Pagina 15 van 334 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 4998
    Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Die klote banner van 9lives dat voor elke tab of refresh beging af te spelen met geluid en al; stop toch eens met zulke rommel...
    -- Ibanez RGA121H CDO (SD Distortion) // -- Fender American Stratocaster
    -- Fender Classic Player ‘60s Stratocaster // -- Fender American Telecaster

Member MmoRpgGuy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb alles gevonden om me netwerkkaart te installeren lukt er iets niet

ga hem morgen bij compustar binnengooien
    Laatst gewijzigd door MmoRpgGuy; 27 april 2012 om 20:05

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    45min vertraging met de trein omdat er een zot eens in de tussel tussen Bxl-N & centraal wou wandelen.
    Le temps..

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Godverdomme... Bestel ik vorig weekend online men Guild Wars 2 prepurchase, krijg een mailtje dat het verzonden is en dat ik het eergisteren of gisteren zou moeten gekregen hebben. Net op tijd voor het eerste bèta weekend nu, waar ik al lang naar uit kijk... Natuurlijk niets in de brievenbus.

Fuck off zeg, ze moeten da maandag nie meer in de brievenbus steken. Wtf ben ik daar nu mee? Fucking pissed. Volgend bèta event is volgende maand ofzo...
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samsonite Bekijk bericht
    Waar gaat ge werken? McDonalds?
    BPost, der was hier alleen nog maar iet vrij voor me den brommer.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Member Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trebby Bekijk bericht
    45min vertraging met de trein omdat er een zot eens in de tussel tussen Bxl-N & centraal wou wandelen.
    Van een mislukte zelfmoordpoging gesproken.
    These scores indicate that you are a tough-minded moderate progressive; this is the political profile one might associate with a liberated atheist. It appears that you are cynical towards religion, and have a suspicious and unsympathetic attitude towards humanity in general.

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ben ik trouwens de enige da rare icoontjes krijgt bij het hoveren over het menu hierboven?
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Member FurtiveDuck's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    Wat heeft nachtwerk met alle zever dat hij hier iedere dag komt verkondigen te maken?
    Niemand verplicht u om nachtwerk te doen hé..
    75% van de mensen zijn overdag wakker, dikke pech voor die paar die slapen dan, moet iedereen zich aanpassen aan de nachtwerkers mss?
    Ge mist compleet het punt. Zelfs al zou ik niet in m'n fucking bed liggen, zou 'k nog zot komen. Trouwens. Ze gingen niet naar Brussel. Toen 'k de fiets nam stonden ze een kilometer verderop met heel hun kliek voor een hangar pinten te ketsen. Politie stond erbij en keek ernaar. Geen idee wat de bedoeling was. De buurvrouw stond trouwens ook buiten met hare schreeuwende kleine van 3 maand oud in haar handen.

't Ging niet om een beetje kabaal hé man. Ik ben een vredelievend persoon en voor mij mag iedereen doet wat ie wilt, maar dit ging ietsje te ver. Als er een zwerm tractoren met de meeste irritante tuuter ter wereld 20 minuten aan stuk aan uw deur voorbij tuffen komt ge ook wel scheel, geloof mij.

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    Vandaag als een baas aan het fietsen in Gent, naar een schoon mokske aant kijken en dan opeens hard moeten remmen voor een ander.
    Gevolg: Photo 27-04-12 20 56 28.jpg

Minder dan 6 maanden oud, maar da's niet in de garantie zeker? Kan ik da goedkoop laten maken? Zo sterk is da 'gorillaglas' toch ook niet

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    Geweldig, ik zat op de trein te wachten die vertraging had samen met een 9liver!
    Je was toch niet die roker op het bankje? Anders heb ik mij geërgerd aan jouw gorte damp in mijn gezicht...
    So cool
    Nee, ik rook niet Ik was de sukkel die het perron verliet om dan te laat terug te komen en de trein voor mijn neus te zien vertrekken, en vervolgens terug te hollen naar dat ander perron

Vanmorgen waren er opnieuw treinproblemen, maar ze hebben me gelukkig niet gehinderd
    Huasheng

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Vandaag als een baas aan het fietsen in Gent, naar een schoon mokske aant kijken en dan opeens hard moeten remmen voor een ander.
    Gevolg: Photo 27-04-12 20 56 28.jpg

Minder dan 6 maanden oud, maar da's niet in de garantie zeker? Kan ik da goedkoop laten maken? Zo sterk is da 'gorillaglas' toch ook niet
    om op uw vraag te antwoorden: nope.

gaat hij nog aan?
    hier kan hij misschien hersteld worden. mijn galaxy s2 is goed hersteld geweest indertijd.

iPhone reparatie Belgi
    iPhoneRepair.nu

Banned
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Waarschijnlijk opgelicht via webwinkel. Ik zocht een heel specifiek type bril. Als je googlet daarop zijn de eerste vier websites blijkbaar allemaal dubieus. Winkels hebben ook een grote resem klachten achter hun naam staan. Bizar dat Google die nog als resultaat blijft geven...

Heb wel degelijk een pakket ontvangen, enkel verkeerde type bril, begon me pas te dagen toen ze na twee dagen nog niet op email hadden geantwoord.
    wat zou er dan zo speciaal aan die bril zijn?

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Lichte ergernis ook treinen, maar ze konden er niet aan doen.
    Een of andere truckchauffeur die de kabels van de spoorweg heeft kapot gereden in lede.
    Half uur te laat in de les, en de professor begon dan te praten over zijn miserie met de nmbs hah!

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    HD Digicorder weer naar de kloten. Denkt nu voor de een of andere reden dat praktisch alle zenders abonnementszenders zijn. Tv-theek werkt ook niet meer. Keer naar mijn tante gebeld en daar werkt alles, dat wordt weer een leuk gesprek met de helpdesk morgenvroeg. Zucht.

Me ook nog eens temidden van de Leuvense studentendrukte bevonden. Ik mis het zo
    Laatst gewijzigd door Dennoman; 27 april 2012 om 21:57
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxkes Bekijk bericht
    wat zou er dan zo speciaal aan die bril zijn?
    Er bestaan maar 2 modellen met sportveer en zonder frame. Ene is een goedkoop merk, ander een wat degelijker. Dat degelijke merk wordt in België niet verkocht.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Pagina 15 van 334 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten