ook bv zo een LARP (dat geen muziek maar lawaai maakt, bedoeld om mensenmassas uit elkaar te drijven haalt "maar" in de 150DB)
    Ik meen me te herinneren dat de lancering van een space shuttle zo'n geschift lawaai veroorzaakt dat het 600m van het launchpad nog 170Db is. Vlakbij zou het volgens deze lijst http://www.makeitlouder.com/Decibel%20Level%20Chart.txt mét bronvermeldingen zelfs 215 Db zijn.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhandd Bekijk bericht
    Gisteren verplicht mijn werkpc moeten overzetten van XP naar 7. Wat een merde. Zo ongelooflijk traag dat dat spel gaat, en zo onhandig!
    gene clean install gedaan ofzo?

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Pff, wrm zeggen ze dat niet dat je maar 1 nummerplaat krijgt Nu mag ik morgen nog 1 laten bijmaken.

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Pff, wrm zeggen ze dat niet dat je maar 1 nummerplaat krijgt Nu mag ik morgen nog 1 laten bijmaken.
    Dat is toch algemeen geweten?
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Bijgeleerd? Van een PC in elkaar te steken? Das nog simpeler dan een kast van den Ikea tegenwoordig...
    Mja, as ge da laat in elkaar steken verwacht ik toch da ge da nog ni zelf kunt of gedaan hebt?
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Approved 9-lifer
    iTrader
    33 (100%)
    Ziekskes en dan dat schijtweer van de voorbije 6 maand. Ik heb dringend nood aan een paar dagen goed weer na elkaar...

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    Thuiskomen en ondervinden dat de digicorder foutu is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u4ea Bekijk bericht
    Mja, as ge da laat in elkaar steken verwacht ik toch da ge da nog ni zelf kunt of gedaan hebt?
    Een voordeel van de winkel het te laten assembleren: als 't niet marcheert is het hun schuld Nadeel is wel dat 't bij quasi-elke handelaar een extra kost is.

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Thuiskomen en ondervinden dat de digicorder foutu is.

Een voordeel van de winkel het te laten assembleren: als 't niet marcheert is het hun schuld Nadeel is wel dat 't bij quasi-elke handelaar een extra kost is.
    Mja da wel. + ze testen da waarsch ne keer enzo. Maar vind da gewoon zo plezant da ge nen doos onderdelen krijgt en u nieuw epic machine kunt beginnen bouwen.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    True dat wel.

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietje666 Bekijk bericht
    gene clean install gedaan ofzo?
    Jawel, maar mijnen XP ging sneller. Gelukkig heb ik die Aero-shit e.d. kunnen uitzetten en staat alles weer op Klasiek profiel, waardoor het een pak sneller werkt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Ik meen me te herinneren dat de lancering van een space shuttle zo'n geschift lawaai veroorzaakt dat het 600m van het launchpad nog 170Db is. Vlakbij zou het volgens deze lijst http://www.makeitlouder.com/Decibel%20Level%20Chart.txt mét bronvermeldingen zelfs 215 Db zijn.
    Volgens die lijst komt 187dB overeen met een ton TNT op 100 feet.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blockkiller Bekijk bericht
    Volgens die lijst komt 187dB overeen met een ton TNT op 100 feet.
    Knallend feestje?

Pagina 86 van 250 EersteEerste ... 367682838485868788899096136186 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten