EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    BRUSSEL - Voor Jean-Luc Dehaene is het vandaag 'jackpotday'. Een groot pakket aandelenopties van AB InBev vervallen. Hij kan bijna 3 miljoen euro opstrijken.
    Van onze redacteur

Oud-premier Jean-Luc Dehaene (CD&V) ziet vanaf vandaag zijn lange wachten beloond. Het belangrijkste onderdeel van zijn riant optieprogramma bij brouwer AB InBev vervalt. Hij kan bij het opengaan van de beurs een pakket opties (85.928 stuks) op de markt verkopen. Op basis van de slotkoers van AB InBev van afgelopen vrijdag (55,10 euro) gaat het om een jackpot van 2,87 miljoen euro. Dehaene kan die centen belastingvrij opstrijken. Het gaat om geld dat hij kreeg als 'extraatje' als onafhankelijk bestuurder van 's werelds grootste brouwer.

Deugdelijk bestuur

De jackpot is omstreden omdat onafhankelijke bestuurders volgens de code over deugdelijk bestuur geen recht hebben op dergelijke variabele bonussen. De motivatie daarvoor is dat dit hun onafhankelijkheid zou kunnen aantasten. Maar AB InBev heeft die principes altijd naast zich neergelegd. Dehaene zelf is sinds april vorig jaar geen bestuurder meer bij de brouwer omdat hij de leeftijdslimiet had bereikt.
    Belachelijk dat zo'n dingen belastingsvrij zijn.
    De rijken worden rijker ...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katoom Bekijk bericht
    Hangt er vanaf wat er breekt en hoe die breuk is
    Ik 2 weken geleden 8ste rib gebroken (zijkant rechts)
    Dokter heeft me 3 weken rust gegeven.
    http://img233.imageshack.us/img233/8419/gebrokenrib.jpg
    Na die 3 weken zou ik wel terug mogen werken zeker? (wegenbouw)
    Na ja vrijdag effe terug naar de arts horen wat hij/ze zegt.
    Heb geen pijn meer dus.

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    352 (100%)
    8 minuten om over te stappen, maar de eerste komt al met 10 minuten vertraging.

Mikkel's schermafbeelding
    iTrader
    216 (100%)
    Op wandel geweest met de kleinen, aan zebrapad in bebouwde kom stopt er nu eens geen enkele auto om ons over te laten é..kheb er zeker 5 minuten gestaan (oké, twas drukker dan anders, maar kom). Kdurf ook de kleinen nie eerst op da zebrapad te duwen want ziet dat de auto te laat remt, kmag er niet aan denken >_>
    Moest het ik alleen zijn, kzou allang op da zebrapad gevlogen zijn, arrogant doen kan ik ook.

Ik vraag me soms toch af waar een mens tegenwoordig leert om zo onverschillig te zijn. Wat kan het nu voor kwaad om efkes te stoppen voor een zebrapad om 2 mensen over te laten? De luttele seconden dat je verliest zal geen veschil maken, je zal gerust geen belangrijke klant verliezen of zo....

Pffft

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    ^Het zou niet arrogant zijn om te nemen waar je recht op hebt . Ik schaam me altijd als ik te laat zie dat iemand staat te wachten voor een zebrapad en ik gewoon doorgereden ben.

On: weer 2 gezinsdrama's.

Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Een bestuurder is verplicht om te stoppen als een voetganger langs een zebrapad wil oversteken in principe. Kan je daar eigenlijk een boete voor krijgen?
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Een bestuurder is verplicht om te stoppen als een voetganger langs een zebrapad wil oversteken in principe. Kan je daar eigenlijk een boete voor krijgen?
    Verkeersboetes : Belastingen en boetes - 55

zou dat niet graad 3 zijn: voetgangers in gevaar brengen?

Edit: in Nederland is het in ieder geval een flinke boete http://www.leerwiki.nl/De_hoogte_van_de_verkeersboetes

"Niet stoppen bij een zebrapad als er een voetganger aankomt (180) wordt 350"

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utred Bekijk bericht
    Ik betwijfel het, denk niet da ze u ooit gaan tegenhouden of opschrijven voor zo'n bagatel.
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    352 (100%)
    Die Jood voor mij. Stinken, zijn hand aflikken, aan zijn hand ruiken, aan zijn ballen krabben, tegen zichzelf aan 't praten, in 't wilde weg hoesten en regelmatig zijn mouw opstropen om te kijken naar een horloge dat 'm niet heeft.

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Die Jood voor mij. Stinken, zijn hand aflikken, aan zijn hand ruiken, aan zijn ballen krabben, tegen zichzelf aan 't praten, in 't wilde weg hoesten en regelmatig zijn mouw opstropen om te kijken naar een horloge dat 'm niet heeft.
    Laptop of Android-smartphone/tablet(haja, Flash) openen op deze pagina:
    http://www.thecleverest.com/countdown.swf
    Dan uw handen voor u open houden, ogen dicht en hoofd naar boven gericht wat mummelen alsof ge tot Allah aan 't bidden zijt, lach u een kriek wanneer hij gevlucht is
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Vordesh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PinkyNTheBrain Bekijk bericht
    Mijn broer heeft nu laten weten dat hij ook moet geopereerd worden blinde darm moet eruit. Geen idee of em gesprongen is of op springen staat.
    Als hij het u nog kan laten weten zal hij op springen staan. Kdenk niet dat em nog tijd zou hebben moest die gesprongen zijn.

iTrader
    0
    Moe,vorige nacht is het zandmanneke niet langs geweest.Had zich overslapen zij hij.Gevolg is dat hij nu pas zand in mijn ogen heeft gegooid.
    Ikke nu bijna wegdommelen.

PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vordesh Bekijk bericht
    Als hij het u nog kan laten weten zal hij op springen staan. Kdenk niet dat em nog tijd zou hebben moest die gesprongen zijn.
    Ge hebt gelijk gehad. Is gelukkig nie zo erg als dat hij gesprongen zou zijn geweest.
    kak

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Wat een rotweer dit weekend, en nu zitten we op ons werk en het zonneke schijnt.

Bruno001's schermafbeelding
    iTrader
    128 (100%)
    Smallband 1e x in jaren
    Diablo 3 Brucore#2470
    Main class : wizard

Pagina 28 van 334 Eerste ... 182425262728293031323878128 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten