Pagina 3 van 250 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 4998
    Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi Bekijk bericht
    Komt wel min of meer overeen

Platinum Member Belgianbonzai's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Tegenwoordig komen ze blijkbaar ook al aan de deur op appels te verkopen
    is gewoon om uw huis te checken voor ze inbreken...

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u4ea Bekijk bericht
    Khem da ook veel. Kga al 2 jaar een serverke thuis opzetten.
    Niet meer uitstellen, gewoon DOEN! koop u op B&S wat oud materiaal voor een appel en een ei en maak daar 'n serverke mee. Gewoon zien dat ge 'm ergens kunt zetten dat 't niemand stoort.

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mijn armen, binnenkant van de knieen en amsen beginnen in uitslag te komen tzal zeker en vast klierkoorts zijn...

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    mijn armen, binnenkant van de knieen en amsen beginnen in uitslag te komen tzal zeker en vast klierkoorts zijn...
    Of misschien huidkanker.

Approved 9-lifer svp46's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wtf
    This email is an automated notification from Dropbox that your Public links have been temporarily suspended for generating excessive traffic. Your Dropbox will continue to function normally with the exception of Public links.

This suspension is temporary (3 days for the first time).

Member Milfhunter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (57%)
    Wat een ongelooflijk kutland is Belgie toch ze ...

1. Elke dag zie ik minstens 2 ongevallen op weg van/naar huis ( Hasselt - Brussel ) waardoor de normale tijd die ik er over doe verdriedubbeld wordt (ipv 45 minuten soms 135 !! ) Ge zou zeggen van, mja ga dichter bij huis werken, maar in de branche waarin ik werk (IT) is het niet simpel om iets in limburg te vinden, en als ge dan iets vind dan betalen ze hetzelfde loon maar zonder firmawagen

2. Elke dag, ma dan ook elke dag leest ge hier verhalen van moorden, overvallen. ge durft in Brussel niet meer over straat wandelen na een bepaald uur of ge hebt gegarandeerd iets aan uwe rekker ! Ik ben een dikke maand geleden naar Berlijn geweest. Daar heb je zo'n dingen niet. Overal kan je door die stad lopen, zonder ook maar 1 moment je onveilig te voelen ! dag en nacht !

3. Wat voor een ongelooflijk kutweer hebben ze hier toch. Ik heb vrienden leren kennen op reis vanuit heel de wereld, en gewoon uit interesse sommige toegevoegd in een weather app. Daar schijnt dus altijd de zon of ist lekker warm

Dit zijn dan nog maar de oppervlakkige dingen ... djeezes ! Moest ge u verdiepen in migratie, profiteurs op den dop, pensioenen en weet ik wat er hier allemaal nog meer scheef gaat ik denk dat ge aan de antidepressiva moet !

Member Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Scoutsleider Scott: 'Liever sterven dan t... (Boortmeerbeek) - Het Nieuwsblad

en dan lees ik vandaag ik de krant dat ze paar jaar geleden 81 illegale criminelen wel een verblijfsvergunning hebben gegeven. wat een klucht toch hier Kvraag mij eigenlijk af of je een klein IQ moet hebben om hier minister te worden.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Of misschien huidkanker.
    Is it lupus?

Member Vordesh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    FF da vantijd crashed. En ik heb het enkel voor op dees forum

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    BREIN die eisen dat de piratenpartij nu zelf niet meer mag spreken over het omzeilen van DNS blokkades, of linken naar andere proxies enz... Censuur, it is here...

"Wat vandaag gebeurt gaat veel verder dan torrents en downloads. Vandaag wordt de jurisprudentie gecreeërd waarmee elke politieke partij, maatschappelijke organisatie of privé persoon het zwijgen kan worden opgelegd door iedereen met genoeg geld en invloed.
    Weer een zwarte dag. "

Member FurtiveDuck's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    What the fuck is dit hier. Alles vol klotemieren, overal jeuk en op de koop toe WEERAL GEEN FUCKING ZON. De fruitbomen die 'k vorige week geplant heb zijn naar de kloten door't overvloedige regenwater en 'k krijg 't vliegend schijt van die kutpostbode die altijd loopt te klagen dat hij ocharme 3 meter moet wandelen vooraleer hij aan onze brievenbus raakt. De postbus moet dichter komen of geen post meer. Als hij vandaag nog durft aan te bellen zal 't geen kloten meer zijn voor meneer de postbode.

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FurtiveDuck Bekijk bericht
    'k krijg 't vliegend schijt van die kutpostbode die altijd loopt te klagen dat hij ocharme 3 meter moet wandelen vooraleer hij aan onze brievenbus raakt. De postbus moet dichter komen of geen post meer.
    Ik ben zelf nog postbode geweest, en dat lijkt stom maar een goed bereikbare bus scheelt meer dan men zou denken. Eén keer de moeite doen om een bus dichter bij de straat te zetten vs iedere dag op en af en iedereen is content!

Member FurtiveDuck's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    We hebben hem vorige maand al 2 meter versleurd. Ik ga me niet blauw gaan betalen om die brievenbus in den beton te kunnen steken als hij 1 meter verder schoon in't gras kan geduwd worden.

-

Scheiden doet financieel lijden - HLN.be - NO SHIT, Sherlock. Ouders moeten maar ballen kweken en niet scheiden. Fucking pussies. Als de kat tegenwoordig één keer teveel op't tapijt schijt gaan de poppen al aan het dansen.

iTrader
    0
    kgeef den postbode ook gelijk, khebbet zelf ook nog gazetterondes gedaan en der zitten der dan natuurlijk ook tussen die dan een veel te kleinen postbus hebben met mss maar 3cm van gleuf, waar ge op de zaterdag een dukkel zo dikke standaard + een bijlage zo dik als een gazet moet gaan inproppen en die reclameren dan nog dat hun gazetten natgeregend zijn

Member themummy123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    en 'k krijg 't vliegend schijt van die kutpostbode die altijd loopt te klagen dat hij ocharme 3 meter moet wandelen vooraleer hij aan onze brievenbus raakt. De postbus moet dichter komen of geen post meer. Als hij vandaag nog durft aan te bellen zal 't geen kloten meer zijn voor meneer de postbode.
    Je hebt toch serieus ongelijk hoor. met een degelijke postbus maken de postbodes ENORME tijdswinst. .....gierigaard.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
    kgeef den postbode ook gelijk, khebbet zelf ook nog gazetterondes gedaan en der zitten der dan natuurlijk ook tussen die dan een veel te kleinen postbus hebben met mss maar 3cm van gleuf, waar ge op de zaterdag een dukkel zo dikke standaard + een bijlage zo dik als een gazet moet gaan inproppen en die reclameren dan nog dat hun gazetten natgeregend zijn
    natgeregende gazet is dan ook superkut! Als je hem er half ingeduwd krijgt, moet de rest ook nog wel lukken vind ik dan. wij hebben hier een meer als "standaardbrievenbus" met een grote opvangbak, het enige wat ervoor zorgt dat de boel niet natregent is de krant er volledig induwen en niet zo half laten uitsteken. Niemand zegt ook dat die bijlage niet in een tweede maal erin kan, ipv alles ineens...

ik begrijp dat het niet fijn is om iedere dag van uw fiets/brommer te moeten afstappen om 3 meter te wandelen, maar het moet soms ook van twee kanten komen :-)

iTrader
    0
    alsem er helemaal inkan, ideaal (beste zijn die met grote sleuven waarna ze een stukske na beneden vallen) maar zoals dak zei zitten er nogal veel tussen met een te kleine postbus waar het praktisch onmogelijk is om ze derin te duwen

Member
    iTrader
    0
    Ik ga me niet blauw gaan betalen om die brievenbus in den beton te kunnen steken als hij 1 meter verder schoon in't gras kan geduwd worden
    No problem.
    Geef me uw adres en ik zal hem wel voor u verplaatsen

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Scheiden doet financieel lijden - HLN.be - NO SHIT, Sherlock. Ouders moeten maar ballen kweken en niet scheiden. Fucking pussies.
    This is why I love 9lives :')

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten